جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

خريد اينترنتي طلا چه مزايايي دارد؟

امروزه شاهد اين هستيم كه دنيا خيلي سريع در مسير ديجيتال و پيشرفته شدن قدم بر مي‌دارد و روز به روز روش‌هاي سنتي جاي خود را به روش‌هاي نوين مي‌دهند. با توجه به اين موضوع، خريد آنلاين در حال تبديل شدن به يك روال عادي و روزمره براي بيشتر مردم جهان شده است و مزاياي خريد طلا به صورت اينترنتي براي طلا دوستان، بسيار زياد است.

مزاياي خريد آنلاين طلا

با اين توصيفاتي كه كرديم، ديگر نمي‌توانيد مزاياي خريد آنلاين طلا را انكار كنيد. اوضاع در دنياي خريد آنلاين طلا كاملا با دنيا خريد حضوري فرق دارد. كسي كه به دنبال خريد طلا و جواهر به صورت آنلاين است، مي‌تواند بدون استرس و نگراني از نحوه رفت و آمد و هزينه‌هاي آن، سراغ وب‌سايت‌ها برود و بنا به بودجه و سليقه خود يك محصول را براي خريد خود انتخاب كند. مطمئنا تمام وب‌سايت‌هاي فروش آنلاين طلا، به روز ترين مدل‌هاي طلا و جواهر را در وب‌سايت خود قرار مي‌دهند و اين همان موضوعي است كه هنگام خريد حضوري طلا ممكن است از دست بدهيد و به تمام مدل‌ها دسترسي نداشته باشيد. به عنوان راهنماي خريد طلا و جواهر مي‌دانيد كه، خريد طلا يكي از بزرگ‌ترين سرمايه گذاري هر شخص است و اين سرمايه گذاري نياز به فكر و انديشه دارد. در خريد حضوري زمان براي فكر كردن كم است و اين درست نقطه مقابل خريد آنلاين است.

بيشتر بدانيد: طلاي رزگلد

خريد آنلاين طلا به صورت 24 ساعت در روز  در 7 روز هفته

براي خريد آنلاين طلا و جواهر مي‌توانيم چندين مزيت مهم را بيان كنيم. يكي از بهترين مزاياي خريد آنلاين طلا اين است كه شما مي‌توانيد هر زمان كه مي‌خواهيد خريد طلا را انجام دهيد - 24 ساعت شبانه روز، 7 روز در هفته.

دسترسي داشتن به طيف وسيعي از طلا و جواهر

علاوه بر اين مزيت كه در هر ساعت از شبانه روز مي‌توانيد به صورت آنلاين طلا بخريد، تجارت الكترونيكي همچنين به شما اين امكان را مي‌دهد تا استرس پيدا نكردن محصول مورد نظر خود را فراموش كنيد. بله، درست است مي‌توانيد با خريد آنلاين طلا ار اينترنت، با طيف وسيعي از محصولات مواجه شويد و تمام آنها را مشاهده و مقايسه كنيد و در نهايت محصول دلخواه خود را خريداري كنيد. در واقع، پيدا كردن محصولات منحصر به فرد در وب سايت‌هاي خاص كه مشتريان بسيار دارند، بسيار آسان است

ضمانت بازگشت و مادام العمر روي محصولات در خريد آنلاين

شايد بارها و بارها شنيده باشيد كه طلا و جواهر دوست و عشق خانم‌ها و دخترها است. سنگ هاي قيمتي، نگين‌ها هميشه بر روي جواهرات خودنمايي مي‌كنند و اين خودنمايي را هر خانمي دوست دارد. جواهراتي كه الماس و سنگ هاي قيمتي دارند، هرگز ارزش خود را از دست نمي‌دهند و مي‌توانند يك سرمايه گذاري عالي باشند. ارزش الماس لزوماً بخاطر سبك انگشتر طلا يا گوشواره طلا  يا سرويس طلاي عروس نيست، بلكه برش و تراشكاري و همچنين شفافيت باعث بالا رفتن ارزش و قيمت آن مي‌شود. همچنين مي‌توان گفت كه اين سنگ قيمتي هيچ وقت قديمي نمي‌شود و هميشه مد است.

اگر پس مطالعه اين مقاله و آشنايي با مزاياي خريد طلا اينترنتي تصميم به خريد اينترنتي طلا گزفتين اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۵:۳۹ توسط:netware موضوع:

همه چيز در مورد طلاي 18 عيار

طلاي ۱۸ عيار بهترين فرم طلا به لحاظ پايداري و خلوص است. براي اينكه دقيقا بدانيد طلاي ۱۸ قطراتي چيست و چرا بايد براي خريد طلا اين عيار را در اولويت قرار دهيد از شما دعوت مي‌كنيم در ادامه مطلب با گالري طلا كيش طلا همراه باشيد.

طلا ۱۸ عيار چه مقدار طلا در خود دارد؟

عيار طلا در واقع تعيين كننده ميزان طلاي موجود در مصنوعاتي است كه خريداري مي‌كنيد.

به زبان ديگر بايد گفت، طلاي ۱۸ عيار يعني ۱۸ بخش از ۲۴ بخش يك قطعه طلا از اين فلز گرانبها تهيه شده است و ۶ بخش ديگر آن از فلزات ديگر ساخته شده است. افزودن فلزات ديگر به مصنوعات طلايي براي افزايش استحكام و پايداري آن جواهر است زيرا طلاي خالص بسيار نرم است و نمي‌توان به تنهايي از آن در ساخت مصنوعات طلايي استفاده كرد. بد نيست بدانيد كه طلاي ۲۴ عيار بسيار نرم است.

اگر بخواهيم به صورت درصدي اين مقوله را توضيح دهيم، طلا ۱۸ عيار يعني جواهر موردنظر ۷۵ درصد طلاي خالص در خود دارد. ۲۵ درصد باقي‌مانده آن حاوي فلزات ديگري همچون زينك، مس، نيكل و … است.

بيشتر بدانيد: خريد طلا كودك

معايب و مزاياي طلاي ۱۸ عيار: طلا ۱۸ عيار در مقابل طلاي ۱۴ عيار و ۱۰ عيار

اگر بخواهيم طلاي ۱۸ عيار را با عيارهاي پايين‌تر مقايسه كنيم، بدون شك مزاياي بسيار زيادي دارد. ساده‌ترين مثال اين ادعا اين است كه هر چه طلا خالص‌تر باشد، حساسيت‌زا بودن آن كمتر است. برخي از مردم به نيكل حساسيت زيادي دارند و اگر طلايي با عيار پايين استفاده كنند، دچار ناراحتي پوستي مي‌شوند. پس بهتر است از طلاهايي با قيراط بالاتر استفاده كنند.

طلايي كه عيار ۱۰ دارد حاوي نيكل است و احتمال بروز حساسيت در فردي كه از اين جواهرات استفاده مي‌كند، بيشتر خواهد بود.

از ديگر مزيت‌هاي خريد طلا ۱۸ عيار اين است كه رنگ آن به رنگ طلاي معمولي نزديك‌تر است. اين در حاليست است كه عيارهاي ۱۰ يا ۱۴ زردي كمتري دارند.

طلاي عيار ۱۰ حاوي ۴۱٫۷ درصد طلاست. يعني وقتي اين مصنوعات يا جواهرات را خريداري مي‌كنيد، يعني در واقع پول ديگر فلزات – غير از طلا – را مي‌دهيد.

از معايب ۱۸ عيار بودن طلا، پايداري كم آن نسبت به طلاهايي است كه عيار پايين‌تري دارند. اين طلا در مقابل خراش يا ضربه مقاومت كمتري دارد و بنابراين توصيه مي‌شود براي استفاده روزمره از طلاهاي ۱۰ يا ۱۴ عيار بهره بگيريد.

چگونه مي‌توان عيار طلا را تشخيص داد؟

بدون شك با مهري كه روي طلا حك مي‌شود مي‌توان اين موضوع را تشخيص داد. عيار طلا به صورت ۱۸K ،۱۸Kt 18ctيا ۱۸k مشخص مي‌شود. البته بعضا با علامت‌هاي ۷۵۰ يا ۰٫۷۵ هم نمايش داده مي‌شود. به اين معني كه اين قطعه حاوي ۷۵ درصد طلاي خالص است.

چه زماني بهتر است عيار ۱۸ خريداري كنيم؟

اين نوع طلا يك انتخاب خوب براي خريد طلا بشمار مي‌رود. مصنوعاتي كه با عيار ۱۸ ساخته مي‌شوند اغلب دوام و استحكام بسيار خوبي دارند. همچنين ارزش قيمتي بالايي نيز دارند. البته، طلاي ۱۴ عيار از نظر استحكام بسيار بهتر از ۱۸ عيار است. اما در عوض، بهاي كمتري دارد و خطر حساسيت‌زا بودنش نيز بالاتر است.

جهت كسب اطلاعات جامع در مورد خريد اينترنتي طلا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۵:۵۵ توسط:netware موضوع:

كاربرد سوربيتول در صنايع غذايي

سوربيتول غالباً به صورت پودر در مي آيد و مثل آسپارتام به عنوان شيرين كننده يا عامل تثبيت كننده رطوبت در توليد شيريني جات، كالاهاي پخته شده و شكلات، در ميان بسياري از محصولات ديگر استفاده مي شود. عملكرد تثبيت كننده رطوبت باعث مي شود كه گزينه مناسبي براي محصولاتي باشد كه تمايل به خشك شدن يا سفت شدن دارند و به حفظ طراوت در هنگام نگهداري كمك مي كند. سوربيتول مي تواند درجه حرارت بالا را تحمل كند و به خوبي با ساير مواد غذايي مانند عوامل ژل كننده، چربي ها و قندها تركيب مي شود.

سوربيتول، يك پليول طبيعي است كه به طور گسترده اي در صنايع غذايي به عنوان يك ماده شيرين كننده، مرطوب كننده و بافت ساز استفاده مي شود. سيب، موز، هلو، گلابي، زردآلو و پرتقال، همراه با ميوه هاي خشك، همه حاوي سوربيتول هستند كه يك الكل قندي است و بسيار گازدار است.

بيشتر بدانيد :

سوربيتول در صنايع غذايي

سوربيتول در صنايع غذايي به دليل قدرت شيرين سازي در طيف گسترده اي از محصولات استفاده مي شود. اين ماده از نظر مواد دوستدار دندان (غير پوسيدگي زا) و كم كالري بودن، يك ماده ترجيحي در شيريني جات بدون قند و محصولات كم مصرف است. شواهد علمي فوايد افزودن سوربيتول به غذا براي جايگزيني قندها را براي سلامتي انسان نشان داده است. مصرف غذاهاي حاوي سوربيتول به جاي قند به كاهش بي نظمي دندان كمك مي كند. همچنين ممكن است در مقايسه با همان محصول غذايي حاوي قندها، افزايش كمتري در گلوكز خون ايجاد كند.

سوربيتول در صنايع غذايي علاوه بر تأمين شيريني، يك ماده عالي و ضد تبلور است. سوربيتول به دليل خاصيت احتباس بالاي آب، خاصيت خنك كنندگي ايجاد مي كند و به بسياري از محصولات غذايي بافتي بسيار روان مي دهد. به عنوان مثال اغلب در آدامس ها، آب نبات ها، دسرهاي يخ زده، كلوچه ها، كيك ها و بستني ها استفاده مي شود.

سوربيتول در محصولات مراقبت از دهان و دندان، از جمله خميردندان و دهانشويه، و همچنين در محصولات آرايشي و بهداشتي و شخصي استفاده مي شود، جايي كه به عنوان ماده طعم دهنده، مرطوب كننده و تهويه كننده پوست استفاده مي شود. به لطف عملكرد مرطوب كننده از خشك شدن خمير دندان جلوگيري مي كند و ويسكوزيته لازم را مي دهد. علاوه بر اين، سوربيتول وقتي در آب يا در دهان قرار مي گيرد، داراي اثر خنك كننده بسيار برجسته اي است. اين باعث مي شود كه به همراه خواص غير پريوژنيك آن، كاملاً براي دستورهاي دهانشويه مناسب باشد. هر زمان كه در غذا استفاده شود، سوربيتول بايد با نام يا شماره (E E420) در ليست مواد تشكيل

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سوربيتول اين شيرين كننده مصنوعي اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۸:۰۶ توسط:netware موضوع:

راهنماي خريد دستبند طلا مردانه

اگر قصد خريد طلا براي همسر يا پدر خود داريد ، خريد دستيند طلا يه انتخاب هوشمندانه است اما نياز به اطلاعاتي دارد كه در ادامه اين مقاله به شما توضيح خواهيم داد.

جنس دستبند را انتخاب كنيد

دستبند طلاي مردانه در انواع مختلفي عرضه مي‌شود؛ از دستبند زنجيري ساده گرفته تا انواع دستبند سنگي، مهره‌اي، بافت، چرمي و … براي تعيين جنس دستبند بايد به سبك زندگي و تيپ و لباس‌هاي او توجه كنيد. اگر تيپ كلاسيك و كاملا مردانه دارد، دستبندهاي بافت براي شما مناسب نيست. چرا؟ چون اغلب اين دستبندها رنگارنگ هستند و براي تيپ‌هاي هنري، هيپي و تيپ‌هاي اسپرت طراحي شده‌اند و با كت‌وشلوار چندان سنخيتي ندارند. براي تيپ كلاسيك بهتر است زيورآلات هم كلاسيك باشد.

خريد دستبند مردانه بر اساس سايز مچ دست

يكي از اولين قدم‌ها براي خريد دستبند مردانه، تعيين سايز مچ دست است. براي اندازه‌گيري مچ مي‌توانيد از متر پارچه‌اي يا روبان استفاده كنيد. اصولا پهن‌ترين قسمت مچ دست يا قسمت پايين استخوان مچ كه در كنار كف دست قرار دارد را براي سايز دستبند اندازه‌گيري مي‌كنند. اين قسمت را با نخ يا متر اندازه بگيريد و عدد دقيق آن را يادداشت كنيد. سپس ۱٫۳ سانتي‌متر به عدد به دست آمده اضافه كنيد تا دستبند طلا خيلي تنگ نباشد.

بيشتر بدانيد : گوشواره طلا

خريد دستبند طلا مردانه بر اساس رنگ پوست

به صورت كلي، رنگ پوست به دو دسته‌ي سرد (با ته‌مايه‌ي صورتي، قرمز و آبي) و گرم (با ته‌مايه‌ي زرد، هلويي و طلايي) تقسيم مي‌شود.

اگر رنگ پوستتان سرد است، براي خريد دستبند طلا سراغ طلاي سفيد، نقره، استيل، پلاتين و زيورآلات سفيد و روشن برويد.

اما اگر پوستي با تناژ گرم داريد، بايد سراغ دستبند طلا به رنگ زرد، نارنجي، عسلي و موارد مشابه باشيد.

چگونه مي‌توانيد رنگ پوست خود را تشخيص دهيد؟ بخش داخلي مچ دست خود را زير نور لامپ يا خورشيد بگيريد و ببينيد آيا ته‌رنگ رگ‌هاي دستتان آبي است يا سبز! اگر رگ‌ها ته‌رنگ آبي دارند يعني رنگ پوست شما سرد است و اگر رگ‌ها ته‌رنگ سبز دارند يعني رنگ پوست شما گرم است.

افرادي كه داراي رنگ پوست خنثي هستند در انتخاب‌هاي خود آزاد هستند. يعني هر رنگي براي دستبند طلا انتخاب كنند، برايشان مناسب خواهد بود و از اين بابت لازم نيست نگراني به دل خود راه دهند.

اگر در شرايط امروز با وجود كرونا امكان خريد حضوري براي شما ميسر نمي باشد براي خريد اينترنتي طلا اينجا كليك كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۶:۳۵ توسط:netware موضوع:

آيا مي توان طلاي سياه شده را با مايع ظرفشويي براق كردن ؟

تميز كردن طلا( طلا زرد ، سفيد و طلاي رزگلد ) يكي از چالش‌هايي است كه ممكن است براي هريك از ما پيش آمده باشد. سياه شدن طلا براي هيچ كسي خوشايند نيست. هر فردي كه با اين مشكل مواجه مي‌شود دوست دارد بسيار سريع در خانه از شر اين سياهي و كدر شدن خلاص شود و زيور آلات طلايي كه دارد دوباره مثل روز اول براق و درخشان شوند.

براي اينكه بدانيد چگونه مي‌توان اين كار را كرد تا انتهاي اين مطلب با گالري طلا و جواهر كيش طلا همراه باشيد.

بيشتر بدانيد : دانشنامه طلا

تميز كردن طلا سياه شده با مايع ظرفشويي

۱- براي پاك كردن هر نوع سياهي از روي طلا مي‌توانيد چند قطره مايع ظرفشويي ملايم كه فسفات ندارد را درون آب ولرم بريزيد. هم بزنيد. يك كاسه كوچك را با ۱ تا ۲ پيمانه آب ولرم (۲۴۰ تا ۴۷۰ ميلي‌ليتر) پر كنيد. چند قطره مايع ظرفشويي بريزيد و حدود ۱۰ تا ۱۵ ثانيه هم بزنيد تا كاملا تركيب شوند.

۲- طلا را به مدت ۱۵ دقيقا درون كاسه قرار دهيد تا خيس بخورد. اين كار باعث مي‌شود تا هر نوع كثيفي يا سياهي از سطح طلا جدا و پاك شود. پس از ۱۵ دقيقه آن را با دستمال تميز كنيد.

۳- با مسواك بسيار نرم سطح طلا را برس بكشيد. اگر سياهي‌ها با دستمال پاك نشدند، مسواك نرم  را به محلول آب و مايع ظرفشويي آغشته كنيد. آن را روي جاهايي كه سياه و كدر شده بكشيد. فقط حواستان باشد كه خيلي فشار نياوريد تا سطح طلا خراش برندارد.

۴- طلا را زير آب شير آبكشي كنيد تا ريكا از سطح آن كاملا شسته و تميز شود. براي اطمينان از نيفتادن طلا از دست و گير نكردن آن در چاه سينك، توصيه مي‌كنيم حتما يك آبكش يا سبد با سوراخ‌ها بسيار ريز درون سينگ بگذاريد و سپس طلا را زير شير بشوييد.

۵- پس از شستن طلا، آن را با دستمال نرم و بدون پرز (مثل دستمال عينك يا دستمال‌هاي جير مخصوص جواهرات) خشك كنيد. سپس طلا را در معرض هوا قرار دهيد و بگذاريد يك شب تا صبح بماند تا كاملا خشك شود.

بيشتر بدانيد : راهنماي خريد اينترنتي طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۴:۰۹ توسط:netware موضوع:

ست كردن سايز درست گردنبند با لباس

خريد طلا آن هم  گردنبند به آن آساني كه تصور مي‌كنيد نيست. شما بايد سايز درست گردنبند را براي خود انتخاب كنيد. با اينكه ۵ اندازه‌ي استاندارد براي گردنبند زنانه و ۴ سايز استاندارد براي گردنبند مردانه وجود دارد، اما براي اينكه مطمئن باشيد اين اكسسوري دقيقا اندازه گردن شما و متناسب با فرم صورت و اندامتان است بايد يك‌سري نكات را در نظر داشته باشيد.

بيشتر بدانيد: اجرت طلا چيست ؟ 

ست كردن لباس با سايز درست گردنبند

با توجه به لباسي كه پوشيده‌ايد شايد لازم باشد زنجير را دو لايه استفاده كنيد. برخي از گردنبندها در اندازه‌هاي بسيار بلند و غير استاندارد عرضه مي‌شوند. اگر شما عاشق يكي از اين زنجيرهاي طلا بلند شده‌ايد و آن را خريداري كرده‌ايد، مي‌توانيد با توجه به لباس‌هاي متنوعي كه داريد از زيبايي آن لذت ببريد. اما استفاده از اين گردنبند اصول و نكاتي دارد كه ما برايتان توضيح مي‌دهيم. زيرا گاهي لازم است يك گردنبند را يك، دو يا سه بار دور گردن خود بتابانيد تا جلوه زيبايي داشته باشد و منطبق بر اصول و قواعد خوش‌پوشي باشد.

 سايز و قد گردنبند را با توجه به لباس‌هايي كه براي مناسب‌هاي مختلف مي‌پوشيد، انتخاب كنيد. بارها اين جمله را به شما گفته‌ايم كه طلا، جواهر و زيورآلات، تكميل كننده تيپ و استايل شما هستند؛ باز هم تكرار مي‌كنيم كه با كمك زيور آلات مي‌توانيد تيپ خود را كامل كنيد.

براي استفاده از گردنبند مرواريد حتما اندازه كوتاه اين زيور را انتخاب كنيد. گردنبند مرواريد بهتر است اندازه چوكر نباشد، خيلي بلند و دراز هم نباشد. بهترين و ايده‌آل‌ترين اندازه براي گردنبند مرواريد، سايز پرنسس است كه بالاي يقه قرار مي‌گيرد: يعني زير گردن و بالاي خطي كه يقه لباس جا دارد. از نظر عدد، اندازه ايده‌آل گردنبند مرواريد ۱۸ اينچ معادل ۴۶ سانتي‌متر است.

اين را در خاطر داشته باشيد كه مدال يا آويز باعث بلندتر ديده شدن گردنبند مي‌شود. آويزها و مدال‌هاي گردنبند نه تنها به اندازه و قد آن اضافه مي‌كنند، بلكه وزن گردنبند را هم سنگين‌تر مي‌كنند. به اين معني كه سنگيني آويز، باعث مي‌شود تا زنجير گردنبند پايين‌تر از جايي قرار بگيرد كه زنجير گردنبند را به تنهايي و بدون مدال استفاده مي‌كنيد. يعني اگر يك آويز ۵ سانتي‌متري (۲ اينچ) را در يك گردنبند ۴۵ سانتي‌متري (۱۸ اينچي) آويزان كنيد، اين گردنبند حدود ۵ سانتي‌متر (۲ اينچ) پايين‌تر از يقه لباس قرار مي‌گيرد.

بيشتر بدانيد : راهنماي خريد اينترنتي طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۰:۰۱ توسط:netware موضوع:

گردنبند با زنجير تيغ ماهي چيست؟

آيا مي‌دانيد زنجير طلا تيغ ماهي چيست و آيا تا كنون براي خريد اين مدل گردنبند وسوسه شده‌ايد؟ اگر نمي‌دانيد از اين زنجيرها چگونه مي‌توان استفاده كرد و چگونه بايد از آنها مراقبت كرد در ادامه اين مطلب با طلا فروشي اينترنتي كيش طلا همراه باشيد.

احتمالا از روي نام اين زنجير حدس زده‌ايد كه چه شكلي مي‌تواند داشته باشد؛ يك زنجير فلزي پهن و مسطح كه بخش‌هاي چسبيده به هم دارد. تكه‌هاي كوچك فلز به شكل هفتي در كنار يكديگر چيده شده‌اند تا شكلي شبيه به تيغ ماهي را تداعي كنند.

بزرگ‌ترين مشكل و عيبي كه اين زنجير دارد اين است كه به راحتي پيچ مي‌خورد. از آنجا كه همه بخش‌هاي زنجير صاف و نازك هستند، اگر زنجير را كمي محكم‌تر از معمول بكشيد ممكن است خم و دفرمه شود.

بيشتر بدانيد :

با زنجير تيغ ماهي مدال يا آويز استفاده نمي‌كنند!

يكي از اشتباهات رايج مردم هنگام استفاده از زنجير تيغ ماهي اين است كه سعي دارند از آن مدال آويزان كنند. اين كار به هيچ وجه درست نيست؛ اول به اين دليل كه اين زنجير بسيار ظريف است و هر نوع فشاري سبب خم شدن يا شكستن آن مي‌شود. دوم اينكه اين زنجير به خودي خود زيباست و به آويز يا مدالي براي نماي بيشتر نياز ندارد.

زنجير تيغ ماهي مناسب هر موقعيتي نيست

همان طور كه بارها در بالا اشاره كرديم، گردنبند تيغ ماهي بسيار شكننده است. به همين خاطر هنگام استفاده از آن بايد حواستان جمع باشد كه پيچ نخورد يا به موها يا لباستان گير نكند.

به طور كلي توصيه ما اين است كه اين گردنبند را فقط براي مناسبت‌هاي خاص بپوشيد و پس از بازگشت به خانه فورا آن را از گردن باز كرده و در جعبه‌اش بگذاريد تا سالم باقي بماند.

آيا آسيب‌هاي گردنبند تيغ ماهي قابل تعمير است؟

اين موضوع به نوع ضربه‌اي كه به گردنبند وارد شده بستگي دارد. اما بايد بدانيد كه جاي تعمير در گردنبند ديده مي‌شود و زنجير هرگز شبيه روز اولش نخواهد شد.

البته اگر زنجير فقط خم شده باشد، مي‌توان آن را صاف و دوباره مسطح كرد بدون اينكه جاي خميدگي ديده شود. اما محل خميدگي ضعيف شده و ممكن است پس از مدتي دوباره از همان جا دچار آسيب بشود. حتي ممكن است دفعه بعدي از همان محل بشكند.

منبع " گالري طلا و جواهر كيش طلا  www.kishtala.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۶:۲۵ توسط:netware موضوع: