جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

طلاي سبك مناسب براي موقعيت هاي مختلف

همانطور كه در بالا گفتيم، طلاي سبك مي تواند گزينه بسيار خوبي براي كادو و هديه باشد. نه تنها در ايران، بلكه در تمامي شهرها و كشورها روزهاي مختلفي براي مناسبت ها و جشن ها در نظر گرفته مي شود. روز مادر، پدر، عشق، مهندس، دكتر و … از اين قبيل مناسبت هاست. در چنين روزهايي براي قدرداني از طرف مقابل يا نشان دادن محبتي كه به او داريم، يك شئ ارزشمند هديه مي دهيم. در اين قسمت، طلاهاي سبكي را معرفي مي كنيم كه گالري طلاي آزادي براي مناسبت هاي مختلف در نظر گرفته است.

طلاي سبك براي روز مادر

اكثر خانم ها، به خصوص مادرها علاقه زيادي به طلا دارند و طلاي كادويي آنها را بسيار خوشحال مي كند.

طلا براي روز مرد

تركيب طلا با چرم معمولا براي آقايان جذاب است. دستبند طلاي مردانه يكي از جديدترين محصولات طلاي آزادي است و شما مي توانيد براي كادوي روز پدر و روز مرد روي آن حساب كنيد.

هديه طلا براي نوزادان و كودكان

كودكان هميشه مشغول بازيگوشي هستند و از وسايل شان مراقبت نمي كنند و احتمال اينكه آنها را گم كنند بالاست. به همين علت، اگر قصد خريد طلا براي كودكان را داريد، به سراغ طلاي سبك و ارزان برويد. از طرف ديگر، زماني كه سايز لباس هاي كودك را نمي دانيد، چه كادويي بهتر از طلاي سبك؟! همچنين كادو طلا براي نوزاد پسر و دختر مناسب است و ديگر براي انتخاب هديه سردرگم نخواهيد بود. از نمونه هاي زير مي توانيد هديه اي براي فسقلي ها انتخاب كنيد.

طلاي سبك براي ولنتاين

عشق زندگي تان حتما لايق طلا و بالاتر از آن است. چنانچه توانايي مالي لازم براي خريد طلاهاي گران قيمت و سنگين وزن را نداريد، آيتم هاي زير به خوبي مي توانند عشق و علاقه شما را به طرف مقابل نشان دهند.

ايده كادو براي تولد و مناسبت هاي ديگر

جشن تولد بدون هديه و كادو لطف خود را از دست مي دهد. از طرفي، با دادن هديه تولد به عزيزانمان نشان مي دهيم كه چقدر از وجود و بودنشان خوشحاليم. اگر زيورآلات طلا را به عنوان كادو تولد در نظر گرفته ايد، محصولات زير گزينه هاي خوبي براي ايده گرفتن هستند.

تمامي مدل هايي كه در بالا مشاهده كرديد در گالري طلاي آزادي موجود است. علاوه بر اين، ما آماده ايم تا تمامي طرح ها و اسم هاي مورد نظر شما را با بالاترين كيفيت و هزينه مقرون به صرفه بسازيم. با مطالعه نحوه خريد آنلاين طلا مي توانيد براي مناسبت هاي مختلف و در كمترين زمان هديه طلا بخريد.

بيشتر بخوانيد : مجله طلا و جواهر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۲:۳۳ توسط:netware موضوع:

طلاي سبك: بهترين هديه براي مناسبت هاي مختلف

طلا به دليل كميابي، مقاومت در برابر زنگ زدگي و زيبايي و جلايي كه دارد، هميشه بين انسان ها محبوب و گرانبها بوده است. البته طلا براي خانم ها محبوبيت بيشتري دارد. به همين علت، براي خوشحال كردن عزيران و نشان دادن ارزش والاي آنها، مي تواند گزينه خوبي باشد. با اين حال،  قيمت طلا هميشه بالا بوده است. و اين روزها بخاطر گراني و تورم سرسام آور، بسياري از مردم طلا را از ليست گزينه هاي مناسب براي كادو خط مي زنند. ولي ما در اينجا به شما طلاي سبك را پيشنهاد مي كنيم كه در مناسبت ها و موقعيت هاي مختلف مي توانيد به دوستان و نزديكان خود هديه دهيد.

قيمت طلاهاي سبك و ليزركات مسلما كمتر است و تنوع گسترده محصولات آن مي تواند تمام سليقه ها را راضي كند. در ادامه، با طلاي سبك آشنا خواهيد شد؛ سپس به سراغ طلاهاي ارزان قيمت كادويي براي مناسبت هاي مختلف مي رويم.

طلاي سبك چيست؟

به زيورآلاتي كه از جنس طلا هستند و در عين داشتن طرح كاملي از يك جواهر، به صورت توخالي و با وزن كمتر ساخته مي شوند، طلاي سبك گفته مي شود. در اين نوع مصنوعات طلا، كل حجم اكسسوري با طلا پر نشده و مقداري از آن را فضاهاي خالي يا تركيبي از فلزات سبك وزن ديگر تشكيل داده است. گاهي هم اين زيورآلات در تركيب با چرم و سنگ هاي ارزان قيمت ارائه مي شوند. به اين ترتيب، بدون آنكه به طراحي محصول طلا لطمه اي وارد شود، وزن آن به مقدار زيادي كاهش مي يابد و مي توان با هزينه خيلي كمتري زيورآلات زيبا و ظريف طلا را خريداري كرد.

طلاي كم اجرت چيست؟

بعضي از زيورآلات طلا طراحي پيچيده و ظريف كاري زيادي دارند و ساخت آنها دشوارتر است. به همين دليل، كارمزد يا مزد ساخت بيشتري به اين نوع جواهرات تعلق مي گيرد. اما در مقابل، بعضي از اكسسوري هاي طلا كارمزد بسيار پاييني دارند كه در اصطلاح به آنها طلاي كم اجرت گفته مي شود. اگر قصد خريد طلاي ارزان را داريد، ما به شما دسته دوم را پيشنهاد مي كنيم.

طلاي سبك مناسب براي موقعيت هاي مختلف

همانطور كه در بالا گفتيم، طلاي سبك مي تواند گزينه بسيار خوبي براي كادو و هديه باشد. نه تنها در ايران، بلكه در تمامي شهرها و كشورها روزهاي مختلفي براي مناسبت ها و جشن ها در نظر گرفته مي شود. روز مادر، پدر، عشق، مهندس، دكتر و … از اين قبيل مناسبت هاست. در چنين روزهايي براي قدرداني از طرف مقابل يا نشان دادن محبتي كه به او داريم، يك شئ ارزشمند هديه مي دهيم.

منبع : طلافروشي آنلاين آزادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۳:۱۴ توسط:netware موضوع:

مدل آرايش صورت كشيده

هدف از آموزش گريم صورت كشيده  پوشاندن معايب صورت و نرمال كردن صورت است.

اصول آرايش

با وجود انواع فرم هاي صورت اصول آرايش براي هر مدل تفاوت دارد.

پس اگر اندازه اجزاي اصلي صورت (پيشاني، گونه، فك) با هم مساوي باشد صورت شما كشيده است.

چانه برجسته و كشيده يكي ديگر از نشانه اي صورت كشيده است.

در ادامه قصد داريم شما را با مدل آرايش صورت كشيده و لاغر آشنا كنيم.

آرايش صورت كشيده

اگر جزو آن دسته از افرادي هستيد كه صورت لاغر و كشيده داريد و دوست داريد كمي از درازاي صورت را با آرايش  كمتر نشان دهيد بايد متدهاي گريم صورت كشيده را بدانيد.

مدل ابرو براي صورت هاي كشيده

اولين نكته براي صورت كشيده مدل ابرو مي باشد. هر شكلي از صورت مدل ابرو مخصوص به خودش را دارد پس انواع فرم هاي ابرو براي هر فرم صورت مناسب نمي باشد و باعث بهم خوردگي اجزاي صورت مي شود و ظاهر خوبي به چهره نمي دهد براي همين بايد ابروهايتان كشيدگي صورت را كمتر كنند.

مدل ابرو صاف براي اين مدل صورت ها مناسب است ابرو هلالي، قوس دار و انحنا دارتان را صاف كنيد.

با برداشتن انحناي ابرو و نزديك كردن آن به خط صاف صورت شما از حالت كشيده به بيضي در مي آيد، فاصله بين چشم ها هم كم تر مي شود.

اگر در زمينه طراحي ابرو تخصصي نداريد مي توانيد با گذراندن دورهاي آموزش آرايشگري  در سالن زيبايي الماس نشان حرفه اي شويد

گرد كردن صورت هاي كشيده

گريم پيشاني گونه و چانه با كرم هاي تيره رنگ

براي كوتاه شدن اين اجزا به سراغ فيكساتور (كرم پودر) تيره برويد و براي نمايان شدن بيشتر كرم روشن را انتخاب كنيد.

براي يكدست كردن كل صورت اگر پوست روشني داريد از كرم يك درجه روشن تر از پوست استفاده كنيد وگرنه دو درجه روشن تر از پوستي كه داريد هم موردي ندارد.

گريم براق گونه ها و چشم ها

اگر با موهاي صاف و لخت مي خواهيد آرايش كنيد آرايش مات را فراموش كنيد زيرا باريك تر مي شود.

مدل مو فر براي صورت هاي كشيده انتخاب بهتري مي باشد.

براي چاق نشان دادن عرض صورت و گرد شدن آن آرايش از نوع براق براي چشم و گونه مناسب است.

مژه مصنوعي يكي از ابزارهاي گرد شدن صورت به ويژه براي افراد داراي مژه كوتاه و كم پشت است.

ليفت مژه هم راه حل خوبي براي داشتن مژه بلند مي باشد.

براي آرايش گونه بهتر است با فرچه آرايشي از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه رژ گونه روشن بزنيد.

سايه چشم با رنگ هاي روشن بصورت هشت مانند و تيز به دو طرف صورت به سمت بالا كشيده شود.

مرحله آخر و آرايش لب

براي باز شدن رنگ صورت كشيده از رنگ هاي روشن براي رژلب استفاده شود ضمن اينكه لب بالايي و پاييني يكم از لحاظ رنگي تفاوت داشته باشند و لب پاييني پررنگ تر باشد.

با رعايت نكات بالا در آرايش مي توانيد زيبايي بيشتري و بي نظيري به صورت بدهيد.

بيشتر بخوانيد : آموزش تاتو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۹:۱۱ توسط:netware موضوع:

جديدترين محصول كيا موتورز، استينگر

كيا موتورز، شركت خودرو سازي كره اي از جديدترين محصول خود با نام استينگر رونمايي كرد. اين خودرو داراي مشخصات فوق العاده اي است كه در ادامه اين مطلب به بررسي آن مي‌پردازيم. در اين مقاله قصد داريم تا علاوه بر مشخصات فني اين خودرو، راجع به تكنولوژي هاي به كار رفته در اين كره اي عصباني نيز با هم صحبت كنيم. نكاتي را بايد راجع به قطعات يدكي اين خودرو نيز بدانيد، خريد برخي از قطعات يدكي كيا مانند سيبك و يا واترپمپ اين خودرو نكاتي دارد كه ما آنها را در اختيار شما قرار مي‌دهيم. با ما همراه باشيد.

مشخصات فني استينگر 2021

موتور استينگر پرفورمنس با حجم 3.3 ليتري كار شده است و داراي 6 سيلندر است. اين موتور با نام T-GDi شناخته ميشود و با يك سيستم خروج دود اسپرت تلفيق شده است.  علاوه بر اين يك سيستم اكو نيز به صورت پيشفرص ميتواند در انيار و دسترس خريداران قرار بگيرد. قدرت موتور اين ماشين نسبت به مدل هاي پيشين 3 اسب بخار بيشتر و معادل 365 اسب بخار است.

ويژگي هاي ايمني استينگر

از ظاهر و توصيف نماهاي مختلف اين ماشين كه بگذريم ميرويم سراغ بخش ايمني ماشين و بررسي آپشن هايي كه باعث ايمني بخشي و افزايش درصد اطمينان سرنشينان از ماشين ميشود. برخي از مهمترين ويژگي هاي ايمني اين ماشين عبارتند از:

  • آلارم و راهنماي خروج خودرو از پارك وهدايت به سمت خطوط
  • سيستم تشخيص نقاط كور با وضوح بالا
  • سيستم نگهدارنده و هشدار دهنده خروج ماشين از خطوط
  • سيستم فوق العاده كمك راننده بحين رانندگي در جاده هاي هموار و بزرگراه ها
  • سيستم آلارم سرنشينان عقب
  • افزايش وسعت تحت پوشش نقاط كور

آپشن هاي داخلي استينگر

مشابه نسخه قبلي اين ماشين جذيذ، ما يك مانيتو 8 اينچي داريم كه البته مشتري ها ميتوانند به صورت سفارشي درخواست نصب مانيتور 10.5 اينچي براي اين ماشين را به جاي مانيتور پيشفرض بدهند. اين مانيتور جديد در اغلب ماشين هاي هم رده و رقيب وجود دارد اما نمايشگر استاندارد كيا استينگر 8 اينچي است.

هدف از توليد و زمان شروع فروش استينگر

همانطور كه در ادامه گفته شد، هدف از توليد اين خودرو صرفا رونمايي از يك نسخه مدرن و يا يك نسخه منحصربه فرد نيست. بلكه اين فست بك (fastback) كيا تنها براي بهبود سطح رقابت با ساير رقباي نزديك استينگر طراحي شده است. هدف كيا اين بود ك ماشين را از نظر ايمني، فناوري هاي جديد و همچنين ظاهري جذاب تر به مشتريان بدهد تا فروش ماشين خود را به نسبت رقبا افزايش دهد.

ورود اين خودرو به كشور ما قطعا بدون حاشيه نخواهد بود. توليد و عرضه لوازم يدكي بي كيفيت توسط افراد سودجو يكي از معضلات امروز جامعه ما است. تشخيص اصالت قطعات يدكي خودرو هايي مانند كيا و يا هيوندا يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن توجه شود.

اين ماشين چندي پيش رونمايي شد و قرار بر اين است كه اواخر سال 2020 ميلادي و پيش از شروع سال جديد كم كم به فروش برسد. لازم به ذكر است كه رونمايي اين ماشين در خود كشور كره از همان ابتداي سال 2020 آغاز شد ولي هنوز وارد بازار جهاني نشده است.

سخن آخر

همانطور كه مشخص است، كيا استينگر، خودرويي بي نظير در كلاس خود است كه به زودي به كشور ما نيز وارد خواهد شد. بدون شك عده اي اين ماشين را خريداري خواهند كرد. تهيه لوازم يدكي كيا جديد شايد كار ساده اي به نظر نرسد، براي همين حتما قبل از خريد ماشين تحقيقات لازم را انجام دهيد و با اطلاعات كافي تصميم بگيريد. اگر چه كساني كه خودرو هاي كيا و يا هيونداي دارند مي‌توانند به راحتي از فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو قطعات مورد نياز خود را تعمين كنند اما تحقيق كردن هميشه كار بسيار مفيدي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۰:۳۱ توسط:netware موضوع:

مواد ليفت مژه

ليفت مژه يك روش درماني و طبيعي براي ضخيم كردن مژه هاي نرمال و داشتن مژه هايي محكمتر، خميده تر و بلندتر  است.

ليفت مژه يك روش شيميايي نيست و اثرات مخرب مانند اكستنشن ندارد.

موادي كه در ليفت مژه استفاده مي‌شوند مواد مختلفي هستند كه قسمت عمده آن را كراتين تشكيل مي‌دهد. كراتين بر اثر ماندن روي مژه‌ها، تا حدودي به پايه آنها نفوذ مي‌كند.

البته براي حالت گرفتن و تأثير بهتر مواد شيميايي و گياهي ديگري هم در كنار كراتين استفاده مي‌شود. اين مواد باعث مي‌شود كه مژه ها ضخيم‌تر به نظر برسد.

در اين روش قطور شدن مژه ها باعث مي‌شود كه حالت خميدگي روبه‌بالا براي مژه هاي پلك بالا و خميدگي روبه‌پايين براي مژه‌هاي پلك پاييني به وجود بيايد. از آنجا كه مژه‌ها حالت خميدگي پيدا مي‌كنند اين‌طور به نظر مي‌رسد كه مژه‌ها ليفت شده اند. بنابراين مژههايي كه تا پيش از آن جلوي چشم‌ها بودند، به سمت بالا و پايين فر مي‌خورد و همين قضيه باعث زيبايي مي‌شود. به علاوه فر خوردن مژه ‌ها به سمت بالا و پايين، باعث مي‌شود كه چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند. همين قضيه به لحاظ زيبايي، براي افراد خوشايند است و جذب آن مي‌شود .

اگر شما تمايل داريد كه خودتان در خانه بر روي مژه هاي خود اين روش را اجرا كنيد، به راحتي مي توانيد دست به كار شويد و با تهيه اقلام زير، مژه هاي خود را زيبا و جذاب تر كنيد.

بيشتر بخوانيد : آموزش اكستنشن مو

ليست مواد مورد نياز براي انجام ليفت مژه:

  • محلول شستشوي پلك و مژه
  • رول سيليكوني
  • چسب مخصوص
  • مواد كراتينه مرحله اول (صورتي)
  • مواد كراتينه مرحله دو (آبي)
  • براش مخصوص (با سري نازك)
  • ميله جدا كننده مژه
  • ريموور
  • پد زير چشم

بعد از تهيه اين اقلام نوبت به شستشو و پاك كردن تمام سطح پلك و مژه ها با محلول شستشوي پلك و مژه مي رسد تا آنها را پاك كنيد و هيچ آلودگي و چربي روي آنها نباشد.

سپس پد سيليكوني را روي مژه هاي پلك پايين قرار دهيد تا به مواد و چسب سيليكوني، آغشته نگردد.

حالا سيليكون چسبي يا بيگودي را با دقت به پشت پلك بالا بچسبانيد و مژه ها را كاملا شانه بزنيد و روي چسب مخصوص سيليكوني بچسبانيد.

با استفاده براش هاي كوچيكي كه درون پك هاي ليفت مژه موجود هستند، مواد ليفت را به مژه ها بماليد.

بعد از مدتي، مواد اول رو پاك كرده و مواد مرحله دوم را روي مژه ها بماليد. اين مواد براي فرم گرفتن كامل مژه ها هستند.

حالا بايد مواد مرحله دوم رو پاك كنيد و مرحله فيكس كننده را انجام دهيد.

نكته

بهترين زمان براي ماندن مواد بر روي مژه ها، ۱۰ دقيقه مي باشد و اگر مژه هاي شما ضخيم هستند، ۱۵ دقيقه؛ اجازه ندهيد كه بيشتر از اين مدت مواد روي مژه هايتان باقي بماند، همچنين استفاده از راهنما و دستور العملي موجود داخل كيت هاي اين مواد نيز لازم و ضروري است.

براي اينكه بيشتر با اين حرفه درماني، زيبايي لمينت مژه آشنا شويد مي توانيد با شركت در دوره هاي آموزشي ليفت مژه، تبديل به يك متخصص و مشاور در زمينه بلند و پرپشت كردن مژه ها شويد.

منبع : دوره هاي اموزش آرايشگري الماس نشان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۱:۲۳ توسط:netware موضوع:

روش‌هاي نگهداري از انگشتر مردانه

خريد انگشتر طلا  مردانه برخلاف آنچه به‌نظر مي‌آيد كار آنچنان ساده اي نيست. تنوع بسيار بالاي طرح هاي انگشتر، سنگ هاي زينتي روي انگشتر و كاربرد هاي مختلف هر نوع انگشتر مي‌تواند باعث گيج شدن هر خريداري بشود. توي اين متن به شما خواهيم گفت كه اصلا چرا بايد انگشتر مردانه طلا رو به فلزات كم ارزش‌تر ترجيه بديد، در چه مواردي انگشتر هاي نگين دار بايد بخريد و در چه مواقعي نبايد بخريد، و چجوري از انگشتر مردانه طلا خودتون به بهترين شكل نگهداري بكنيد. پس حتما اين متن رو تا انتها بخونيد و اگر سوال بيشتري داشتيد، باهامون توي بخش نظرات درميون بذاريد.

اگر‌ مي‌خواهيد يك انگشتر طلا مردانه خاص داشته باشيد و اين خاص بودن براي هميشه باقي بماند، بايد به خوبي از آن نگهداري كنيد. معمولا آقايان توجه كمتري به روش‌هاي نگهداري زيورآلاتشان دارند. بنابراين طلا و جواهرات آن‌ها  به ميزان بيشتري آسيب مي‌بينند. اما مي‌توان با به كاربردن روش‌هاي ساده، تا حد زيادي ميزان آسيب‌ديدگي انگشترها را كاهش داد.

بيشتر بخوانيد : خريد اينترنتي طلا

عدم برخورد با مواد شوينده:

مواد شوينده مانند صابون‌، شامپو، مايع دستشويي و … مي‌توانند عمر مفيد طلاي شما را كاهش دهند. زماني كه مي‌خواهيد با اين نوع مواد كار كنيد حتما انگشتر خود را از دستتان خارج كنيد.

درآوردن انگشتر هنگام شنا:

اگر از ان دسته آدم‌هايي هستيد كه زياد به استخر مي‌رويد، حتما انگشترتان را در خانه بگذاريد. علاوه‌بر خارج شدن انگشتر هنگام شنا و گم شدن انگشتر، آب و كلر موجود در آن مي‌تواند به مرور سطح انگشترتان را صيقل دهد! برخورد مداوم آب به سطح انگشتر آن را دچار ساييدگي و فرسودگي مي‌كند.

قرار دادن در جعبه مخصوص:

انگشترها به دليل كوچك بودن و سطح تقريبا صافشان در معرض ساييدگي و خراش قرار دارند. زماني كه انگشتر خود را از دستتان خارج مي‌كنيد آن را درون جعبه مخصوصش قرار دهيد. اين كار باعث جلوگيري از برخورد انگشتر با ساير وسايل و زيورآلات مي‌شود.

منبع : مجله طلا و جواهر asby


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۵:۱۶ توسط:netware موضوع:

راهنماي خريد انگشتر طلاي مردانه

خريد انگشتر طلاي مردانه برخلاف آنچه به‌نظر مي‌آيد كار آنچنان ساده اي نيست. تنوع بسيار بالاي طرح هاي انگشتر، سنگ هاي زينتي روي انگشتر و كاربرد هاي مختلف هر نوع انگشتر مي‌تواند باعث گيج شدن هر خريداري بشود. توي اين متن به شما خواهيم گفت كه اصلا چرا بايد انگشتر مردانه طلا رو به فلزات كم ارزش‌تر ترجيه بديد، در چه مواردي انگشتر هاي نگين دار بايد بخريد و در چه مواقعي نبايد بخريد، و چجوري از انگشتر مردانه طلا خودتون به بهترين شكل نگهداري بكنيد. پس حتما اين متن رو تا انتها بخونيد و اگر سوال بيشتري داشتيد، باهامون توي بخش نظرات درميون بذاريد.

چرا انگشتر طلا

بسياري از آقايان، هنگام خريد انگشتر، جنس‌هاي ديگري غير از طلا را انتخاب مي‌كنند. اما خريد انگشتر طلا براي مردان عاقلانه‌تر است. چراكه جنس طلا از نوع فلزي است كه در تركيب با ديگر مواد آسيب بسيار كمتري مي‌بيند. اين ويژگي از اين نظر اهميت دارد كه آقايان در مشاغل بسيار متنوعي مشغول به كارند و ممكن است با انواع مواد شيميايي يا دستگاه‌هاي مختلف در ارتباط باشند. همچنين مقاومت طلا بسيار بيشتر از ديگر فلزات رايج براي زيورآلات است. بنابراين استفاده مداوم از آن در هنگام كار و فعاليت نگراني بسيار كمتري براي شما به وجود خواهد آورد.

بيشتر بخوانيد : خريد اينترنتي طلا

نكات مهم براي انتخاب انگشتر طلاي مردانه

تهيه و خريد انگشتر مردانه طلا نيازمند درنظر گرفتن نكاتي است كه مي‌تواند انتخاب آن را برايتان راحت‌تر كند. براي آنكه هدفمند‌تر و آسان‌تر به سراغ انگشتر‌هاي مردانه برويد، ويژگي‌‌هاي زير را در نظر بگيريد:

شغل:

شغل آقايان عامل مهم و تاثيرگذاري براي انتخاب انگشتر آن‌هاست. اگر شغلتان چندان سنگين نيست و با دست‌هايتان كار‌هاي قدرتي نمي‌كنيد انگشترهايي با نگين‌هاي كوچك براي شما مناسب است.اما در صورتيكه در مشاغل سخت، مانند كارهاي مكانيكي و انواع شغل‌هاي صنعتي مشغول به كار هستيد، انگشترهاي ساده را انتخاب كنيد. وجود نگين يا تراش‌هاي بزرگ روي انگشتر، مي‌تواند باعث دردسر شما در انجام كارهايتان شود.

بلندي و كوتاهي انگشت:

انگشتان دست نيز اندازه مختلفي دارند و براساس فيزيك و بدن هر فرد متفاوت‌اند. چنانچه انگشتان شما كشيده و بلند است، مي‌توانيد انگشترهاي تك‌نگين گرد را انتخاب كنيد. اما اگر انگشتانتان كوتاه است، نگين‌هاي مستطيل شكل و بيضي برايتان بهتر است.

 در انتخاب انگشتر طلاي مردانه در نظر گرفتن كشيدگي انگشتان بسيار مهم است. زيرا مي‌تواند نيمي از جلوه انگشتر را روي دستتان به نمايش بگذارد.

بيشتر بخوانيد : النگو طلا

ركاب انگشتر:

به طور خاص در انگشترهاي مردانه ركاب انگشتر اهميت زيادي دارد. زيرا بخش بيشتري از انگشترهاي مناسب آقايان را ركاب آن تشكيل مي‌دهد. يادتان باشد كه قرار نيست تمام بند انگشتتان را به وسيله انگشتر بپوشانيد. پس متناسب با سايز انگشت و اندازه دست خود ركاب انگشترتان را انتخاب كنيد. ركاب‌هاي بسيار باريك در انگشتر طلاي مردانه چندان زيبا نيستند. سعي كنيد حد وسطي از اندازه و پهناي ركاب را در نظر گرفته و آن بخريد.

اندازه انگشتر:

هنگام خريد انگشتر طلاي مردانه حتما به سايز آن توجه كنيد. انگشترهاي بسيار تنگ و يا بسيار گشاد، نه تنها زيبايي ندارند بلكه اذيت‌كننده هستند. از آنجايي كه مردان بيشتر زمان خود را بيرون از خانه و در محل كار مي‌گذرانند، انگشترهاي گشاد برايشان مشكل‌ساز است. زماني كه انگشتر شما بزرگتر از سايز انگشتتان است، احتمال گم شدن بسيار بيشتري دارد. در مقابل، كار كردن خصوصا انجام كارهايي كه دست‌ها به ميزان بيشتري در آن‌ها درگير است باعث باد كردن انگشتان مي‌شود. انتخاب انگشتر تنگ مي‌تواند مشكلاتي را برايتان به وجود آورد و در انگشت شما گير كند. علاوه‌بر اين‌ها بيشتر زيبايي يك انگشتر به اين است كه كاملا مناسب سايز انگشت شما باشد.

منبع : طلافروشي اينترنتي آزادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۰:۳۸ توسط:netware موضوع:

درمان عصب كشي دندان در بارداري

دندانپزشك بارداري شما ممكن است بسته به ماه بارداري، براي درمان ريشه‌ي دندان، يكي از گزينه هاي زير را پيشنهاد كند:

عصب كشي دندان در سه ماهه اول بارداري

سه‌ماهه‌ي اول بارداري دوران بحراني و حياتي است. در صورتي كه در اين دوران مشكلي در دندان‌ها مشاهده شود، دندانپزشك به شما توصيه مي‌كند رسيدگي به مشكل را تا زمان شروع سه‌ماهه‌ي دوم به تعويق بيندازيد.

عصب كشي دندان در سه ماهه دوم بارداري

وقتي وارد سه‌ماهه‌ي دوم شديد، دندانپزشك از شما مي‌خواهد از دندان خراب خود عكس پرتو ايكس تهيه كنيد و درمان ريشه‌ي دندان را شروع مي‌كند. با اين حال، در صورتي كه در سه‌ماهه‌ي سوم دچار مشكل ريشه‌ي دندان شديد، دندانپزشك توصيه مي‌كند درمان را به بعد از تولد نوزاد موكول كنيد.

درمان كانال ريشه دندان در بارداري

با اين كه درمان ريشه‌ي دندان يك درمان بسيار ايمن و بي‌خطر است، اما بسيار مهم است كه در اولين ويزيت به دندانپزشك خود بگوييد كه باردار هستيد. اين گوشزد باعث مي‌شود دندانپزشك نسبت به شرايط شما به خوبي آگاهي پيدا كند و بتواند در خصوص درمان شما بهترين تصميم ممكن را بگيرد.

پيشگيري از عصب كشي دندان در بارداري

بهترين راه براي پيشگيري از خطرات احتمالي اين درمان، اين است كه اصلاً نيازي به آن پيدا نكنيد. مراقبت از سلامت دهان و دندان در بارداري كمك مي كند كه به درمان هاي بعدي نيازي پيدا نكنيد. راه‌هاي ساده‌اي به اين منظور وجود دارد:

بهداشت دهان و دندان را روزانه رعايت كنيد. حداقل دوبار در طول روز مسواك بزنيد و روزانه نخ دندان بكشيد.

رژيم غذايي متعادلي داشته باشيد و مصرف شكر را تا حد ممكن، محدود كنيد.

در دوران بارداري هيچ يك از معاينات دندانپزشكي و خدمات نظافتي دندان را كنار نگذاريد.

رعايت بهداشت دهان و دندان تنها راه اجتناب از درمان ريشه‌ي دندان يا عصب‌كشي است.

بيشتر بخوانيد : كشيدن دندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۲:۱۹ توسط:netware موضوع:

درمان عصب كشي دندان در بارداري

دندانپزشك بارداري شما ممكن است بسته به ماه بارداري، براي درمان ريشه‌ي دندان، يكي از گزينه هاي زير را پيشنهاد كند:

عصب كشي دندان در سه ماهه اول بارداري

سه‌ماهه‌ي اول بارداري دوران بحراني و حياتي است. در صورتي كه در اين دوران مشكلي در دندان‌ها مشاهده شود، دندانپزشك به شما توصيه مي‌كند رسيدگي به مشكل را تا زمان شروع سه‌ماهه‌ي دوم به تعويق بيندازيد.

عصب كشي دندان در سه ماهه دوم بارداري

وقتي وارد سه‌ماهه‌ي دوم شديد، دندانپزشك از شما مي‌خواهد از دندان خراب خود عكس پرتو ايكس تهيه كنيد و درمان ريشه‌ي دندان را شروع مي‌كند. با اين حال، در صورتي كه در سه‌ماهه‌ي سوم دچار مشكل ريشه‌ي دندان شديد، دندانپزشك توصيه مي‌كند درمان را به بعد از تولد نوزاد موكول كنيد.

درمان كانال ريشه دندان در بارداري

با اين كه درمان ريشه‌ي دندان يك درمان بسيار ايمن و بي‌خطر است، اما بسيار مهم است كه در اولين ويزيت به دندانپزشك خود بگوييد كه باردار هستيد. اين گوشزد باعث مي‌شود دندانپزشك نسبت به شرايط شما به خوبي آگاهي پيدا كند و بتواند در خصوص درمان شما بهترين تصميم ممكن را بگيرد.

پيشگيري از عصب كشي دندان در بارداري

بهترين راه براي پيشگيري از خطرات احتمالي اين درمان، اين است كه اصلاً نيازي به آن پيدا نكنيد. مراقبت از سلامت دهان و دندان در بارداري كمك مي كند كه به درمان هاي بعدي نيازي پيدا نكنيد. راه‌هاي ساده‌اي به اين منظور وجود دارد:

بهداشت دهان و دندان را روزانه رعايت كنيد. حداقل دوبار در طول روز مسواك بزنيد و روزانه نخ دندان بكشيد.

رژيم غذايي متعادلي داشته باشيد و مصرف شكر را تا حد ممكن، محدود كنيد.

در دوران بارداري هيچ يك از معاينات دندانپزشكي و خدمات نظافتي دندان را كنار نگذاريد.

رعايت بهداشت دهان و دندان تنها راه اجتناب از درمان ريشه‌ي دندان يا عصب‌كشي است.

بيشتر بخوانيد : كشيدن دندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۱:۱۲ توسط:netware موضوع:

بارداري چه تاثيري بر روي دهان و دندان مي‌گذارد؟

تورم و التهاب لثه

بارداري هرچند كه جزء بهترين تجربه هاي زندگي مادران است، اما به جهت تغييرات هورموني گسترده، مشكلات جزئي تا متوسطي نيز براي آن ها ايجاد مي كند. يكي از شناخته شده ترين اين مشكلات، كه در دهان و دندان نمود پيدا مي كند، تورم لثه و يا تغييرات ايجاد شده در بافت لثه است.

برخي از مادران به جهت نوسانات هورموني ممكن است در برهه اي از دوران حاملگي خود متوجه شوند لثه هايشان متورم شده است و به همين جهت احساس ناراحتي جزئي مي كنند. البته با رعايت بهداشت دهان و دندان و مراجعه به يك كلينيك دندانپزشكي بارداري خوب اين مشكلات و ناراحتي به خوبي مديريت مي شود.

تحليل ميناي دندان

به جز مشكلاتي كه براي لثه پيش مي آيد، دندان ها در برخي از زنان باردار ممكن است دچار تحليل مينا شوند. مينا سطي ترين و سفت و سخت ترين بخش دندان است. به دليل داشتن حالت تهوع صبحگاهي و بازگشت اسيد معده دندان ها اغلب با چالش تحليل و پوسيدگي در بارداري مواجه هستند كه بايد حتما حالت تهوع به خوبي مديريت شود.

كاهش كلسيم بدن مادر

در دوران بارداري، سلامت لثه و دندان يك نگراني دائمي است. جنين در حال رشد مدام به مواد مغذي نيازمند است و بنابراين بايد رژيم غذايي مناسبي در دوره حاملگي در نظر گرفته شود. مثلا كلسيم يكي از منابع اصلي و مورد نياز جنين در حال رشد است. جنين كلسيم را از هر منبع موجود در بدن  مادر، از جمله دندان ها  و استخوان بيرون مي كشد و استفاده مي كند. بنابراين امكان تحليل دندان ها هم بيشتر مي شود و بايد كليسم بيشتري در حاملگي مصرف شود.

بيشتر بخوانيد : لمينت دندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۵:۵۷ توسط:netware موضوع: