جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نگاهي به تاريخچه‌ي معروف‌ترين برندهاي جواهرات در دنيا

گران‌‌ترين برندهاي طلا و جواهر در جهان شامل نام‌هايي است كه احتمالاْ زياد به گوشتان خورده؛ برندهايي همچون تيفاني اند كو، پياژه، كارتيه، شوپارد، بولگاري و …. در ادامه اين مقاله از طلا فروشي اينترنتي كيش طلا نگاهي كوتاه داريم به تاريخچه‌ي فعاليت‌هاي 4 برند مشهور و لوكس. تا اگر قصد خريد طلا هايي از اين قبيل را داريد اطلاعات بيشتري داشته باشيد.

۱- هري وينستون

يكي از مدعيان بي‌چون و چراي جهان و از برندهاي مسلم دنيا در حوزه توليد سنگ‌هاي الماس، Harry Winston است. يكي از عالي‌ترين جواهرات هري وينستون، «الماس اميد» است كه داستان درازي در طول تاريخ دارد. اين الماس با حدود ۴۵.۵۲ قيراطي در كشور هند ريشه دارد و بين پادشاهان بسياري دست به دست شده. اما در نهايت در سال ۱۹۴۹ ميلادي توسط هري وينستون كه يك تاجر جواهر نيويوركي بود خريداري شد. البته وينستون اين سنگ را در سال ۱۹۵۸ به موزه ملي تاريخ طبيعي آمريكا اهدا كرد و از آن زمان در نمايشگاهي دائمي در آن موزه باقي مانده‌است. الماس اميد به مبلغ ۲۵۰ ميليون دلار بيمه شده‌است.

۲- كارتيه

يكي ديگر از گران‌ترين برندهاي طلا و جواهر در جهان ، كارتيه است. دفتر مركزي كارتيه در پاريس فرانسه قرار دارد و اولين بار در سال ۱۸۴۷ ميلادي توسط «لويي كارتيه» تاسيس شد. البته بعدها شركت سوئيسي «ريشمون» كارتيه را خريد و اكنون تحت مالكليت اين كمپاني است. اين شركت نيز تاريخچه‌ي طولاني در طراحي و عرضه جواهرات لوكس در جهان دارد. مزايده‌هاي كارتيه جزو گران‌قيمت‌ترين و اشرافي‌ترين مزايده‌هاي جواهر در جهان است. در اين مزايده‌ها جواهرات بي‌قيمت خانواده‌هاي سلطنتي عرضه مي‌شود.

۳- ون كليف آرپلز

«ون كليف آرپلز» يكي از برندهاي لوكس، گران و مشهور جهان در حوزه جواهرات است. اين شركت فرانسوي در توليد ساعت هم فعاليت مي‌كند. اين برند لوكس طلا و جواهر در جهان براي مهارت در استفاده از سنگ‌هاي ظريف و گران‌قيمت و تكنيك‌هايي كه براي سوار كردن جواهر روي پايه استفاده مي‌كند شهرت جهاني دارد. همچنين اين برند براي استفاده از طراحي حيوانات، گل‌ها و طبيعت در كالاهاي لوكس خود نيز مشهور است. در بيشتر جواهرات برند ون كليف آرپلز شما به سختي مي‌توانيد پايه‌ي نگين را ببينيد. اين هنر و مهارت باعث مي‌شود تا الماس و ديگر سنگ‌هاي قيمتي به طور كامل ديده شوند. در نتيجه جواهر درخشش و جلوه‌ي بي‌نظيري پيدا مي‌كند كه در نوع خود بسيار خاص است.

۴- بوچلاتي

بوچلاتي يكي از لوكس‌ترين برندهاي طلاي دست‌ساز در جهان است. طراحي‌هاي اين مارك، تجاري و عامه‌پسند نيستند و از آن طرف، چندان هم انتزاعي نيستند كه كسي از آنها سر درنياورد. ارزش هنري چيزي بوده كه تقريبا در بيشتر آثار اين برند جواهرسازي مي‌توان ديد. اين خانه‌ي لوكس جواهرسازي به استايل رُمي كه ريشه در كشور ايتاليا دارد وفادار مانده است. در بسياري از دستبندهاي اين كمپاني مي‌توانيد اين اصالت را ببينيد. اين برند اولين بار در سال ۱۹۱۹ ميلادي توسط ماريو بوچلاتي در شهر ميلان ايتاليا تاسيس شد. سنت‌گرايي، مهارت و طراحي منحصربه فرد در ساخت جواهرات دست‌ساز در كنار خلاقيت و استفاده از بهترين مواد، همگي باعث شدند تا جواهرات بوچلاتي در ديگر كشورهاي جهان نيز محبوب شوند.

بيشتر بخوانيد :

·         خريد دستبند طلا

 

·         خريد حلقه ازدواج 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۵:۰۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :