جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

عواملي كه باعث مي شود بزرگسالان از بريس گذاشتن خودداري كنند كدام اند ؟

متأسفانه، عوامل وجود دارد كه بزرگسالان را ترغيب مي كند تا به طور كلي از بريس خودداري كنند. در حالي كه برخي از آنها تصورات غلط و عدم درك صحيح هستند، افرادي نيز وجود دارند كه به دلايل اجتماعي و شخصي از اين كار خودداري مي كنند. با اين حال، پيشرفت ها و فن آوري هاي جديد در ارتودنسي تأثير موضوعات زير را كاهش داده است.

ناراحتي جسمي و اجتماعي

با توجه به اينكه بيشتر بريس ها در كودكان يا نوجوانان ديده مي شوند، بزرگسالان از فكر استفاده از بريس هاي دندان ناخوشايند هستند. ترس از قضاوت يكي از مهمترين دلايلي است كه بزرگسالان از استفاده از بريس براي اصلاح دندان هاي خود اجتناب مي كنند. با اين حال، تحولاتي رخ داده است كه باعث بهبود طراحي بريس ها شده و باعث احتياط بيشتر مي شود. برخي از بريس ها كمتر نفوذ كرده و تقريبا ديده نمي شوند.

بيشتر بخوانيد :

تغيير شيوه زندگي و رژيم غذايي

بزرگسالان همچنين نگران تغيير در رژيم غذايي و سبك زندگي خود پس از نصب مجهز به بريس هاي دنداني هستند. درست است، اجتناب از برخي غذاها هنگام پوشيدن بريس براي جلوگيري از لك شدن دندان يا آسيب ديدن براكت و سيم ضروري است. اگر چه اين ممكن است در ابتدا كمي ناراحت كننده باشد؛ اما بيشتر بيماران خيلي سريع به عادات غذايي جديد خود عادت مي كنند. همچنين مهم است كه به ياد داشته باشيد كه بريس ها دائمي نيستند و در نهايت برداشته مي شوند.

استفاده از بريس براي مدت زمان طولاني بيشتر

بزرگسالان براي اصلاح ناهماهنگي ها مجبور نيستند بيش از نوجوانان از بريس استفاده كنند. به محض نصب بريس ها، به شما دستورالعمل ها و بهترين شيوه هاي مراقبت از آنها داده مي شود. اگر اين دستورالعمل ها را با دقت دنبال كنيد، مي توانيد از پوشيدن بريس ها بيش از آنچه انتظار مي رود، خودداري كنيد. در مورد انتظارات پس از داشتن مهاربند بيشتر بدانيد تا هنگام نصب آمادگي بيشتري داشته باشيد.

منبع : مجله دانستني هاي ارتودنسي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۷:۱۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :