جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

دندانپزشكي سلامت محور

آرتمان درمان، مجموعه‌اي با باور و تعهد به دندانپزشكي سلامت محور است. باور به جلوگيري از بيماري‌هاي دهان و دندان و تعهد به حفظ دندان‌هاي طبيعي. اين باور و تعهد باعث شده كه در تمامي مراحل بر پيشگيري، تاكيد و تمركز داشته باشيم و در صورت نياز به درمان، درماني محافظه‌كارانه را ارائه كنيم؛ به نحوي كه از بافت طبيعي دندان محافظت شود.

در درمان‌هاي زيبايي نيز نگاهي طبيعت‌گرا را اتخاد كرده‌ايم؛ فرايند درماني با هدف رسيدن به زيبايي طبيعي يا استتيك، طراحي و اجرا مي‌شود. در تمام درمان‌هاي زيبايي و يا اصلاح طرح لبخند (شامل لمينت دندان، بليچينگ دندان ، ونير كامپوزيت و پروسه‌هاي ديگر) نيز، اولويت ما زيبايي طبيعي در كنار حفظ بافت طبيعي دندان است.

فرايند درمان

در آرتمان درمان، شما توسط متخصصان مجموعه (متخصص ترميمي و زيبايي، متخصص جراحي لثه و ايمپلنت دندان، متخصص درمان ريشه دندان و متخصص پروتزهاي دنداني) در شاخه‌هاي مختلفي معاينه مي‌شويد؛ مشاوره دريافت مي‌كنيد و در نهايت برنامه درماني براساس نوع و شدت مشكل تنظيم و اجرا مي‌شود. لازم به ذكر است اين برنامه درماني، كامل، ويژه و اختصاصي است.

مهم‌ترين رسالت ما در درمان، بهبودي و سلامت كامل بافت طبيعي دندان است بنابراين اولويت ما طي شدن كامل روند درمان همراه با صرف زمان و رعايت تمامي جزئيات است.

دندانپزشكي پيشگيرانه

دندانپزشكي پيشگيرانه بيش از آنكه رويكردي درماني باشد، آموزشي است. با آموزش‌هاي كاربردي و علمي كه در قالب نكاتي ساده ارائه مي‌شوند سعي در حفظ سلامت دندان‌ها داريم تا از بيماري‌هاي‌ دهان و دندان، تحمل درد و هزينه‌هاي مرتبط با آن جلوگيري كنيم.

دندانپزشكي محافظه كارانه

در دندانپزشكي به شيوه محافظه كارانه، نه تنها تلاش مي‌كنيم كه مينا، عاج و پالپ (اعصاب و عروق) دندان را محافظت كنيم، بلكه حتي دندان‌هايي كه به علل مختلف (مانند پوسيدگي دندان) ماندگاري طولاني مدت ندارند را تا زماني كه كارآيي قابل قبولي دارند، حفظ كنيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۲:۰۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :