جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

روال كار نصب لمينت دندان

نصب لمينيت دندان كلاً به 2 جلسه زمان نياز دارد. كه البته بسته به تعداد دندان‌ها شايد لازم باشد بيش از يك جلسه مراجعه شود. مراجعين ابتدا طي يك جلسه به دنيا دنتال مراجعه مي‌كنند و مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.

متخصص و مراجع با هم صحبت مي كنند

متخصصين ما، با معاينه دهان و دندان، مشكلات ظاهري دندان‌ها را تشخيص داده و از مراجعان سوالاتي در خصوص هدف و انگيزه آن‌ها از نصب لمينت دندان مي‌پرسند. سپس در خصوص مراحل نصب و نتايج احتمالي، گفتگو مي‌شود. و در نهايت، انتظارات بيمار بررسي شده و پروسه آغاز مي‌شود.

دهان و دندان آماده آغاز پروسه مي‌شود

بعد از اينكه متخصص و مراجع درباره انتظارات و نحوه آماده سازي صحبت كردند. پروسه آغاز مي‌شود. اولين قدم هميشه تراشيدن جزئي ميناي دندان است. ما هميشه تاكيدمان بر تراشيدن حداقلي (و در عين حال جزئيِ) ميناي دندان بوده و هست. و برعكسِ برخي كلينيك‌ها (كه اصرار دارند ضخامت بيشتري از ميناي دندان تراشيده شود)، تنها به برداشتن ضخامت بسيار كمي از مينا اكتفا مي‌كنيم.

تراشيدن ميناي دندان به دليل حساسيت و دقت بالاي متخصصين ما كمي زمانبر باشد اما در نهايت اينكار با ابزارهاي ظريف انجام داده مي‌شود.

از دندان تراش خورده قالب گرفته مي شود تا …

در قدم بعدي ما از دندان شما كه اكنون تراش خورده و آماده شده قالب تهيه مي‌كنيم تا بر اساس آن، لمينتي متناسب با دندان تراش خورده تهيه شود. قالب گرفته شده از طرف همكارانمان به بهترين لابراتوارهاي ساخت لمينت فرستاده مي شود تا ساخته شده و آماده نصب شود.

براي مراجعان لمينت و پوشش موقت نصب مي كنيم تا …

مدتي طول خواهد كشيد تا لابراتوار نمونه لمينت مخصوص شما را برايمان بفرستد. تا آن زمان ما بايد كاري كنيم كه از دندان شما محافظت شود تا دچار حساسيت دندان نشويد. براي اين منظور متخصصين ما در كلينيك به صورت موقت يك لمينت متناسب با دندان شما آماده مي كنند و آن را تا زمان رسيدن لمينت اصلي به سطح دندان شما متصل مي كنند.

متخصصين به شما آموزش مي دهند كه تا جلسه بعدي چطور از دندان ها و لمينت موقت خودتان مراقب كنيد.

بيشتر بخوانيد : كامپوزيت دندان

جلسه دوم و نصب ونير اصلي مراجعان

به فاصله حدودا 1 تا 3 هفته اي لمينت ها از لابراتوار برايمان ارسال مي شود و شما براي نصب نهايي به دنيا دنتال مراجعه مي كنيد. لمينت دندان موقت برداشته مي شود و پس از تميز كردن سطح دندان، نمونه نهايي و دائمي، نصب مي‌شود.

بعد از اتصال لمينت، ما روي آموزش به مراجعان تمركز مي كنيم

تا اينجاي كار، مراحل نصب تمام شده و مراجعان صاحب دنداني زيباتر و عاري از هرگونه عيب و ايراد است شده‌اند. كار ما با مراجعان تمام نشده و متخصصان ما هرآنچه كه براي مراقبت از لمينت (پس از نصب) لازم است را به آن ها آموزش مي‌دهند.

آموزش ها ممكن است شامل رژيم غذايي مناسب براي افرادي كه ونير دارند باشد و يا اينكه توصيه‌هايي براي تميز كردن آن ها. در هر صورت تمام نكات مو به مو به مراجعان آموزش داده مي شود و از اينجا به بعد برعهده مراجع است كه به توصيه ها عمل كند تا براي سال هاي طولاني لمينت دندان خود را ماندگار كرده و سالم نگاه دارد.

منبع : http://www.orthodoctor.ir/

 

رفرنس: http://www.orthodr.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۴:۲۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :