جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

پزشكان و متخصصان خارجي چه نظري درباره دستگاه لاغري موضعي دارند؟

اين دستگاه در ۳۵ كشور پيشرفته جهان مورد استفاده قرار گرفته و پزشكان و متخصصان زيادي از آن استفاده كرده اند. در ادامه چند نظر تخصصي پزشكان درباره اين دستگاه لاغري را بخوانيد.

دكتر پائولو بنان

تعداد جلسات مورد نياز براي از بين بردن چربي هاي موضعي با اين دستگاه نسبت به دستگاه هاي ديگر كم است (۴ تا ۵ جلسه و كمتر). اين دستگاه چربي هاي نواحي شكم، پهلو و پشت را به صورت موثر برمي دارد و بر روي اندام تحتاني تاثير فوق العاده اي دارد. كاربرد اين دستگاه از نظر من تنها اين نيست، با تكنولوژي بكار رفته در اين دستگاه بدون هيچ درد و عارضه اي بيماران مي توانند به درمان سلوليت و سستي پوست اميدوارتر باشند.

نيكولا زربيناتي

من به عنوان يك پزشك هميشه از روش هاي جديدي كه علاوه بر عملكرد صحيح به ايمني بيماران توجه مي كنند علاقه زيادي دارم. تاثير امواج ماكروويو در اين دستگاه براي درمان سلوليت من را واقعا شگفت زده كرده است.

بيشتر بخوانيد :

·         محاسبه BMI

·         جراحي لاغري

دكتر دانيل گاليمبرتي

من اصراري براي استفاده از اين دستگاه ندارم. ابتدا براي نواحي كوچك از آن استفاده مي كنم و بيمارانم اغلب پس از مشاهده نتايج با ابراز رضايت بيشتر تمايل به درمان مجدد در نواحي ديگر دارند.

نظر دكتر طاها عنبرا متخصص و جراح لاغري

دكتر طاها عنبرا

دكتر عنبرا يه عنوان جراح لاغري با سابقه طولاني مدت در زمينه لاغري و بارياتريك و با تجربه بيش از ۶۰۰۰ عمل لاغري با بررسي كامل دستگاه و با استناد به كاربردها و امكانات، كارايي اين دستگاه را تاييد كرده اند و چنين نظري درباره اين روش دارند:

اين دستگاه از ايمن ترين روش هاي حال حاظر در دنيا براي لاغري موضعي، درمان سلوليت و سفت كردن پوست بعد از لاغري است. تصور اينكه ايمني و اثربخشي اين روش نسبت به روش هاي تهاجمي تري مانند ليپوساكشن و يا دستگاه هاي ديگر چقدر زياد است واقعا اميدواركننده  است. خوشحال هستم كه اين دستگاه را اكنون در مطب خود براي كسب نتايج بهتر در اختيار دارم.

 

منبع : مجله لاغري و تناسب اندام 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۹:۵۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :