جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

بهترين متخصص ارتودنسي اهواز (ليست ۵تايي)

اين ليست را اختصاص داده ايم به معرفي بهترين متخصصان ارتودنسي دندان در اهواز. اگر در اين شهر به دنبال پيدا كردن بهترين متخصص ارتودنسي هستيد ميتوانيد نگاهي به اسامي و آدرس متخصصان درج شده در اين مقاله بي اندازيد. ليست بهترين متخصص ارتودنسي اهواز به مرور زمان بروزرساني خواهد شد و ممكن است هر بار كه به اين صفحه سر ميزنيد متخصصان جديدي به ليست دندانه اضافه شوند. اما اگر هنوز با ويژگي هاي يك متخصص ارتودنسي خوب آشنايي نداريد حتما قسمت انتهايي اين مقاله را مطالعه بفرماييد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر پيرامون درمان هاي ارتودنسي مناسب هر فرد اينجا كليك كنيد.

دكتر دانا زنديان متخصص ارتودنسي خوب در اهواز

آدرس     ايران، اهواز، كيانپارس، خيابان پهلوان شرقي، برج جام جم، طبقه ۳

شماره تماس          ۰۶۱۹۱۰۱۰۰۹۵ – ۰۹۳۶۵۸۹۲۰۱۶

آدرس وبسايت       www.drzandian.com

دكتر مهدي يعقوبي اشرفي متخصص ارتودنسي باتجربه در اهواز

آدرس     اهواز، كيانپارس، نبش خيابان ۱۲ غربي، مجتمع پزشكي سپيد، واحد ۸۰۳

شماره تماس          ۰۹۳۷۴۸۴۸۱۴۴ | ۳۳۹۱۶۱۹۶ | ۳۳۹۱۶۱۹۷

آدرس وبسايت       www.parsortho.com

دكتر گچ‌كوبان

آدرس     اهواز،كيانپارس،خ پهلوان(توحيد)شرقي،نبش ارديبهشت،مجتمع اوسينا،طبقه ۱

شماره تماس          ۰۹۱۶۸۲۳۲۶۴۶ | ۵ – ۳۳۳۶۸۰۶۳ -۰۶۱

آدرس سايت          www.gachkoobanortho.ir

دكتر ابراهيم عيني

آدرس     اهواز، كيانپارس، خيابان پهلوان شرقي، مجتمع پزشكي جام جم، طبقه ۷

شماره تماس          ۰۶۱-۹۱۰۱۱۲۲۷

آدرس سايت          www.dreini.ir

دكتر محمد موسوي

آدرس     اهواز كيانپارس خيابان ۲ شرقي مجتمع پزشكي تشريفات طبقه ۸

شماره تماس          ۰۶۱۳۳۹۲۰۸۵۱-۰۶۱۳۳۹۲۴۱۴۱-۰۹۳۷۶۱۱۴۵۴۸

آدرس اينستاگرام     dr_mohammad_mousavi@

بيشتر بخوانيد : متخصص ارتودنسي مشهد

متخصص ارتودنسي كيست به چه كسي متخصص ارتودنسي گفته مي‌شود؟

ارتودنتيست ها متخصص دندانپزشكي هستند كه در زمينه پيشگيري، تشخيص و درمان بي نظمي ها  و ناهماهنگي هاي دندان ها، فك و صورت آموزش ديده اند. آنها طيف گسترده اي از گزينه هاي درماني را براي صاف كردن دندان هاي كج، رفع مشكلات بايت دهان و ترميم صحيح فك ها ارائه مي دهند.

در حالي كه ارتودنتيست ها در درجه اول براي صاف كردن دندان ها شناخته شده اند ، مي توانند به مشكلات اساسي ناهماهنگي و عدم تراز فكهاي بالا و پايين نيز كمك كنند، حركت دندان ناشي از عادت هاي بد مانند مكيدن انگشت شست و حتي برخي از انواع آپنه خواب نيز از جمله مشكلات شايعي هستند كه اين دندانپزشكان به درمان آن ها ميپردازند.

به طور خلاصه بهترين متخصص ارتودنسي در كرج براي شما يك لبخند زيبا، دندان هايي صاف، گفتاري رسا و قدرت جويدن فوق العاده به ارمغان ميآورند. اوج تبحر و كار بهترين متخصص ارتودنسي را تنها بايد با ديدن عمل هاي فك و صورتي كه توسط آن ها انجام شده ببينيد كه چطگونه صورت بيمار را به صورت معجزه آسايي اصلاح و درمان ميكنند.

بيشتر بخوانيد : بهترين متخصص ارتودنسي در كرج


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۸:۳۷ توسط:netware موضوع:

بهترين متخصص ارتودنسي تهران( ليست 5 تايي)

اين صفحه حاوي يك ليست ۱۰‌تايي هستش كه تحت عنوان بهترين متخصص ارتودنسي تهران توسط مجله ارتودنسي دندان ارتودكتر گردآوري شده. محتويات اين صفحه براي كساني كه سخت به دنبال پيدا كردن يك متخصص خوب هستن مفيد و كاربرديه. ما با حساسيت و بر اساس يك سري معيارها اين ليست رو بستيم .

دكتر هادي درويش پور بهترين متخصص ارتودنسي تهران

دكتر درويش پور مخصص ارتودنسي و ناهنجاري هاي فك و صورت هست

به جز اين، ايشون در بالاترين آزمون تخصصي ارتودنسي ايران رتبه اول رو گرفتن

هم كار ارتودنسي كودكان انجام ميدن هم بزرگسالان

طبق بررسي هاي  حضوري تيم دندانه از كلينيك هاي ايشون در بين تمامي متخصصاني كه بررسي كرديم بيشترين ميزان رضايت در بين بيماران ايشون بود و اينو حتي از اينستاگرام و سايت دكتر ميشه فهميد.

اون ها از محيط مطب و برخورد دكتر و پرسنل كاملا راضي بودن

تميزي و امكانات مطب ها طبق بررسي تيم ما عالي بود.

ايشون ۳ تا مطب دارن و هر سه تا موقعيت خوبي دارن و چون دسترسي به مطب براي مراجعا خيلي خيلي مهمه، اينكه يه متخصص ۳ تا مطب در ۳ بخش يك شهر بزرگ داشته باشه واقعا پوئن مثبتيه

و از نظر هزينه ارتودنسي با اينكه خيلي ارزون نبودن اما هزينه ها كاملا معقول بود و با توجه به كيفيت خدماتي كه ما ديديم توقع اعلام هزينه هاي بسيار بالاتري داشتيم

دكتر كاميار اميرخضري

دكتر كاميار اميرخضري يكي از متخصصان جوان و متعهد در تهران و كرج هستند. ايشون به خاطر مهارت بالا در ارتودنسي ثابت و رضايت قابل توجه مراجعانشون وارد ليست بهترين متخصص ارتودنسي  كرج و تهران تهران دندانه شدند. يه نكته جالبي كه در خصوص دكتر خضري هست اينه كه، در كلينيك ايشون همزمان كار ترميم و زيبايي دندان هم انجام ميشه. اينجوري لازم نيست كه ارتودنسيتون جدا و كار زيبايي دندونتون جدا انجام بشه. با خيال راحت هر دو رو در مطب ايشون انجام بديد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد ارتودنسي ثابت اينجا كليك كنيد.

دكتر علي حيدري متخصص ارتودنسي تهران

دكتر حيدري يكي از متخصصان حرفه اي در تهران هستن. ايشون هم متخصص ارتودنسي هستن و هم متخصص ارتوپدي فك و صورت، متخصص و ماستر ليزر دندانپزشكي، دكتر رسمي سيستمم اينويزلاين در ايران و دبي.

دكتر سيد محمدرضا صفوي دكتر ارتودنسي خوب در تهران

دكتر صفوي نيز از باتجربه ترين متخصصان تهران و بسيار خوش نام هستن. بعضي از سوابق ايشون رو ليست كرديم براتون:

دكتراي دندانپزشكي عمومي از دانشگاه ملي ايران در سال ۱۳۵۸

دانشنامه تخصصي ارتودنسي از دانشگاه شهيد بهشتي در سال ۱۳۷۴

استاد تمام بخش ارتودنسي دانشكده دندانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي

دكتر سيامك همت پور دكتر ارتودنسي خوب در تهران

دكتر همت پور از متخصصان خوب و متعهد تهران هستند كه رضايت مراجعانشون واقعان زياده. شعار ايشون كه اتفاقا در وبسايتشون درج كردن اينه:

“در درمان بيماران خود علاوه بر درمان ناهنجاري هاي دنداني و فكي، بر معيارهاي زيبايي شناختي و لزوم انجام كارهاي لازم براي رسيدن به اين هدف تأكيد دارم. داشتن لبخند زيبا و چهره متناسب هدف ما در درمان بيماران مي باشد.”

رفرنس : http://www.orthodoctor.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۳:۵۲ توسط:netware موضوع:

همه چيز درباره بريج دندان + هزينه بريج دندان در سال ۹۹

وقتي دندان يا دندان‌هايي از دست مي‌روند، جاي خالي آن‌ها براي سلامتي دهان و دندان مساله ساز مي‌شود. بنابراين براي پيشگيري از عوارض خالي ماندن جاي دندان ها، بايد سريعاً اقدام كرد و به يك كلينيك دندانپزشكي رفت تا با روش هايي مانند ايمپلنت دندان، بريج دندان و دندان مصنوعي اين جا يا جاهاي خالي را پر كرد. اين مقاله تماماً درباره پل دندانپزشكي يا بريج دندان نگاشته شده و تلاش كرده كه جديدترين قيمت و هزينه بريج دندان در سال ۹۹ را نيز در قالب جدول و توضيحات بيشتر ارئه دهيد.

قيمت و هزينه بريج دندان در سال ۹۹ چقدر است؟

اگر تنها براي اطلاع از قيمت بريج دندان در سال ۹۹ به اين صفحه مراجعه كرده ايد، خيلي زود و در همين ابتداي مقاله قيمت ها را در قالب جدول زير مشاهده فرماييد. تا زمان آپديت مقاله و درج قيمت ها به تومان، تمامي قيمت هاي مندرج فعلا به دلار هستند. به زودي قيمت ها به تومان آپديت مي شود.

نوع بريج دندان     متوسط هزينه بريج دندان در سال ۹۹   محدوده قيمت بريج دندان در سال ۹۹

سنتي      $۲,۵۰۰ $۲,۰۰۰-$۵,۰۰۰

كانتي لِوِر            $۲,۵۰۰ $۲,۰۰۰-$۵,۰۰۰

مريلند     $۱,۷۵۰ $۱,۵۰۰-$۲,۵۰۰

بريج بر پايه ايمپلنت            $۵,۵۰۰ $۴,۰۰۰ -$۱۶,۰۰۰

بيشتر بدانيد: دندانپزشكي اطفال

 بريج دندان چيست؟

همانطور كه در مقدمه ذكر شد، پل دندانپزشكي يا بريج دندان يك روش جايگزين دندان از دست رفته است. پل دندانپزشكي هيچ چيزي پيچيده اي نيست و خيلي راحت جاي دنداني كه از دست رفته را پر مي كند. بريج ها انواع مختلفي دارند اما از اجزاي تقريبا مشابهي تشكيل شدند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر پيرامون بريج دندان كليك كنيد.

بريج بر پايه ايمپلنت دندان

و سرانجام مي رسيم به مشهورترين پل دندانپزشكي. تصوير زير را با دقت نگاه كنيد و توضيحات مربوط به پل بر پايه ايمپلنت را بخوانيد.

افرادي كه يك يا چند دندان كنار هم خود را از دست داده اند و از طرفي دندان هاي مجاور (جاهاي خالي) پوسيده هستند و يا استحكام كافي ندارند، مي توانند از بريج بر پايه ايمپلنت دندان استفاده كنند. در اين پل ها (همانطور كه در تصوير مشاهده مي شود) از دو عدد ايمپلنت تشكيل شده اند و يك پونتيك نيز در وسط جاي خالي را پر مي كند.

بيشتر بدانيد : هزينه ايمپلنت

مزايا، معايب و قيمت بريج دندان در سال ۹۹ (بريج بر پايه ايمپلنت)

نيازي به دندان هاي طبيعي خودمان ندارند. اين يعني براي نصب اين بريج ها هيچ نيازي نيست كه دندان هاي مجاور تراشيده شوند يا آسيب ببينند.

بهترين گزينه براي جلوگيري از تحليل استخوان فك هستند (با توجه به اينكه جاي خالي دندان ميتواند به  استخوان فك آسيب بزند)

با اينكه هزينه زيادي دارند، اما  هزينه آن ها از كاشت ۳ ايمپلنت مجزا كمتر است

هزينه بريج دندان بر پايه ايمپلنت در سال ۹۹ بين (-) تا (-) تومان است.

رفرنس: https://www.ideal.clinic/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۹:۵۱ توسط:netware موضوع:

درمان تنفس دهاني به وسيله ي ارتودنسي

ارتودنسي يك رشته بسيار گسترده است و برخلاف  تصور خيلي ها كه فكر مي كنند اين درمان تنها براي ساختن يك لبخند زيبا است، ما به وسيله ي ارتودنسي دندان به بهبود عملكرد دهان و دندان و سيستم تنفسي و همچنين افزايش كيفيت بهداشت دهان و دندان كمك زيادي مي كنيم. يكي از مشكلاتي كه متخصص ارتودنسي مي تواند حل كنند، بهبود تنفس دهاني و مشكلات ايجاد شده ناشي از آن است. در اين مقاله به طور كامل با اين مشكل و نحوه درمان آن آشنا خواهيد شد.

چرا درست نفس كشيدن خيلي مهم است؟

در شرايط ايده آل، انسان از طريق بيني خود نفس مي كشد. اين كار اجازه مي دهد هوا قبل از ورود به سيستم تنفسي گرم و مرطوب شود. با اين حال، بخش قابل توجهي از جمعيت جامعه، از جمله كودكان ، به جاي آن  كه از بيني نفس بكشند از دهان خود نفس مي كشند. اين وضعيت با نام تنفس دهاني شناخته مي شود كه خطرناك است و در صورت ادامه دار بودن  مي تواند مشكلات زيادي براي افراد پيش بياورد.

تنفس دهاني چه ضرري دارد؟

مشكلات تشكيل فك، متورم شدن لوزه ها يا آدنوئيد ها، انواع و اقسام آلرژي ها و يا حتي عادات نادرست  مي تواند باعث دهاني شدن تنفس شود. مشكل اين است كه تنفس دهاني  مي تواند  اثرات طولاني مدتي داشته باشد. براي مثال از خشكي دهان گرفته تا پوسيدگي دندان و آپنه خواب مي توانند عوارض تنفس دهاني باشند. در كودكان ، تنفس دهاني همچنين  مي تواند  منجر به ايجاد تغييرات جزئي تا متوسط در صورت شود كه بر چهره و عملكرد فك تأثير منفي مي گذارد.

متخصص ارتودنسي چگونه به بهبود تنفس كمك مي كند؟

تقريبا تمام مراكز معتبر ارتودنسي در دنيا به والدين توصيه مي كنندكه كودكان خود را از سن 7 تا 10 سالگي به طور منظم و دست كم سالي يكبار به نزد يك متخصص ارتودنسي خوب ببرند. متخصص ارتودنسي مي تواند مشكلات احتمالي دنداني كه در ارتباط با تنفس هستند را تشخيص داده و مناسبترين درمان ها را براي آن در دستور كار قرار دهد. حتي اگر لزومي به مداخله نبود شما موظفيد براي حفظ سلامتي و به جهت آينده نگري و پيشگيري از مسائل احتمالي آينده كودك را به نزد متخصص ارتودنسي ببريد.

بيشتر بدانيد : راهنماي انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي كرج

اگر كودك شما تنفس دهاني دارد مراجعه به متخصص الزام آور است زيرا ما ميدانيم كه تنفس دهاني قطعا  مي تواند باعث بدشكل و بد فرم شدن صورت و بروز اختلال در رشد فك ها و دندان ها مي شود. درنتيجه حتما بايد تشخيص داده شده و درمان شود. ما مشكل فرزند شما را تشخيص ميدهيم اگر با كمك ارتودنسي بتوانيم مشكل را حل كنيم (كه حتما ميتوانيم) به تنهايي اقدام به درمان مي كنيم اگر نه با كمك ساير متخصصان پزشكي به برطرف كردن مشكلات تنفس دهاني و عوارض آن اينكار را انجام خواهيم داد.

جهت كسب اطعات بيشتر پيرامون درمان هاي ارتودنسي اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۸:۱۶ توسط:netware موضوع:

قيمت ارتودنسي نامرئي چه قدر است؟ و به چه عواملي بستگي دارد؟

قيمت خدمات ارتودنسي دندان در كلينيك ها و مطب ها و سايت هاي دندانپزشكي متفاوت است. اما عواملي وجود دارند كه كلينيك ها بر اساس آن ها اقدام به برآورد هزينه مي كنند. براي مثال برخي از فاكتورهايي كه روي هزينه ارتودنسي نامرئي تاثير ميگذارند عبارتند از:

جايي كه تحت درمان قرار ميگيريد: تمام پروسه هاي درماني ميتوانند در مطب، كلينيك تخصصي، مراكز دندانپزشكي دولتي و … انجام شوند كه هر كدام هزينه ها و تعرفه هاي خودشان را دارند.

فاكتورهاي مربوط به خود بيمار: اينكه مشكل دندان ها دقيقا چيست؟ شدتش چقدر است؟ مدت درمانش چقدر خواهد بود؟ از چه وسيله هايي براي درمانش استفاده ميشود و ….

عوامل مربوط به دندانپزشك و يا متخصص ارتودنسي: اينكه مدرك دندانپزشك چيست؟ چه سوابق علمي دارد؟ چقدر تجربه دارد؟ چه روش هاي درماني را ميپسندد؟ و … نيز همگي در قيمت هاي نهايي دخالت دارند.

بيشتر بدانيد:

راهنماي انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي مشهد

راهنماي انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي اصفهان

مهمترين عوامل موثر بر هزينه ارتودنسي نامرئي چيست؟

از ميان تمام فاكتورهاي بالا، ۳ عامل نوع دستگاه هاي ارتودنسي بكار رفته، سن بيمار و شدت مشكل در برآورد قيمت ارتودنسي نامرئي مهمترين نقش را دارند. كه در ادامه به آن ها خواهيم پرداخت.

1.نوع دستگاه ارتودنسي بكار رفته

ما در ارتودنسي نامرئي از دستگاه هاي محتلفي براي برطرف كردن مشكل بيمار استفاده ميكنيم. (ارتودنسي لينگوال)، (ارتودنسي با كمك پلاك هاي شفاف يا الاينرها) و (ارتودنسي با كمك براكت هاي همرنگ دندان)، سه دسته مهم از دستگاه هاي ارتودنسي نامرئي هستند. هر كدام از اين سه دسته، كاربردها، هواداران و به طبع قيمت هاي خودشان را دارند.

2.نقش شدت مشكل دندان ها در برآورد هزينه ها

شدت مشكل بيمار نقش موثري در تعيين هزينه ها دارد. برخي افراد ممكن است مشكل جزئي داشته باشند بنابراين تنها مدت كوتاهي از دستگاه هاي ارتودنسي استفاده ميكنند. برخي ديگر ممكن است شدت مشكل‌شان متوسط باشد كه بيشتر از يكسال بايد تحت درمان باشند. و برخي ديگر مشكلات جدي تري دارند كه به طور متوسط ۱ تا ۳ سال بايد از دستگاه هاي ارتودنسي استفاده كنند. به طبع هرچه مدت و طول درمان بيشتر شود هزينه ارتودنسي نامرئي نيز بالاتر  خواهد رفت.

3.تاثير سن بيمار بر هزينه نهايي

كودكان دندان، لثه و فك ظريفي دارند براي همين، درمان هاي ارتودنسي بايد از سنين كودكي آغاز شود. زيرا بدون صرف هزينه و زمان بيشتر، به دليل انعطاف پذيري ساختارهاي دنداني، به راحتي ميتوان مشكلات آن ها را حل كرد. اما متاسفانه در سنين بالا تر يه دليل اينكه استخوان ها تكامل پيدا كرده اند، ايجاد تغييرات روي دندان ها دشوارتر و زمانبرتر است. بنابراين تا ميتوانيد در كودكي مشكلات ناهماهنگي فك و دندان ها را برطرف كنيد زيرا از نظر اقتصادي به صرفه تر خواهد بود.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد درمان هاي ارتودنسي اينجا كليك كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۷:۳۲ توسط:netware موضوع:

پاسخ به سوالات رايج كاربران درباره ارتودنتيست ها

متخصص ارتودنسي يك دندونپزشك ماهر هست كه چند سال بعد از اينكه مدرك دندانپزشكي عمومي خودش رو گرفت، دوره هاي تخصصي ديگه اي رو ميگذرونه كه بعد از اون، قادره تمام مشكلات مربوط به عدم هماهنگي يا عدم تراز دندان ها و فك ها رو اصلاح و درمان كنه. حالا اگر اين متخصص توي كار خودش ماهر باشه و تجربه زيادي داشته باشه ميشه بهترين در ادامه با ما همراه باشيد تا به چند سوال مهم درباره ارتودنتيست ها پاسخ دهيم.

در دوره كرونا چطور يه متخصص ارتودنتيست خوب پيدا كنيم؟

اولين چيزي كه براتون مهم باشه حتما و حتما وضعيت بهداشت مطب باشه. حتي اگر يه متخصص خودش رو برترين بدونه اما پروتكل هاي بهداشتي رو رعايت نكنه قابل اعتماد نيست چون شما نميتونيد سر درمان ارتودنسي جون خودتون رو بذاريد. هر كسي كه وارد مطب متخصص ميشه ميتونه يه ناقل باشه و اگر شما بيمار بشيد درمان ارتودنسي چه فايده اي ميتونه براتون داشته باشه؟

بيشتر بدانيد : راهنماي انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي مشهد

آيا هر متخصصي كه از بيشتر توي تبليغات اسمشو ميبينيم بهترينه؟

اولا متخصصي كه كارش درسته مراجع زياد داره. خود مراجعان اين متخصص ميتونن براش تبليغ زباني كنن. اين متخصص به قدري مراجع داره كه ديگه نيازي به تبليغات اضافي نداره. براي همين ممكنه متخصصي باشه كه كارش درسته اما حتي يكبار هم تبليغ نميكنه چون نياز نداره. از طرفي يه متخصص ميتونه تازه كار باشه اما همون اول كارش كلي توي تلوزيون، روزنامه، سايتاي مختلف تبليغ كنه و همه هر روز ببيننش…..

آيا دندانپزشك عمومي ميتونه بهترين متخصص ارتودنسي دندان باشه؟

اين ازون سوالات بودا! نه قطعا نميتونه اينجوري باشه، چرا؟ به اين فكر كنيد كه متخصصاي ارتودنسي اول دندانپزشك عمومي بودن، اگه ميتونستن با همون مدرك عمومي خودشون، بهترين متخصص باشن، پس چرا رفتن چند سال ديگه درس خوندن و مهارت كسب كردن تا نامنظمي دندان هاي ما رو اصطلاح كنن؟ دنانپزشك عمومي ميتونه ارتودنسي كنه اما هيچگاه بهترين نيست و شما بهتره به يك ارتودنتيست مراجعه كنيد.

آيا هر متخصصي كه هزينه كمتري بگيره يعني كارش بدتره؟

سوال يكم سخته. اما بياييد اينجوري فكر نكنيم. اينطوري نيست كه هر متخصصي هزينه ارتودنسي بيشتري بگيره بهتره و يا هركي هزينه كمتر بگيره بدتره. اينا اصلا درست نيست. ممكنه يه متخصص بر اساس كارش، زحمتي كه ميكشه و پيچيدگي هاي مشكل شما هزينه بالا درخواست بده و اين طبيعيه. يه وقتم ميبيني به خاطر اينكه شما وضعيت مالي خوبي نداري متخصص باهاتون راه مياد و هزينه كمتر ميگيره. ببينيد درصد رضايت بيماران و موفقيت كاراي متخصص چقدره. از روي هزينه نميشه براي مثال بهترين متخصص ارتودنسي در تهران رو تاييد يا رد كرد.

جهت كسب اطلعات بيشتر در مورد درمان هاي ارتودنسي اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۸:۴۸ توسط:netware موضوع:

باندينگ دندان روشي ارزان و عالي براي ترميم دندان

باندينگ دندان يك روش با پروسه رايج  دندونپزشكي هستش كه در آن از مواد كامپوزيتي هم رنگ دندان براي ترميم برخي از مشكلات در سطوح دندان ها استفاده ميشه. كامپوزيت دندان ظاهر بسيار طبيعي داره چون براي ساختنش از تركيب ذرات پلاستيكي همرنگ دندان و همچنين ذرات و مواد بسيار ريز و ميكروسكوپي شيشه مانند استفاده شده. باندينگ كامپوزيت دندان نه خيلي براقه و نه خيلي مات. به عبارتي براقيتش در حد دندان هاي طبيعي خودمونه و نور رو دقيقا مشابه ميناي دندان خودمون ساطع ميكنه. براي همين موادي كه براي باندينگ دندان استفاده ميشه پر طرفداره.

براي كسب اطلاعات بيشت در مورد باندينگ دندان با كلينيك دندانپزشكي جنت اباد يعني تاج دنتال همراه باشيد:  

چرا كامپوزيت دندان يك پروسه محبوب در دندانپزشكي ترميم دندان است؟

پروسه باندينگ دندان طي چند سال گذشته به طرز عجيبي محبوب شده و تعداد كساني كه براي اين پروسه  به دندانپزشك زيبايي مراجعه  ميكنند زياد شده. چرا؟ چون به نظر ميرسه قيمت باندينگ دندان به نسبت ساير روش هاي زيبايي دندان كمتره و مدت زمان انجام كل پرووسه هم نسبتا كمتره. علاوه بر اين، ترميم دندان با اين روش يك گام مهم براي اصلاج طرح لبخند به شمار ميره.

اگه بخواييم يه مقايسه كوچيك بين بانديگ دندون و ساير روش هاي اصلاح طرح لبخند مثل ارتودنسي دندان، ايمپلنت دندان، ونير ها، تاج دندان و … داشته باشيم ميبينيم كه كامپوزيت دنداني كه به سطح دندن باند ميشه واقعا به صرفه تر هستش و طبيعيه كه در اين شرايط بد اقتصادي طرفدار زيادي داشته  باشه

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد كامپوزيت دندان كليك كنيد.

كاربرد باندينگ دندان چيست؟

كار باند كردن يا چسپاندن مواد كامپوزيتي به سطح دندان ها رو متخصص دندانپزشكي زيبايي دندان يا متخصص ترميم دندان انجام ميده. اين متخصصان براي طيف وسيعي از مشكلات دندن اقدام به باندينگ دندون ميكنند. مهمترين مشكلاتي كه توسط مواد كامپوزيت دندان برطرف، ترميم يا اصلاح ميشوند عبارتند از:

دندون هايي كه لب پر هستند (يك لبه اون ها كنده شده)

  • فاصله بين دندان ها
  • كج بودن يك يا چند دندون
  • تغيير رنگ دائمي چندتا از دندان ها
  • ترميم هاي كوچك و جزئي بر روي دندون ها

يكي از مهمترين مزاياي باندينگ دندان

يك نكته مثبت ديگه در خصوص باندينگ دندان وجود داره. در واقع ميخوام يكي از مهمترين مزاياي باندينگ دندون رو بهتون بگم و اونم اينه كه اين پروسه دندونپزشكي تنها يك جلسه طول ميكشه و هيچ لزومي نداره كه چند جلسه رو صرف اين كار كنيد. اين رو مقايسه كنيد با ونير دنداني مثل لمينت دندان يا ونير كامپوزيت كه ممكنه بيش از يك جلسه نياز داشته باشن تا نصب بشن.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۱۷ توسط:netware موضوع:

هزينه ايمپلنت دندان چقدر است؟ (قيمت ايمپلنت در سال ۹۹)

ايمپلنت دندان مهمترين و البته بهترين روش جايگزين دندان كشيده شده يا از دست رفته است و مانند ارتودنسي دندان از پروسه هاي گرانقيمت دندانپزشكي است. ايمپلنت ها ميتوانند جاي دندان را گرفته و دقيقا همان عملكرد و همان ظاهري كه دندان طبيعي دارد را داشته باشند. در اين مقاله با هزينه ايمپلنت دندان مطابق تعرفه سال ۹۹ آشنا خواهيد شد.

اگه وقت خوندن همه مقاله رو نداري براي دسترسي سريعتر، روي عنوان هاي مدنظرت كليك كن

قيمت ايمپلنت دندان در سال ۹۹ براساس كشور سازنده

  • هزينه ايمپلنت آمريكايي
  • هزينه ايمپلنت اروپايي
  • تعرفه ايمپلنت آسيايي
  • ساير تعرفه هاي ايمپلنت دندان در سال ۹۹
  • َفكر ميكنيم از اين نوشته ها هم خوشت بياد

بيشتر بدانيد:

من ميخواهم ايمپلنت بكارم بايد چكار كنم؟

قيمت ايمپلنت دندان در سال ۹۹ براساس كشور سازنده

در ايران از برندهاي مختلفي براي كاشت ايمپلنت استفاده مي شود. مهمترين برندها آمريكايي، آلماني و كره اي است. هزينه ايمپلنت دندان به طور خلاصه به ازاي هر واحد ايمپلنت در جدول زير درج شده است.

هزينه ايمپلنت آمريكايي

ايمپلنت هاي ساخته شده در كشور آمريكا از بهترين جنس و مشخصات هستند. قيمت ايمپلنت آمريكايي مانند زيمر و بايو همانطور كه در جدول بالا ميبينيد بين ۵ تا ۷ ميليون تومان متغير است. ايمپلنت هايي كه در كشورهاي اروپايي ساخته ميشوند بسيار باكيفيت هستند و به طور ميانگين هزينه اي بين ۴ تا ۸ ميليون تومان به ازاي هر واحد دارند. در جدول زير قيمت ايمپلنت اروپايي را مشاهده ميكنيد.

كشور سازنده        قيمت ايمپلنت دندان در سال ۹۹

آمريكايي ۵,۰۰۰,۰۰۰ تا ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هزينه ايمپلنت اروپايي

كشور سازنده                                قيمت ايمپلنت دندان در سال ۹۹

قيمت ايمپلنت آلماني (با كمترين ميزان تغيير قيمت)                                   ۴,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هزينه ايمپلنت سوئيسي                                ۲,۵۰۰,۰۰۰ تا ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قيمت ايمپلنت فرانسوي                                ۴,۵۰۰,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قيمت ايمپلنت ايتاليايي                                  ۳,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قيمت ايمپلنت اسپانيايي (درجه دوم)                             ۳,۰۰۰,۰۰۰ تا ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تعرفه ايمپلنت دندان اروپايي

تعرفه ايمپلنت آسيايي

ايمپلنتهاي ساخت كشورهاي آسيايي به دو دسته تقسيم ميشوند. اول نمونه هاي باكيفيت مانند انواع كره اي كه هم پاي ايمپلنت هاي آمريكايي و اروپايي هستند و دوم نمونه هاي بيكيفيت يا با كيفيت كمتر مانند ايمپلنت ايراني و چيني كه جزء ايمپلنت ارزان قيمت هستند و بايد حين انتخاب آن ها هوشيار باشيد.

 

كشور سازنده                                قيمت ايمپلنت دندان در سال ۹۹

قيمت ايمپلنت كره اي در سال ۹۹                                ۳,۰۰۰,۰۰۰ تا ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هزينه ايمپلنت ايراني                                   ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قيمت ايمپلنت چيني (بيكيفيت ترين ايمپلنت ها با هزينه پايين. اينا اصلا توصيه نميشن)                           ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

براي كسب ازلاعات بيشتر در مورد ايمپلنت دندان اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۸:۴۲ توسط:netware موضوع:

هزينه روكش دندان در سال ۹۹ چقدر است؟

هزينه روكش پي ام اف

هزينه روكش دندان پي‌ام‌اف در سال ۹۹ همراه با هزينه لابراتوار      ۶۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ تومان

روكش هايي كه تحت عنوان PMF يا به زبان خودمان پي ام اف شناخته مي شوند، از رايج ترين و پراستفاده ترين تاج دندان يا روكش هاي دندانپزشكي هستند كه طرفداران زيادي نيز دارند. اين روكش ها تركيبي از سراميك و فلز هستند. بخش خارجي اين روكش ها چيني يا پرسلين (همان سراميكي) است كه همرنگ دندان هاست و بخش داخلي آن نيز از جنس فلز است كه استحكام زيادي به آن مي بخشد. قيمت روكش دندان پي ام اف تقريبا مشابه قيمت روكش دندان كامپوزيت ونير است.

هزينه روكش دندان تمام سراميك در سال ۹۹

هزينه روكش تمام سراميك به همراه هزينه لابراتوار        ۹۵۰,۰۰۰ تا ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

همانطور كه از نامشان پيداست روكش دندان فول سراميك تماما از جنس سراميك هستند و در ساختار آن ها فلز يا ماده ديگري وجود ندارد. اگر بخواهيم كمي حرفه اي تر در اين خصوص صحبت كنيم بايد بگوييم كه اين روكش دندون معمولا از جنس پرسلين است. ظاهر طبيعي اين روكش ها باعث شده كه افرادي كه شيفته ظاهر طبيعي دندان هستند رو به سوي نصب اين روكش ها بياورند. اما به نسبت روكش هاي پي ام اف استحكام كمتري دارند زيرا فلز در ساختار آن ها بكار نرفته. براي اتصال اين روكش بايد ضخامت نسبتا زيادي از دندون را تراشيد. قيمت اين روكش دندان نسبتا بالا است زيرا شباهت بسيار زيادي به دندان واقعي خودتان دارد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد روكش هاي تمام سراميك اينجا كليك كنيد.

روكش لامينيت يا لمينت دندان

هزينه روكش دندان در سال ۹۹ لامينيت همراه با هزينه لابراتوار      ۱,۴۰۰,۰۰۰ تا ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

لمينت ها اين روزها بسيار شناخته شده و البته پر استفاده هستند. لمينت دندان در اصل روكش دندان نيستند بلكه نوعي ونير دندان هستند. اما چون برخي فكر ميكنند كه لمينت روكش است ما تنها قيمت آن ررا به صورت يك محدوده درج كرده ايم. از اين ونيرها براي طراحي يا اصطلاح طرح لبخند استفاده ميشود. لمينت ها بخش جلويي دندان ها را مي پوشانند و كاري به سطح پشتي آن ها ندارند. معمولا از اين روكش ها برايي پشتيباني و تغييرات ظاهري جلوي دهان استفاده ميشود. قيمت لمينت دندان در مقايسه با ساير روكش ها بيشتر و هم‌رده زيركونيا است.

هزينه روكش زيركونيا

هزينه روكش دندان زيركونيا در سال ۹۹           ۱,۴۰۰,۰۰۰ تا ۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

اين روكش ها از جمله گرانترين ها هستند. در ساخت اسن روكش نيز از فلز خبري نيست. حنس آن ها تمام سراميك است با اين تفاوت كه با كمك يك لايه زيركونيا تقويت شده است و از استحكام نسسبتا زيادي برخوردار است. متخصصان بر اين باورند كه استحكام روكش دندان زيركونيا حتي از روكش پي ام اف هم بيشتر است. ظاهر زيباي آن ها باعث شده هواداران زيادي داشته باشند اما معمولا هر كسي اقدام به نصب آن ها نميكند.

بيشتر بدانيد:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۲:۵۷ توسط:netware موضوع:

ويژگي‌هاي بهترين متخصص ارتودنسي مشهد

-متخصص ارتودنسي در مشهد

ارتودنسي يكي از شاخه هاي بسيار تخصصي در علم دندانپزشكي است. ارتودنسي اولين و قديمي ترين  تخصص ايجاد شده در علم دندانپزشكي است.متخصص ارتودنسي پس از گذراندن دوره ي ٦ ساله ي دكتراي عمومي دندانپزشكي در امتحان پذيرش متخصص  بهترين نمره و رتبه را كسب نموده تا بتواند وارد دوره ي تخصصي ارتودنسي شود.دوره ي تخصصي ارتودنسي ٣ تا ٤ سال ميباشد. به همين علت متخصص ارتودنسي تجربه، دانش و مهارت بيشتري، نسبت به دندانپزشك عمومي، براي درمان‌هاي ارتودنسي و بررسي عوارض احتمالي و برطرف كردن مشكلات پيش رو و به خصوص درمان‌هاي پيچيده دارد. متخصص ارتودنسي پس از پايان دوره ي تخصص، در امتحان كشوري متخصصين شركت ميكند و در صورت كسب نمره ي علمي و عملي، در مهر و كارت ويزيت خود از عبارت "داراي بورد تخصصي" استفاده ميكند. فقط متخصص ارتودنسي داراي بورد تخصصي ميتواند عضو هيئت علمي دانشگاه باشد.

2-گزينه‌ هاي درماني پيشرفته و متنوع ارتودنسي توسط بهترين متخصص ارتودنسي مشهد

امروزه روش‌هاي متنوع و جديدي براي اصلاح مشكلات بايت، فاصله بين دندان‌ها، نامنظمي دندانها، نهفتگي دندانها، بيرون زدگي دندانها، بزرگي يا كوچكي فكين و ديگرمشكلات ارتودنسي وجود دارد. انتخاب روش درماني بستگي به فاكتورهايي مانند سن، زيبايي، طول دوره درمان ارتودنسي، هزينه و ترجيح شخصي بيمار و متخصص ارتودنسي دارد. با اين حال در صورتي كه به يك متخصص ارتودنسي مراجعه كنيد كه تنها يك روش درماني را انجام مي‌دهد، مسلماً حق انتخاب نخواهيد داشت. استفاده از تكنولوژي‌هاي پيشرفته مانند اسكن ديجيتالي كه نياز به قالب‌ گيري سنتي را برطرف مي‌نمايد، ارتوپدي فك، ليزر، ارتودنسي نامرئي، ارتودنسي شفاف، ارتودنسي اينويزالاين، ارتودنسي لينگوال و ساير روش‌هاي پيشرفته دقت و راحتي بيشتري براي بيمار و متخصص ارتودنسي به ارمغان مي‌آورد.

3-هزينه انجام ارتودنسي مناسب توسط بهترين متخصص ارتودنسي مشهد

يكي از فاكتورهاي بسيار مهم براي اكثر بيماران از جمله متقاضيان درمان ارتودنسي، هزينه درمان است. پيش از انتخاب كلينيك ارتودنسي، بهتر است  از هزينه تقريبي درمان ارتودنسي اطلاع پيدا كنيد تا بهتر تصميم ‌گيري نماييد. هزينه درمان ارتودنسي بسته به مواد مورد استفاده و روش درماني و همچنين پيچيدگي‌هاي درماني متغير است. تمام برندهاي معتبر ارتودنسي در اروپا و آمريكا توليد مي شوند  و محصولات وارداتي هستند. يكي از دلائل هزينه‌بر بودن درمان ارتودنسي اين مسأله ميباشد. هر چند هزينه ي درمان ارتودنسي به صورت اقساطي ميباشد  و در مقايسه با بسياري درمانها كه تمام هزينه يكجا دريافت ميشود، ارتودنسي درمان ارزاني مي باشد. هزينه ي ارتودنسي در طي 1 تا 2 سال كه برابر با طول درمان ارتودنسي است، پرداخت مي شود.

4-عدم سردرگمي بيمار

 پيش از آغاز درمان ارتودنسي نياز است بيمار اقدامات دندانپزشكي لازم روي دندانهايش مانند جرمگيري و پركردن و عصب كشي را انجام دهد و همچنين نياز به تهيه عكس دارد. تمام اين اقدامات توسط همكاران متخصص مربوطه در مطب ارتودنسي ما انجام ميشود و بيمار بين مطب هاي مختلف رفت و آمد نميكند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد درمان هاي ارتودنسي اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۳۶ توسط:netware موضوع: