جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چه بيمه هايي هزينه هاي جراحي بيني در سال ۱۴۰۰ را كاهش بيشتر مي دهند؟

بيمه هاي درماني تنها براي موارد مشخصي، آن هم بعد از بررسي هاي لازم، هزينه درمان را پرداخت مي كنند. قبل از هرچيزي، آن ها تنها درمان هايي را تحت پوشش قرار مي دهند كه صرفا جنبه درماني و رفع مشكل داشته باشد. بنابراين پروسه هاي پزشكي يا دندانپزشكي كه جنبه زيبايي داشته باشد را به ندرت و يا اصلا تحت پوشش قرار نمي دهد.

اما قضيه بيمه عمل زيبايي بيني كمي متفاوت است و در برخي شرايط بيمه ها بخشي از هزينه عمل زيبايي بيني را تحت پوشش قرار مي دهند. براي مثال اگر بيني شما به جز مشكل زيبايي شناختي، مشكل عملكردي داشته باشد (به اين معني كه تنفس را با مشكل مواجه كند) بيمه برخي از هزينه عمل بيني را به شخص برمي گرداند. به عنوان مثال انحراف بيني كه در طي عمل رينوپلاستي (زيبايي بيني) برطرف شود شامل تعرفه هاي بيمه اي ميشود.

خوشبختانه تعداد بيمه هاي درماني در سطح كشور ما زياد است و اگر پرداخت تمام و كمال هزينه عمل جراحي بيني برايتان مقدور نيست مي توانيد به شعب يكي از اين بيمه ها مراجعه كنيد تا در صورت داشتن شرايط خاصي كه در اين مقاله عنوان شد عمل بيني خود را بدون دغدغه مالي بيشتر انجام دهيد.

بيمه هايي كه بيشترين كاهش هزينه را براي موارد خاص عمل بينيارائه مي دهند:

بيمه سامان

اين بيمه به شرط ارائه سي تي اسكن و دستور پزشك معالج از ۱.۵ تا ۲ ميليون تومان از هزينه جراحي بيني را تقبل مي كند.

بيمه تامين اجتماعي

اگر عمل صرفا زيبايي باشد تامين اجتماعي هيچ بخشي از هزينه هاي جراحي شما را تقبل نمي كند. اما در شرايط خاص (مثلا شكستگي) تا ۶۰ درصد هزينه ها را پوشش مي دهد.

بيمه نيروهاي مسلح

اين بيمه با رعايت شروط و داشتن برخي شرايط هزينه عمل هايي مانند انحراف بيني را تا ۳۰ درصد تقبل مي كند.

بيمه ايران

به طور مشابه اين بيمه نيز هزينه عمل بيني در سال ۱۴۰۰ اگر به منظور زيبايي باشد را تقبل نخواهد كرد اما اگر قضيه درماني باشد تا ۷۰ درصد را پوشش مي دهد.

ساير بيمه ها عبارتند از:

بيمه پارسيان

بيما پاسارگاد

سينا

ما

راضي

آسيا

كارآفرين

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۰:۴۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :