جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

اكسسوري‌هاي رايج طلا و جواهرات چيست؟

در زير رايج‌ترين اكسسوري‌هاي طلا و جواهر را به شما معرفي كرده‌ايم:

گوشواره

گوشواره از رايج‌ترين انواع اكسسوري زنانه به‌شمار مي‌آيد. دليلش هم اين است كه در انواع بسيار متنوع و با جنس و طرح‌هاي متفاوت در بازار موجود است. شما با هر بودجه و سليقه‌اي مي‌توانيد انواع گوشواره طلا، نقره يا بدلي را خريداري و استفاده كنيد. بيشترين اهميت استفاده از گوشواره‌هاي تكي و بدون گردنبند زماني‌است كه گوشواره‌هاي پرنگين و براق انتخاب مي‌كنيد. اين نوع گوشواره‌ها اغلب براي ست كردن با لباس‌هاي مجلسي بهترين گزينه هستند چون جلوه‌ي خاص به استايل شما مي‌بخشند.( جهت خريد آنلاين گوشواره طلا اينجا كليك كنيد.)

گردنبند

اكسسوري چيست ؟ يكي از انواع اكسسوري‌ها، گردنبند است كه در انواع و جنس‌هاي مختلفي در بازار موجود است. موقع خريد گردنبند بايد حواستان باشد كه اگر گردنبند و گردن شما با هم تناسب نداشته باشد، كل ظاهر شما نامتعادل ديده خواهد شد. طول گردنبند را حتماً بر اساس يقه‌ي لباستان انتخاب كنيد. مثلاً وقتي لباسي با يقه اسپرت و مردانه مي‌پوشيد، سعي كنيد گردنبند شما هم اسپرت و ساده باشد.

بيشتر بخوانيد : خريد آنلاين طلا

دستبند

دستبند را به عنوان لوازم جانبي لباس زنانه يا مردانه مي‌توانيد استفاده كنيد. اولين قدم براي خريد آنلاين دستبند اين است كه شما بايد سايز مچ دست خود را بدانيد. براي اندازه‌گيري مچ مي‌توانيد از متر پارچه‌اي، روبان يا حتي يك نخ ساده استفاده كنيد. اصولاً پهن‌ترين قسمت مچ دست يا قسمت پايين استخوان مچ كه در كنار كف دست قرار دارد را براي سايز دستبند اندازه‌گيري مي‌كنند. اين قسمت را با نخ يا متر اندازه بگيريد و عدد دقيق آن را يادداشت كنيد. هنگام خريد دستبند، شما بايد ۱.۳ سانتي‌متر به اندازه‌ي دور مچ اضافه كنيد تا دستبند طلا در دست خيلي تنگ نباشد. اگر دوست داريد كه دستبند طلا در دستتان آزاد باشد و حركت زيادي داشته باشد بهتر است حدود ۲.۵ سانتي‌متر به عدد مچ دست خود اضافه كنيد نه ۱.۳ سانتي‌متر.

انگشتر

در پاسخ به اينكه اكسسوري چيست مي‌توان گفت انگشتر از رايج‌ترين اكسسوري‌هاي زنانه و مردانه در صنعت طلا و جواهر است. جنس و مدل انگشتر را بايد بر اساس استايل و موقعيتي انتخاب كنيد كه در آن حاضر هستيد. به طور مثال، انگشتر طلا با نگين‌هاي الماس را با لباس‌هاي رسمي بپوشيد. ( جهت خريد انلاين انگشتر طلا كليك كنيد.)

منبع : فروشگاه آنلاين طلا و جواهر كيش طلا 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۸:۳۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :