جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

جنس هاي مختلف النگو چيست ؟

– النگو از جنس طلا

دستبند طلا بيشتر براي مجالس رسمي مناسب است. بيشتر النگوهاي شيك و امروزي از جنس طلا ساخته شده‌اند يا حداقل داراي روكش طلا هستند. همان‌طور كه مي‌دانيد طلا در رنگ‌ها و عيارهاي متنوعي موجود است. براي دستبند النگويي بهترين گزينه طلاي ۱۸ عيار است اما مي‌توانيد نمونه‌هاي ۲۲ عيار يا حتي دستبند طلا با عيار ۱۰ يا ۱۴ را انتخاب كنيد. طلاي ۲۴ عيار يعني طلاي ۱۰۰ درصد خالص. اما با اين عيار از طلا نمي‌توان مصنوعات طلا و جواهر ساخت زيرا طلاي خالص بسيار نرم است و قابليت چكش‌كاري و شكل گرفتن را ندارد. به همين خاطر آن را با ديگر فلزات ارزشمند آلياژ مي‌كنند تا بتوانند از آن مصنوعات طلا بسازند.

رايج‌ترين و محبوب‌ترين جنس طلا براي ساخت دستبند النگويي و النگو، طلاي زرد است. مزيت طلاي زرد اين است كه تقريبا به هر رنگ پوستي مي‌آيد و همه زنان مي‌توانند از زيبايي آن براي تكميل تيپ و ظاهرشان بهره بگيرند. طلاهاي زرد اغلب دوام و استحكام بالايي هم دارند و براي استفاده روزانه گزينه‌هاي مناسبي به شمار مي‌روند.

– النگو از جنس طلاي رزگلد

رزگلد يكي از جذاب‌ترين رنگ‌هاي طلاست كه در سال‌هاي اخير نيز بسيار محبوب شده است. اين رنگ صورتي از تركيب طلاي زرد با فلز مس به دست مي‌آيد. النگوهايي كه رزگلد هستند را بهتر است با لباس‌هاي گل‌گلي تابستاني با يك جفت صندل شيك استفاده كنيد. النگوي رزگلد نيز همچون طلاي زرد از دوام و استحكام بالايي برخوردار است زيرا در تركيب آن از مس استفاده شده.

– النگو از جنس طلاي سفيد

دستبند النگويي از جنس طلاي سفيد براي مجالس و مناسبت‌هاي رسمي بسيار مناسب است. رنگ سفيد و درخشان اين طلا به خاطر وجود نيكل يا پالاديوم در تركيب ساخت طلاست. تقريبا همه طلاهاي سفيد را با يك لايه روديوم روكش مي‌كنند تا سايه زردرنگ طلا پوشانده و پنهان شود.

بيشتر بخوانيد : راهنماي خريد اينترنتي طلا

– النگو از جنس طلا نقره

النگو از جنس نقره را به خاطر رنگ روشن و براقي كه دارد، بهتر است با تي‌شرت و يك شلوار جين شيك بپوشيد. قبل از خريد اين را بدانيد كه نقره فلز بسيار نرمي است و خيلي سريع هم سياه مي‌شود. به همين خاطر شما بعد از خريد بايد دايما دستبند النگويي نقره خود را تميز كنيد و هرگونه گرد و غبار و سياهي را از سطح آن بزداييد.

– النگو از جنس پلاتين

پلاتين يكي از فلزات بسيار گرانبها و لوكس است. اگر النگو از پلاتين ساخته شده، توصيه مي‌كنيم آن را فقط در مجالس و مناسب‌هاي خاص و رسمي استفاده كنيد تا جذاب و خاص ديده شويد. برخلاف طلاي سفيد، پلاتين به صورت طبيعي سفيد است. در دستبند و النگوهاي پلاتيني بيشتر از طلاي ۲۲ عيار از فلز پلاتين استفاده شده است. اين را هم در نظر داشته باشيد كه پلاتين را نمي‌توان آب و دوباره از آن براي ساخت مصنوع ديگري استفاده كرد

منبع : طلا فروشي اينترنتي كيش طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۳:۵۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :