جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

در روز قبل از ارتودنسي چه كاري انجام دهيم؟

در اينجا به 5 كاري كه بايد در روز قبل از انجام درمان ارتودنسي دندان انجام دهيد، اشاره مي‌كنيم:

تا جايي كه معده‌تان اجازه مي‌دهد از غذاهايي كه مصرف آنها در طول درمان ممنوع است، استفاده كنيد

در طول استفاده از بريس بايد از برخي غذاها دست بكشيد. اين غذاها عبارتند از دانه‌ها، مغزها، پاپ كورن، پيتزاي برشته شده، تافي، گوشت خشك شده و بسياري از ديگر غذاهاي سفت و سخت. بنابراين قبل از استفاده از بريس، شما بايد زماني را به خورد اين موارد اختصاص دهيد، چرا كه شما اين غذاها را تا چندين ماه بعد از دست خواهيد داد. تا جايي كه مي‌توانيد از اين غذاها بخوريد و آنها را كاملاً از سيستم خود بيرون كنيد زيرا تا چندين ماه آينده نبايد از اين غذاها مصرف كنيد.

براي آخرين بار به صورت عادي و طبيعي مسواك بزنيد و از نخ دندان استفاده كنيد

آيا تا به حال تصور كرده‌ايد كه بايد به مسواك زدن و استفاده از نخ دندان به صورت طبيعي خاتمه دهيد؟ پس از استفاده از بريس‌هاي دنداني شما شما ممكن است مجبور شويد اين كارها به شيوه‌اي غير از شيوه طبيعي انجام دهيد. هنگامي كه از بريس استفاده مي كنيد، شما بايد از ابزارها و روش‌هاي خاصي براي تميز كردن دندان‌هايتان استفاده كنيد و مطمئن شويد كه بريس‌ها كاملاً تميز هستند. در آخرين روز قبل از درمان، عاقلانه است كه پس از خوردن غذاهاي ممنوعه‌اي كه در بالا به آنها اشاره شد، از مسواك و نخ دندان عادي و طبيعي خود استفاده كنيد، زيرا شما اين احساس را تا چند ماه بعد نخواهيد داشت. هرچند شما نبايد از شيوه مسواك زدن و نخ دندان جديد به نگران شويد، زيرا قبل از آنكه مطب دندانپزشك را ترك كنيد، به شما نشان داده خواهد شد كه چگونه دندان‌هاي خود را سالم و تميز نگه داريد. قبل از انجام ارتودنسي براي آخرين بار از موهاي مسواك خودتان، لذت ببريد.

بيشتر بخوانيد :

از خودتان بدون وجود بريس يك سلفي بگيريد

قبل از دريافت بريس، يك سلفي از خودتان بگيريد تا نظم و ترتيب دندان‌هايتان را قبل از استفاده از بريس نشان دهد. اين تصوير قبل، پس از پايان درمان، به عنوان يك مرجع مورد استفاده قرار مي‌گيرد. هنگامي كه بريس برداشته شود، شما با مراجعه به اين تصوير درمي‌يابيد كه از چه نقطه‌اي به شرايط فعلي رسيده‌ايد.

خودتان را لبخندي زيبا تصور كنيد

قبل از دريافت بريس، سعي كنيد و خودتان را با يك لبخند مرتب شده و با دندان‌هايي به سفيدي مرواريد تصور كنيد. تصور كنيد كه دندان‌هايتان در حال استفاده از بريس چگونه خواهند بود. در پايان پروسه درمان شما خواهيد فهميد كه بريس‌ها چگونه انتظارات شما را برآورده كرده‌اند.

خونسرد باشيد و لذت ببريد

استفاده از بريس، ملاحظاتي را به همراه دارد اما واقعاً دليلي براي نگراني و سردرگمي وجود ندارد. فقط از آخرين روز قبل از درمان لذت ببريد و بدانيد كه اين آخرين روزي است كه شما دندان‌هايي نامرتب داريد و يا از مال اكلوژن رنج مي‌بريد. از روز خود لذت ببريد و بدانيد كه از اين به بعد شما سفري خواهيد داشت به سوي لبخندي زيبا.

منبع : مجله ارتودنسي دندان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۴:۲۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :