جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هنگام خريد زنجير طلا به چه چيزهايي توجه كنيم؟

در هنگام خريد به خصوص خريد اينترنتي طلا بايد مواردي را در نظر بگيريد تا سرتان كلاه نرود. به طور مثال اگر يك قطعه طلا در يك فروشگاه اينترنتي بيش از حد معقول ارزان بود، بايد به اين فكر كنيد كه امكان دارد آبكاري طلا باشد . موارد ديگري كه بايد به آنها توجه كنيد، در ادامه نوشته شده اند.

عيار زنجير طلا

عيار نقش مهمي در خريد زنجير طلاي مردانه و زنانه دارد. عيار در تعيين ميزان سختي طلا، درصد خلوص آن و همچنين قيمت زنجير طلا موثر است.

هرچه عيار زنجير بالاتر باشد يعني درصد طلاي بكار رفته در آن بيشتر است و هرچه عيار پايين تر، يعني علاوه بر طلا فلزات ديگري نيز در ساختار زنجير بكار رفته اند. علاوه بر اين، اگر زنجير تمام عيار و يا عيار بالا باشد، نرم تر و استحكامش كم خواهد شد. برعكس اين موضوع نيز صادق است. يعني زنجيري كه عيار كمتري دارد مستحكم و مقاومتر است.

اگر قصد خريد زنجير طلا مردانه يا زنانه داريد و ميخواهيد هر روزه آن را استفاده كنيد بهترين گزينه زنجير طلاي 18 عيار است. اما اگر  فقط ميخواهيد هرازچندگاهي از آن استفاده كنيد و يا با نيت سرمايه گذاري آن را مي خريد، طلاي 24 عيار هم مي تواند گزينه مناسبي باشد.

با دقت بدنه و ساختار اصلي زنجير را بررسي كنيد

با نگاه كردن به بدنه زنجير طلا ميتوان به راحتي جنس، طرح و ميزان مقاومتش را سنجيد. برخي زنجيرها به آساني و تنها با چند بار افتادن و يا دستكاري كردن به هم پيچ ميخورند. براي مثال زنجيرهاي بافت تخت و جناغي هر دو از اين گونه اند. نمونه ديگر زنجير طلاي مردانه و زنانه كه به راحتي به لباس گير ميكند، زنجيرهاي اصطلاحا مارپيچي هستند. تجربه ثابت كرده اگر چنين گردنبند و يا زنجيري پيچ و تاب بخورد، حتي بعد از تعمير هم مانند روز اولش نخواهد شد.

سنجش اين مسئله در خريد اينترنتي زنجير طلا سخت تر خواهد بود. چرا كه شما نمي توانيد زنجير را قبل از خريد به دست گرفته و ساختار آن را بررسي كنيد. اما سايت هايي كه عكس هاي كافي و واضح از محصول را در اختيار مشتري قرار مي دهند، تا حدي اين مشكل را برطرف مي كنند.

بيشتر بخوانيد: خريد انگشتر طلا

زنجير طلاي ظريف؟ يا زنجير مستحكم؟

همواره حين خريد زنجير طلاي زنانه يا حتي مردانه به يك نكته مهم توجه كنيد. اينكه ميخواهيد زنجير يا گردنبند را هرازچندگاهي استفاده كنيد يا اينكه هميشه به گردن داشته باشيد؟

اگر قصد و هدفتان از خريد زنجير طلاي زنانه يا مردانه استفاده موقتي و در برخي مراسمات است مي توانيد زنجيرهاي ظريف و نازك بخريد. اما اگر مي خواهيد هميشه از آن استفاده كنيد بهترين كار اين است كه يك زنجير طلاي ضخيم بخريد كه بتواند تاب و توان استفاده طولاني مدت را داشته باشد.

در همين خصوص برخي زنجيرها مقاوت بالا و طرفداران زيادي دارند. برخي از انواع زنجيرها عبارتند از:

  • فيگارو
  • لنگر
  • طنابي
  • تسمه اي
  • جعبه اي
  • گندمي

منبع : https://www.azadi.gold/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۴:۴۵ توسط:netware موضوع:

مراحل ساخت طلا و جواهرات

 

در اين بخش نحوه طراحي و ساخت طلا و جواهرات را با استفاده از شيوه‌هاي مدرن و نوين براي شما به صورت مرحله به مرحله توضيح خواهيم داد.

گام اول: طراحي اوليه

براي اينكه يك قطعه طلا و جواهر زيبا توليد شود، در گام اول بايد يك طرح اوليه از آن توسط طراح طلا و جواهرات ترسيم شود. اين بخش نقطه‌اي است كه جادو از آن شروع مي‌شود. در اين مرحله طراح تمامي جوانب، نيازها و مد روز را در نظر مي‌گيرد و با تركيب و قرار دادن آن‌ها در كنار خلاقيت خود طرح اوليه‌ را براي توليد جواهرات ايجاد مي‌كند.

در ابتدا طرح مورد نظر بيان مي‌شود و سپس متخصصين آن را ارزيابي مي‌كنند و در صورت گرفتن قبولي براي تبديل شدن به يك قطعه طلاي خاص و چشم نواز وارد مراحل بعدي مي‌شود.

گام دوم: پياده سازي طرح در CAD

نرم افزار CAD براي افزايش بهره‌وري طراحان، بهبود كيفيت طرح اوليه، افزايش دقت طراحي و ايجاد يك پايگاه داده مورد استفاده قرار مي‌گيرد. زماني كه طراح طرحي را در ذهن خود تجسم مي‌كند، ابتدا آن را بر روي كاغذ پياده سازي كرده و سپس آن را وارد چنين سيستمي مي‌كند. با استفاده از اين سيستم، طراحي كردن و اضافه كردن جزئيات بسيار راحت‌تر شده است.

گام سوم: پروتوتايپ سريع

پس از مشخص شدن طرح اوليه، جواهر مورد نظر با استفاده از اسكنر‌هاي سه بعدي ايجاد خواهد شد. در اين حالت نمونه اوليه به صورت سه بعدي توليد مي‌شود تا در صورتي كه عيبي وجود داشته باشد و يا نياز به تغييري باشد قبل از ايجاد نمونه نهايي آن را برطرف كنند. اين مدل‌ها اكثرا با استفاده از رزين توليد مي‌شوند.

گام چهارم: نمونه سازي نهايي

در اين مرحله مدل به وجود آمده‌اي كه با استفاده از رزين شكل گرفته است را به مدل نقره‌اي تغيير خواهند داد. مي‌توان گفت كه اين مدل، همان مدل نهايي است كه از روي آن قالب برداري مي‌گردد تا محصولات نهايي و جواهرات را مشابه آن توليد كنند.

گام پنجم: بدست آوردن قالب لاستيكي

ساخت قالب بخش جدايي ناپذير از فرآيند توليد طلا و جواهرات است. اين كار به طلاسازان كمك مي‌كند تا چندين محصول يك شكل را با سرعت بالا طراحي و توليد كنند. از مواد مختلفي براي توليد قالب استفاده مي‌شود كه مي‌توان به لاستيك طبيعي، سيليكون و فلز اشاره كرد. به روشي كه براي ساخت قالب استفاده مي‌شود، ولكانيزاسيون گفته مي‌شود.

گام ششم: ايجاد نمونه با استفاده موم

در اين مرحله و بعد از بدست آوردن قالب نهايي، از موادي مانند موم (Wax) استفاده خواهد شد و آن را داخل قالب مي‌ريزند تا شكل كامل قالب را به خود بگيرد. پس از بدست آوردن مدل‌هاي مومي آن‌ها را داخلي سيلندرهاي مخصوصي قرار مي‌دهند و دور آن را با استفاده از گچ مخصوص مي‌پوشانند و در دستگاه هواگير قرار مي‌دهند تا حفرات احتمالي از بين برود.

گام هفتم: خشك كردن موم

در اين مرحله به گچ و موم درون آن حرارت وارد مي‌كنند و باعث از بين رفتن موم داخل گچ مي‌شود و يك فضاي خالي به شكل قطعه جواهر مورد نظر داخل گچ پديدار مي‌گردد. در اين مرحله قالب مورد نياز طلا و جواهر بدست آمده است و بايد بعد از آن فرآيند ذوب و قالب گيري طلا را آغاز كرد.

گام هشتم: قالب گيري طلا

در اين مرحله و پس از خالي شدن قالب‌ها از موم، قالب را به كوره اصلي انتقال داده و طلاي ذوب شده را درون آن مي‌ريزند. پس از سرد شدن قالب‌ها گچ دور آن را شكسته و جواهرات طلا سرد شده را از دورن آن در خواهند آورد. در اين مرحله طلاهاي اضافي كه از طريق سوراخ قالب به جواهرات متصل است را بريده و قطعات را بر روي هم منتاژ مي‌كنند و آن‌ها را آمده پوليش دادن خواهند كرد.

گام نهم: پوليش دادن

در اين مرحله طلاهاي بدست آمده از داخل قالب را صيقل مي‌دهند. با پوليش جواهرات سطح آن‌ها صاف و براق خواهد شد. پوليش شامل سه مرحله غلت زدن، پيش صيقل و تميزي نهايي است.

گام دهم: تنظيم گوهر و پوليش نهايي

ست كردن جواهر مد نظر و چسباندن آن به صورت ايمن بر روي طلا يك نوع هنر به حساب مي‌آيد. براي ست كردن سنگ بر روي طلا از تكنيك‌هاي مختلفي استفاده مي‌شود كه از بين آن‌ها مي‌توان به تكنيك‌هاي استفاده از شاخك، شاخك صفحه، فشار، قاب، دم ماهي و ساير تكنيك‌ها اشاره كرد.

بعد از قرار دادن جواهر بر روي قسمت مورد نظر نوبت به پوليش نهايي مي‌رسد. اين پوليش پس از قرار دادن سنگ قيمتي بر روي جواهرات طلا بدست آمده انجام مي‌شود و مي‌توان اين پوليش را، هم به صورت دستي و هم به صورت ماشيني انجام داد.

گام يازدهم: آبكاري روديوم

روديوم يك فلز گرانبها و به رنگ سفيد درخشان است. زماني كه قطعات طلا را با استفاده از روديوم روكش مي‌كنند، ظاهري سفيد درخشان به آن‌ها مي‌بخشند و جواهرات را در برابر خراش و كدر شدن مقاوم مي‌كنند. اين تكنيك را بر روي طلاي زرد پياده سازي مي‌كنند تا جذابيت بصري آن افزايش پيدا كند. از اين روش بر روي طلا سفيد نيز استفاده مي‌شود و باعث خواهد شد طلاي سفيد از آنچه كه هست سفيدتر ديده شود.

گام دوازدهم: كنترل كيفيت

در آخرين مرحله از مراحل ساخت طلا و جواهر، مي‌بايست محصولات نهايي از نظر كيفيت مورد بررسي قرار بگيرند. اين مرحله به سه شكل پياده سازي مي‌شود كه شامل اندازه گيري، بازرسي بصري و بازرسي مكانيكي مي‌باشد. با توجه به استانداردها و معيارهايي كه هر طلا ساز و برند طلا و جواهر دنبال مي‌كند، اين مرحله مي‌تواند كمي متفاوت باشد.

بيشتر بخوانيد :


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۰:۳۷ توسط:netware موضوع:

راهنماي خريد بهترين انگشتر طلا

يكي از دغدغه هاي مردم هنگام خريد طلا اين است كه آن را با سنگ انتخاب كنند يا بدون سنگ؟ آن چه عموم مردم در نظر دارند اين است كه خريد زيورآلات طلا با سنگ، از ارزش آن هنگام فروش مي كاهد. بدين معني كه در هنگام فروش وزن سنگ از طلا كم شده، در نتيجه مقدار زيادي از ارزش پول شما كم مي شود.

    در اين مقاله از زيورآنلاين به اين بحث جذاب و پرمخاطب پرداخته ايم. پس تا آخر اين مقاله با ما همراه باشيد.انگشتر يكي از زيورآلاتي است كه هم در بين خانم ها و هم آقايان طرفداران زيادي دارد. براي خريد بهترين انگشتر طلا بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟

به انگشتان خود توجه كنيد

    انگشتر طلاي خود را با توجه به مدل انگشتان خود كه مي تواند، كشيده، كوتاه، عريض و يا لاغر باشد انتخاب كنيد. به اين صورت كه اگر انگشتان بلند و لاغري داريد، مي توانيد انگشترهايي با نگين كوچك و گرد استفاده كنيد. توجه داشته باشيد كه جواهرات بزرگ و بسيار برجسته مناسب اين انگشتان نيستند. برعكس براي انگشتان عريض، توپر و كوتاه از انگشترهاي بزرگ تر با نگين مستطيلي استفاده كنيد. انگشت هاي كوتاه با انگشترهايي كه نگين هاي لوزي و اشكي دارند بسيار زيبا مي شوند.

بيشتر بخوانيد :

در انتخاب سايز انگشتر طلا دقت كنيد

    انگشتر طلا بايد به راحتي از بند انگشت عبور كند، اما آن قدر بزرگ نباشد كه در انگشت دائما بالا و پايين برود. انگشتر اگر تنگ باشد روي انگشت جا مي گذارد و دست كردن و درآوردن آن هم مشكل است.

به داخل انگشتر طلا خوب نگاه كنيد

     انگشترهاي يك تكه و توپر، در استفاده راحت تر هستند. انگشترهايي كه از داخل داراي ناپيوستگي هستند، روي انگشت شما جا باقي مي گذارند.

به نوع پايه انگشتر دقت كنيد

    پايه انگشتر داراي انواع مختلفي مانند پايه چنگه اي، پايه ديواره دار، پايه كانالي، پايه خوشه اي، پايه سنگ فرشي و... است. اين مسئله مخصوصا در انگشترهاي مخصوص بانوان بسيار اهميت دارد، پايه هايي مانند پايه چنگي به دليل برجستگي در بالاي نگين، در تماس با لباس، روسري مو و...گاهي آسيب رسان مي شود. اين پايه ها زيبايي بسياري دارند، اما بايد توجه داشت اگر براي استفاده دائم مي خواهيد آن را انتخاب كنيد ممكن است با تمامي اشياي اطرافتان درگير شويد!

منبع : https://www.azadi.gold/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۴:۳۴ توسط:netware موضوع:

چهار فاكتور در انتخاب و خريد گردنبند!

چهار فاكتور اساسي وجود دارد, كه بايستي در خريد و يا انتخاب گردنبند مناسب خود, در نظر بگيريد. فرم گردن و شكل اندام بالاتنه دو فاكتوري است كه در انتخاب گردنبند مناسب شما بسيار تاثيرگذار است. همچنين فرم صورت و نوع يقه لباستان نيز, دو فاكتور ديگري است كه در انتخاب گردنبند و زيبايي بيشتر شما, تاثير بسزايي دارد.

فرم گردن:

بانواني كه به علت كهولت سن و يا نوع اندام, گردنشان داراي چين و چروك است, نبايد از گردنبندهاي تنگ و كوتاه استفاده كنند, چراكه توجه چشم را با ناحيه گردن و چروكهاي آن جلب ميكند و احتمالا خانمها علاقه اي به نشان دادن آن ندارند! در عوض به اين بانوان پيشنهاد ميكنيم كه براي خريد زنجير طلا، آنهايي كه كشيده تر هستند و مدالي جذاب و خيره كننده دارند را استفاده كنند. اگر دوست داريد تا گردنبند كارتير خريداري كنيد، حتما طول آن را در نظر بگيريد كه بلند نباشد. حتي بري آقاياني كه دوست دارند گردنبند كارتيه خريداري كنند نيز صدق مي‌كند و به دليل اينكه گردنبند مردانه طلا وزن بيشتري دارد در نتيجه قيمت زنجير طلا مردانه كارتيه، قيمت بيشتري دارد.

بيشتر بخوانيد :

فرم و اندام بدن:

اگر داراي اندام كشيده و قدي بلند هستيد, مطمينا گردنبندهاي ريز و كوتاه روي اندام شما جلوه ندارد و روي تنتان گم ميشود و به چشم نمي آيد. براي شما گردنبندهاي بلند و درشتتر را پيشنهاد ميكنيم, مثل مدل اپرا و گردنبندهاي طنابي!

فرم صورت:

فرم و شكل صورت انواع مختلفي دارد, اما اكثر افراد, صورتهايي با فرم بيضي و گرد و قلبي شكل دارند. طبق استانداردهاي زيبايي شناسي و مد, صورتهاي بيضي شكل مناسبترين فرم صورت هستند, و انواع گردنبندها در سايز و فرمهاي مختلف, براي صورتهاي بيضي شكل جايز و مناسب است. به همين ترتيب, صورتهاي مختلف با فرمهاي گوناگون, بايستي با انتخاب درست آرايش و پيرايش, صورتشان را به فرم بيضي نزديك كنند.

بنابراين, اگر صورتي گرد داريد, بايستي از زنجيرهايي كمي بلند و با مدال كشيده استفاده كنيد تا صورتتان كمي كشيده تر به نظر برسد.

گردنبندهايي با فرم “Y”, كه در سال اخير بسيار مورد توجه بوده و پيشنهاد طراحان مد ميباشد, براي صورتهاي گرد گزينه بسيار مناسبي است. بايستي به اين نكته توجه داشته باشيد كه گردنبندهاي choker به هيچ عنوان براي صورتهاي گرد مناسب نيست و از پوشيدن آن اجتناب كنيد.

منبع : طلاي آزادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۶:۰۲ توسط:netware موضوع:

چهار فاكتور در انتخاب و خريد گردنبند!

چهار فاكتور اساسي وجود دارد, كه بايستي در خريد و يا انتخاب گردنبند مناسب خود, در نظر بگيريد. فرم گردن و شكل اندام بالاتنه دو فاكتوري است كه در انتخاب گردنبند مناسب شما بسيار تاثيرگذار است. همچنين فرم صورت و نوع يقه لباستان نيز, دو فاكتور ديگري است كه در انتخاب گردنبند و زيبايي بيشتر شما, تاثير بسزايي دارد.

فرم گردن:

بانواني كه به علت كهولت سن و يا نوع اندام, گردنشان داراي چين و چروك است, نبايد از گردنبندهاي تنگ و كوتاه استفاده كنند, چراكه توجه چشم را با ناحيه گردن و چروكهاي آن جلب ميكند و احتمالا خانمها علاقه اي به نشان دادن آن ندارند! در عوض به اين بانوان پيشنهاد ميكنيم كه براي خريد زنجير طلا، آنهايي كه كشيده تر هستند و مدالي جذاب و خيره كننده دارند را استفاده كنند. اگر دوست داريد تا گردنبند كارتير خريداري كنيد، حتما طول آن را در نظر بگيريد كه بلند نباشد. حتي بري آقاياني كه دوست دارند گردنبند كارتيه خريداري كنند نيز صدق مي‌كند و به دليل اينكه گردنبند مردانه طلا وزن بيشتري دارد در نتيجه قيمت زنجير طلا مردانه كارتيه، قيمت بيشتري دارد.

بيشتر بخوانيد :

فرم و اندام بدن:

اگر داراي اندام كشيده و قدي بلند هستيد, مطمينا گردنبندهاي ريز و كوتاه روي اندام شما جلوه ندارد و روي تنتان گم ميشود و به چشم نمي آيد. براي شما گردنبندهاي بلند و درشتتر را پيشنهاد ميكنيم, مثل مدل اپرا و گردنبندهاي طنابي!

فرم صورت:

فرم و شكل صورت انواع مختلفي دارد, اما اكثر افراد, صورتهايي با فرم بيضي و گرد و قلبي شكل دارند. طبق استانداردهاي زيبايي شناسي و مد, صورتهاي بيضي شكل مناسبترين فرم صورت هستند, و انواع گردنبندها در سايز و فرمهاي مختلف, براي صورتهاي بيضي شكل جايز و مناسب است. به همين ترتيب, صورتهاي مختلف با فرمهاي گوناگون, بايستي با انتخاب درست آرايش و پيرايش, صورتشان را به فرم بيضي نزديك كنند.

بنابراين, اگر صورتي گرد داريد, بايستي از زنجيرهايي كمي بلند و با مدال كشيده استفاده كنيد تا صورتتان كمي كشيده تر به نظر برسد.

گردنبندهايي با فرم “Y”, كه در سال اخير بسيار مورد توجه بوده و پيشنهاد طراحان مد ميباشد, براي صورتهاي گرد گزينه بسيار مناسبي است. بايستي به اين نكته توجه داشته باشيد كه گردنبندهاي choker به هيچ عنوان براي صورتهاي گرد مناسب نيست و از پوشيدن آن اجتناب كنيد.

منبع : طلاي آزادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۴:۵۳ توسط:netware موضوع:

خريد زنجير طلا را با دانستن اين نكات با خيال راحت انجام دهيد

جير طلا از آن دست جواهراتي است كه محبوبيت زيادي دارد و مدل‌هاي آن تقريبا هرگز از مد نمي‌روند. بااين‌حال خريد آن به‌همين‌راحتي نيست و نكات زيادي وجود دارد كه بايد درنظر بگيريد. ازآنجاكه طلا فلزي گران‌قيمت است، طبيعي است كه براي خريد زنجير طلا نگراني‌هايي داشته باشيد. اين مطلب به شما كمك مي‌كند با خيال راحت زنجير طلاي مناسبي را بخريد.

زنجير توپر

اين نوع زنجير با توجه به طلاي به كار رفته در آن به سه روش درست مي‌شود:

طلاي جامد: اين طلا درجات خلوص متفاوتي دارد اما فلز پايه آن طلاست. اين طلا ارزشش از هر طلاي ديگري بيشتر است.

طلاي نوردشده: اين طلا از اتصال ورقه‌هاي طلا روي يك فلز پايه كه معمولا نقره است ساخته مي‌شود. ارزشش از طلاي جامد كمتر و از روكش طلا بيشتر است.

روكش طلا: در اين روش آلياژ فلزي را در طلاي مذاب غوطه‌ور مي‌كنند تا پوشش طلايي روي آن تشكيل شود. اين طلا از ساير طلاها ارزان‌تر است و به مراقبت زيادي نياز دارد، زيرا روكش آن مستعد ساييدگي، لكه‌دار شدن و زنگ‌زدن است. اين زنجير را بعد از مدتي مجددا بايد روكش طلا بزنيد.

زنجير توخالي

زنجير توخالي مانند لوله يا تيوب است. فضاي درون آن خالي است. براي كاهش دادن حجم طلاي به كار رفته در زنجير از اين روش استفاده مي‌كنند.

زنجيرهاي توخالي ارزان‌تر و سبك‌تر هستند و استحكام‌شان هم كمتر است. زنجير توخالي به راحتي مي‌شكند و ممكن است با كوچكترين ضربه فرورفتگي پيدا كند. اگر شكسته شود تعمير آن بسيار دشوارتر از طلاي توپر است.

بيشتر بخوانيد : خريد اينترنتي طلا

از عيار طلا چه مي‌دانيد؟

يكي از مواردي كه هنگام خريد طلا بايد مدنظر داشته باشيد، توجه به عيار طلاست. عيار به درجه خلوص طلا گفته مي‌شود. براي مثال طلاي ۱۰ عيار، ۴۱٫۷ درصد طلا دارد. طلاي ۱۴ عيار، ۵۸٫۳ درصد، ۱۸ عيار ۷۵ درصد، ۲۲ عيار ۹۱٫۶۷ درصد و طلاي ۲۴ عيار ۹۹٫۹۹ درصد طلاي خالص دارد. طلا فلزي نرم است، بنابراين هر چه عيار آن بالاتر باشد، دوام كمتري خواهد داشت. يعني دوام طلاي ۱۸ عيار از ۲۴ عيار بيشتر است.

طلاي ۱۴ و ۱۸ عيار بهترين و محكم‌ترين نوع طلا هستند. درحالي‌كه طلاي ۲۲ و ۲۴ عيار استحكام كافي ندارند و طلاي ۱۰ عيار نه تنها خوش‌رنگ نيست، زيبايي چنداني هم ندارد.

بيشتر بخوانيد : طلاي كودك

هدف‌تان از خريد زنجير طلا چيست؟

اگر زنجير را براي استفاده هر روزه مي‌خواهيد، بايد طلايي را انتخاب كنيد كه محكم و بادوام باشد. بر اين اساس بهتر است طلاي ۱۴ تا ۱۸ عيار را انتخاب كنيد. اين طلا با فلزهاي ديگري تركيب شده است كه به زنجير استحكام بيشتري مي‌دهند. علاوه‌برآن بهتر است زنجير توپر بخريد.

اگر مي‌خواهيد هرازگاهي در مهماني‌ها زنجير را استفاده كنيد معمولا محدوديتي وجود ندارد.

اگر مي‌خواهيد زنجير باارزشي داشته باشيد و به چشم نوعي سرمايه‌گذاري به آن نگاه مي‌كنيد، طلايي كه مي‌خريد بايد علاوه‌بر توپر بودن ۱۴ يا ۱۸ عيار باشد. اين زنجيرها در هنگام فروش قيمت‌شان را حفظ مي‌كنند. طلاي ۱۰ عيار، روكش طلا و طلاي توخالي هنگام فروش ارزش‌شان را از دست مي‌دهند.

نكته: زنجيرهاي توخالي تقلبي به شمار نمي‌روند. آنها هم طلا هستند و هم ارزش‌شان پايين‌تر است. فقط بايد مراقب باشيد به قيمت طلاي توپر به شما نفروشند.

منبع : طلافروشي اينترنتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۲:۰۴ توسط:netware موضوع:

خريد طلا براي نوزاد دختر و پسر

خريد طلاي كودك و نوزاد اصول و نكات مخصوص به خود را دارد. زماني كه قصد خريد طلا كودكان را داريد، بايد به مواردي همچون سن كودك، جثه، تناسب با لباس‌ها و همچنين نوع قطعه طلا توجه كنيد. در اين مقاله سعي داريم راهنماي كاملي از خريد طلا براي كودكان و نوزادان در اختيارتان بگذاريم. اگر مي‌خواهيد به يك كودك يا نوزاد، طلا هديه بدهيد و پيش از آن نكات مرتبط با خريد طلاي كودك را بدانيد

اگر مي‌خواهيد براي نوزاد دختر طلا بخريد، گزينه‌هاي پيش رويتان زياد است. شما مي‌توانيد انواع گوشواره، زنجير، پلاك گردن، دستبند، النگو و انگشتر را با توجه به نكاتي كه گفته شد تهيه كنيد. طلاهاي دخترانه از طرح‌هاي ساده، تك‌نگين و پرنگين تا طرح‌هاي رنگي و عروسكي را در برمي‌گيرند. زماني كه براي خريد طلاي نوزاد اقدام مي‌كنيد، توجه كنيد كه طلاهاي فانتزي و رنگي، كودك را بسيار بيشتر به خود جذب مي‌كند. البته بايد به اين نكته دقت كنيد كه اگر مي‌خواهيد قطعه طلايتان را در همان ايام نوزادي براي او استفاده كنيد، طلاهايي را بخريد كه به لباس او سنجاق مي‌شوند. براي خريد زنجير طلاي نوزاد دختر، طرح‌هاي ظريف‌تر را انتخاب كنيد. همچنين مي‌توانيد آن را در رنگ‌هاي زرد، سفيد و رزگلد خريداري كنيد.

انتخاب و خريد طلا براي نوزادان پسر، به علت محدود بودن انتخاب‌ها كمي سخت‌تر است. اغلب طلاهايي كه براي نوزادان پسر خريداري مي‌شوند شامل زنجير، پلاك گردن، سنجاق سينه و دستبند است.

دستبندهاي بند چرمي با پلاك فانتزي و عروسكي براي نوزاد پسر مناسب‌تر است. همچنين زنجيرهايي كه براي پسران خريداري مي‌شود، به اين علت كه در سنين بالاتر هم بتوانند از ان استفاده كنند، كمي ضخيم‌تر و تو پر است. عموما طلاي زرد و طلاي سفيد، نسبت به طلاي رزگلد طرفداران بيشتري براي انتخاب رنگ طلاي پسران دارند.

منبع : https://www.asby.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۶:۵۴ توسط:netware موضوع:

خريد طلا براي نوزاد دختر و پسر

خريد طلاي كودك و نوزاد اصول و نكات مخصوص به خود را دارد. زماني كه قصد خريد طلا كودكان را داريد، بايد به مواردي همچون سن كودك، جثه، تناسب با لباس‌ها و همچنين نوع قطعه طلا توجه كنيد. در اين مقاله سعي داريم راهنماي كاملي از خريد طلا براي كودكان و نوزادان در اختيارتان بگذاريم. اگر مي‌خواهيد به يك كودك يا نوزاد، طلا هديه بدهيد و پيش از آن نكات مرتبط با خريد طلاي كودك را بدانيد

اگر مي‌خواهيد براي نوزاد دختر طلا بخريد، گزينه‌هاي پيش رويتان زياد است. شما مي‌توانيد انواع گوشواره، زنجير، پلاك گردن، دستبند، النگو و انگشتر را با توجه به نكاتي كه گفته شد تهيه كنيد. طلاهاي دخترانه از طرح‌هاي ساده، تك‌نگين و پرنگين تا طرح‌هاي رنگي و عروسكي را در برمي‌گيرند. زماني كه براي خريد طلاي نوزاد اقدام مي‌كنيد، توجه كنيد كه طلاهاي فانتزي و رنگي، كودك را بسيار بيشتر به خود جذب مي‌كند. البته بايد به اين نكته دقت كنيد كه اگر مي‌خواهيد قطعه طلايتان را در همان ايام نوزادي براي او استفاده كنيد، طلاهايي را بخريد كه به لباس او سنجاق مي‌شوند. براي خريد زنجير طلاي نوزاد دختر، طرح‌هاي ظريف‌تر را انتخاب كنيد. همچنين مي‌توانيد آن را در رنگ‌هاي زرد، سفيد و رزگلد خريداري كنيد.

انتخاب و خريد طلا براي نوزادان پسر، به علت محدود بودن انتخاب‌ها كمي سخت‌تر است. اغلب طلاهايي كه براي نوزادان پسر خريداري مي‌شوند شامل زنجير، پلاك گردن، سنجاق سينه و دستبند است.

دستبندهاي بند چرمي با پلاك فانتزي و عروسكي براي نوزاد پسر مناسب‌تر است. همچنين زنجيرهايي كه براي پسران خريداري مي‌شود، به اين علت كه در سنين بالاتر هم بتوانند از ان استفاده كنند، كمي ضخيم‌تر و تو پر است. عموما طلاي زرد و طلاي سفيد، نسبت به طلاي رزگلد طرفداران بيشتري براي انتخاب رنگ طلاي پسران دارند.

منبع : https://www.asby.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۵:۴۴ توسط:netware موضوع:

خريد طلا براي نوزاد دختر و پسر

خريد طلاي كودك و نوزاد اصول و نكات مخصوص به خود را دارد. زماني كه قصد خريد طلا كودكان را داريد، بايد به مواردي همچون سن كودك، جثه، تناسب با لباس‌ها و همچنين نوع قطعه طلا توجه كنيد. در اين مقاله سعي داريم راهنماي كاملي از خريد طلا براي كودكان و نوزادان در اختيارتان بگذاريم. اگر مي‌خواهيد به يك كودك يا نوزاد، طلا هديه بدهيد و پيش از آن نكات مرتبط با خريد طلاي كودك را بدانيد

اگر مي‌خواهيد براي نوزاد دختر طلا بخريد، گزينه‌هاي پيش رويتان زياد است. شما مي‌توانيد انواع گوشواره، زنجير، پلاك گردن، دستبند، النگو و انگشتر را با توجه به نكاتي كه گفته شد تهيه كنيد. طلاهاي دخترانه از طرح‌هاي ساده، تك‌نگين و پرنگين تا طرح‌هاي رنگي و عروسكي را در برمي‌گيرند. زماني كه براي خريد طلاي نوزاد اقدام مي‌كنيد، توجه كنيد كه طلاهاي فانتزي و رنگي، كودك را بسيار بيشتر به خود جذب مي‌كند. البته بايد به اين نكته دقت كنيد كه اگر مي‌خواهيد قطعه طلايتان را در همان ايام نوزادي براي او استفاده كنيد، طلاهايي را بخريد كه به لباس او سنجاق مي‌شوند. براي خريد زنجير طلاي نوزاد دختر، طرح‌هاي ظريف‌تر را انتخاب كنيد. همچنين مي‌توانيد آن را در رنگ‌هاي زرد، سفيد و رزگلد خريداري كنيد.

انتخاب و خريد طلا براي نوزادان پسر، به علت محدود بودن انتخاب‌ها كمي سخت‌تر است. اغلب طلاهايي كه براي نوزادان پسر خريداري مي‌شوند شامل زنجير، پلاك گردن، سنجاق سينه و دستبند است.

دستبندهاي بند چرمي با پلاك فانتزي و عروسكي براي نوزاد پسر مناسب‌تر است. همچنين زنجيرهايي كه براي پسران خريداري مي‌شود، به اين علت كه در سنين بالاتر هم بتوانند از ان استفاده كنند، كمي ضخيم‌تر و تو پر است. عموما طلاي زرد و طلاي سفيد، نسبت به طلاي رزگلد طرفداران بيشتري براي انتخاب رنگ طلاي پسران دارند.

منبع : https://www.asby.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۵:۲۵ توسط:netware موضوع:

خريد طلاي كودك به صورت آنلاين

امروزه كه خريدهاي اينترنتي رشد و گسترش زيادي پيدا كرده‌اند، خريد آنلاين طلاي كودك هم رواج يافته است‌. بسياري از افراد، طرح‌هاي مورد نظرشان را از طريق شبكه‌هاي اجتماعي و سايت‌هاي مربوط انتخاب كرده و سفارش مي‌دهند. براي خريد طلاي كودك اينترنتي نكات مهم زير را مورد توجه قرار دهيد:

۱. حتما از فروشگاه‌ اينترنتي طلا شناخته شده و آنلاين شاپ‌هاي معتبر براي خريد غيرحضوري طلا اقدام كنيد. يك فروشگاه معتبر، داراي نماد اعتماد الكترونيكي و متصل به درگاه‌هاي بانكي معتبر است.

۲. پيش از نهايي كردن خريد، مطمئن بشيد كه نوع طلاي انتخابي شما براي كودكتان خطر آفرين نباشد.

۳. تا حد امكان، از فروشندگان جدول سايزبندي طلاي كودك را دريافت كرده و براساس اندازه معين آن را خريداري كنيد.

۴. حتما جعبه اي براي نگهداري از طلاي نوزاد و كودك خود تهيه كنيد. اين نوع طلا با توجه به كوچك بودن، ظرافت مستعد گم شدن است.

۵. اگر به مشتريان فروشگاه و يا كساني كه قبلا از آن خريد كرده‌اند دسترسي داريد، درباره كيفيت كار، اصالت آن و چگونگي مراحل تهيه و خريد پرس‌وجو كنيد و يا نظرات موجود در مورد فروشگاه آنلاين را بررسي كنيد.

چنانچه خريد آنلاين طلاي كودك با دقت و توجه بالايي انجام شود، مي‌تواند يك راه مناسب و بدون دردسر براي خريد طلا باشد. پس با توجه به نكات گفته شده، خريدي دلپذير و مطمئن را براي خودتان رقم بزنيد.

آيا طلاي كودك ارزش خود را موقع فروش از دست مي‌دهد؟

خير. طلا از هر نوع و جنسي كه باشد، بدون توجه به اينكه مناسب استفاده افراد بالغ است، يا طلا كودك و نوزاد است هنگام فروش بر اساس قيمت روز طلا حساب خواهد شد. اما بايد توجه كنيد كه مواردي مثل اجرت و ماليات بر ارزش افزوده ازآن كم مي‌شود.

بيشتر بخوانيد : زنجير طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۳:۳۹ توسط:netware موضوع: