جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

منظور از عمل بيني طبيعي چيست؟

اگر بيني شما پس از عمل جراحي زيبايي بيني طوري است كه در تناسب و هماهنگي كامل با صورت و اجزاي آن باشد نتيجه عمل شما طبيعي است و گفته مي شود شما عمل بيني طبيعي انجام داده ايد.

اما اگر هارموني صورت شما به واسطه شكل و ظاهر بيني پس از عمل به هم ريخته باشد نتيجه عمل شما طبيعي نيست.

چه چيزي باعث مي شود كه يك عمل بيني طبيعي داشته باشيم؟

ما بيان كرديم كه مفهوم جراحي طبيعي بيني هم به دليل خواسته هاي بيمار و هم به دليل خطوط فيزيكي صورت از بيماري به بيمار ديگر متفاوت است. با وجود اين، جراحي بيني طبيعي براي هر شخصي امكان پذير است.

براي داشتن نتايج طبيعي و زيباتر، ابتدا بايد يك جراح بيني خوب انتخاب كنيد كه بتوانيد به او اعتماد كنيد زيرا تقريبا همه چيز به جراح بستگي دارد.

پس از انتخاب درست جراح، كارهايي كه بايد براي رسيدن به نتايج طبيعي انجام شود توسط جراح شما و با توجه به انتظارات شما تعيين مي شود. مواردي كه جراح زيبايي شما براي جراحي يك جراحي خوب و طبيعي به آن توجه خواهد كرد عبارتند از:

سازگاري كامل بيني با ويژگي هاي صورت

پهن نبودن يا باريك نبودن جلوي بيني

تناسب پل بيني با نوك بيني

و …

همچنين جراح به فاكتورهاي زير كه همگي در داشتن عمل بيني طبيعي تاثيرگذار هستند توجه زيادي خواهد كرد تا در نهايت عمل  بيني طبيعي با ظاهري نرمال و هارمونيك باشد.

تقارن

بيني عضوي است كه در قسمت مياني صورت قرار دارد. وقتي صورت 3 قسمت مساوي در نظر گرفته شود، بيني كه با دو قسمت ديگر حاصل سازگار و متناسب است ، به بيني طبيعي تبديل مي شود.

نسبت طلايي (اندازه مناسب بيني)

در نظر گرفتن نسبت طلايي يا اندازه مناسب بيني نسبت به اجزاي صورت در جراحي زيبايي بيني براي داشتن بيني طبيعي بسيار مهم است. در حقيقت ، مجسمه سازان دوره رنسانس هنگام ايجاد مجسمه هاي خود از فرمول نسبت طلايي استفاده مي كردند. در نقطه اي كه امروز به آن رسيده ايم ، نسبت طلايي اهميت زيادي در جراحي زيبايي بيني پيدا كرده است.

هماهنگي

 از آنجا كه بيني يك ساختار 3 بعدي است ، تمام قسمت ها بايد با يكديگر هماهنگ شوند. علاوه بر اين، بايد متناسب با ويژگي هاي منحصر به فرد چهره همه افراد باشد.

نماي جلو

 بيني برجسته ترين قسمت صورت است. بنابراين، يكي از شرايطي كه براي انجام عمل بيني طبيعي بايد رعايت شود، تنظيم صحيح و متناسب ظاهر بيني از نماي جلو است.

عملكرد

 بسيار مهم است كه بتوانيد با بيني خود به خوبي و بدون دردسر نفس بكشيد. تنفس مناسب با بيني براي حفظ سلامتي و حيات ما بسيار مهم است  زيرا هوا را گرم ، مرطوب و فيلتر مي كند. با تنفس از بيني مي توان اكسيژن بيشتري نسبت به تنفس دهاني گرفت.

اما اگر بعد از عمل نمي توانيد به درستي نفس بكشيد و يا مشكلي در نفس كشيدن داريد بيني شما ديگر طبيعي نيست و عمل جراحي آن نيز خوب نبوده است.

بهبودي و دوره نقاهت سريعتر

در عمل بيني طبيعي، وقتي تورم پس از عمل فروكش كرد و فرم بيني فيكس شد، فرد هرگز بيني خود را عجيب نخواهد ديد. بهبودي افرادي كه داراي بيني با پوست ضخيم هستند (بيني گوشتي دارند) ممكن است كمي بيشتر از بيني هايي با پوست نازك (بيني استخواني) باشد.

بيشتر بخوانيد : هزينه عمل زيبايي بيني


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۷:۴۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :