جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

خنك كننده روغن موتور

امروز ما در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با خنك كننده روغن موتور و عملكرد آن و از جمله دلايل خرابي آن آشنا كنيم. همانطور كه مي‌دانيد خودرو هاي كره اي مثل كيا و هيونداي داراي لوازم و قطعات يدكي حساسي هستند. ما در اين مقاله به شما مي‌گوييم كه يك خنك كننده روغن موتور خوب را از كجا تهيه كنيد.

خنك كننده روغن موتور چيست؟

خنك كننده روغن موتور يا (Oil Cool) در هر وسيله نقليه اي يك جزء اساسي موتور است. اين سيستم خنك كننده در هر وسيله نقليه بايد در تمام شرايط آب و هوايي و رانندگي، به صورت فعال وجود داشته باشد. اگرچه اكثر رانندگان هرگز با كولرهاي روغن موتور خود تعامل ندارند، اما مراقبت از آن ها و اطلاع از سطح سلامتي‌شان ميتواند به افزايش طول عمر موتور كمك كند.

خنك كننده روغن موتور در واقع يك رادياتور كوچك است كه در بخش جلويي يا قدامي سيستم خنك كننده ماشين تعبيه شده است. اين رادياتور كوچك دماي روغن موتور را هنگام جريان از لوله هاي پيچ در پيچ داخل خنك كننده ها به طرز چشمگيري كم ميكند. تمام سيستم خنك كننده موتور زماني كار ميكند كه متور ماشين روشن باشد.

شرايط خرابي خنك كننده روغن موتور

خنك كننده روغن موتور در واقع يك رادياتور كوچك است كه در بخش جلويي يا قدامي سيستم خنك كننده ماشين تعبيه شده است. اين رادياتور كوچك دماي روغن موتور را هنگام جريان از لوله هاي پيچ در پيچ داخل خنك كننده ها به طرز چشمگيري كم ميكند. تمام سيستم خنك كننده موتور زماني كار ميكند كه متور ماشين روشن باشد.

همچنين راجع به روغن گيربكس هيونداي و كيا بيشتر بدانيد.

درست مانند اغلب قطعات و لوازم يدكي خودرو كه فرسوده شده و نيازمند تعمير ميشوند، خنك كننده روغن نيز از اين قاعده مستثي نيست و نياز به تعويض دارد. هنگامي كه اين بخش از سيستم خنك كننده شروع به فرسودگي يا شكسته شدن مي كند، چندين علامت هشدار دهنده در ماشين شما ايجاد ميكند. در اين مقاله چند مورد از اين علائم ذكر شده است و مي تواند به راننده هشدار دهد كه ممكن است خنك كننده روغن موتورش (براي مثال رادياتور روغن موتور كيا يا هيونداي) نياز به تعويض داشته باشد.

از جمله دلايل خراب شدن اين قطعه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • نشت روغن از خنك كننده روغن موتور يا رادياتور روغن
  • وجود روغن در سيستم خنك كننده
  • نشت مايع خنك كننده موتور از كولر روغن: مشابه با كاهش يا از بين رفتن روغن، خرابي خنك كننده روغن خارجي ممكن است تمام مايع خنك كننده موتور را از داخل موتور خارج كند. نشت خنك كننده چه زياد باشد چه كم، در نهايت اگر سريع تعمير نشود، موتور را بيش از حد گرم مي كند.
  • اگر نشت اندك است، ممكن است متوجه نشت مايع خنك كننده روي زمين درست زير خودرو خود شويد. اما اگر نشت زياد باشد، احتمالاً متوجه بالا آمدن بخار از كاپوت وسيله نقليه خود خواهيد شد. 
  • وجود مايع خنك كننده در روغن

سخن آخر

زماني كه با هر يك از علائم بالا روبرو شديد حتما با يك مكانيك خوب تماس بگيريد. اگر ماشين شما يكي از محصولات كيا يا هيونداي است ميتوانيد براي خريد رادياتور روغن موتور يا خنك كننده روغن موتور با فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو تماس بگيريد. براي خريد و يا تهيه هر كدام از لوازم يدكي هيونداي و يا قطعات كيا نيز ميتوانيد با ما تماس بگيريد تا ما شما را راهنمايي كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۸:۵۸ توسط:netware موضوع:

دندانپزشكي و بارداري

دوران بارداري بسيار دوران حساسي است كه حتما بايد چكآپ هاي ويژه اين دوره به وقت انجام شود و مادر در قبال خود و جنين داخل شكمش وظيفه دارد تا قبل از انجام هر كاري حتما با پزشك خود در آن خصوص مشورت كند. امروز در اين مقاله قصد داريم تا بيشتر در مورد استفاده از دهانشويه و كشيدن دندان در دوران بارداري صحبت كنيم.

دندانپزشكي در بارداري

قبل از هر چيز بايد بدانيد كه بارداري مي‌تواند از جهت منفي بر سلامت دندان‌ها تاثير بگذارد بخصوص اگر مادر كلسيم كافي دريافت نكند پس – چه چكاپ دنداني قبل از بارداري انجام داده باشيد يا نداده باشيد- ممكن است در اين دوران دچار مشكلات دنداني شويد. اما آيا دندانپزشكي بارداري  بي‌خطر است؟

بله، نه تنها مي‌توانيد در دوران بارداري به دندانپزشك مراجعه كنيد بلكه اين يك عمل ضروري است. پوسيدگي دندان، بيماري لثه و ساير مشكلات بهداشت دهان و دندان مسائلي هستند كه بايد سريعاً به آنها رسيدگي شود. تغييرات هورموني، تغييرات رژيم غذايي، ابتلا به ژنژيونت بارداري و هوس‌هايي بارداري مي‌توانند سلامت دهان شما را در معرض خطر بيشتري قرار دهند. بعلاوه برخي از مشكلات دنداني مي‌تواند روي نوزاد در حال رشد تأثير بگذارد. تحقيقات نشان داده است كه از هر 100 تولد زودرس، 18 مورد مي‌تواند به خاطر عفونت شديد لثه در مادر باشد.

كشيدن دندان در بارداري

كشيدن دندان، آخرين چاره براي دندانپزشكان است و در صورت امكان همواره تلاش مي‌كنند از كشيدن دندان خودداري كنند. اما اگر دندان شما در اثر پوسيدگي يا كرم خوردگي بيش از حد آسيب ديده باشد به طوري كه نتوان آن را ترميم كرد، مي‌تواند سلامت دهان شما را در معرض خطر قرار دهد و بايد كشيده شود. نگران نباشيد امكان كشيدن دندان در دندانپزشكي بارداري نيز وجود دارد. اما دندانپزشك ممكن است سه ماهه‌ي دوم بارداري را به عنوان زمان ايده آل براي اين كار توصيه كند زيرا در انجام اين روش درماني بايد از عكسبرداري استفاده شود.

استفاده از دهانشويه

بسياري از دندانپزشكان معتقدند كه مسواك زدن (دو بار در روز با خمير دندان حاوي فلورايد) مي تواند فلورايد كافي براي محافظت از در برابر پوسيدگي دندان را فراهم مي كند. اما اگر مستعد پوسيدگي هستيد، مي توانيد علاوه بر مسواك زدن و نخ دندان كشيدن ، از دهان شويه حاوي فلورايد استفاده كنيد.

براي استفاده صحيح از اين محلول ها نكات زير را دنبال كنيد:

  • بعد از ريختن محلول شوينده در داخل دهان، دهان خود را ببنديد و با محلول را داخل دهان خود بچرخانيد
  • دهانشويه را قورت ندهيد. مقادير بالاي فلورايد در صورت بلعيده شدن مي توان مسموميت ايجاد كند.
  • از مقدار مناسب استفاده كنيد. براي اين كار برچسپ روي محلول را بخوانيد
  • بعد از خارج كردن محلول از دهان دست كم تا 30 دقيقه چيزي نخوريد تا اثر فلورايد كاهش نيابد.

سخن آخر

ما امروز سعي كرديم تا در اين مقاله نكاتي را درمورد كشيدن دندان در دوران بارداري و همچنين استفاده از دهانشويه در دوران بارداري  در اختيار شما قرار دهيم. به طور كلي همانطور كه گفته شد شما بايد قبل از انجام هر كاري حتما با پزشك خود مشورت كنيد. اميدواريم اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۰:۱۵ توسط:netware موضوع:

خريد واتر پمپ آوانته

واترپمپ يكي از اصلي ترين قطعات داخل موتور اتوموبيل است كه وظيفه هدايت آب داخل بلوك سيلندر را بر عهده دارد. همانطور كه مي‌دانيد خودروهايي مثل هيونداي و كيا از قطعات يدكي حساسي برخوردارند كه حتما لوازم يدكي هيونداي بايد با كيفيت و مرغوب باشد. امروز در اين مقاله قصد داريم تا در مورد واترپمپ هيونداي آوانته بيشتر صحبت كنيم.

واترپمپ چيست و چه وظيفه اي دارد

هنگامي كه واترپمپ به درستي كار كند، ماشين شما دماي عملياتي مطلوبي دارد و آن را حفظ مي كند و به طور كلي حال و روز ماشين شما بهتر خواهد بود. اما اگر پمپ آب خراب شود يا شروع به فرسودگي كند، ميتواند منجر به خرابي كامل موتور شود. به خاطر اهميت اين موضوع، ما در اين مقاله به  علائم هشداردهنده خرابي واترپمپ ميپردازيم و از آنجا كه ما محصولات و لوازم يدكي هيونداي و قطعات كيا را به مشتريان خودمان ارائه ميدهيم تاكيد اصلي ما روي محصولات كيا و هيونداي است. اين مقاله به صورت اختصاصي به واترپمپ آوانته ميپردازد اما خواندن مقاله براي همه كساني كه ماشين دارند توصيه ميشود.

واترپمپ هم خراب مي‌شود

اگرچه واترپمپ در اكثر اتومبيل هاي مدرن مانند خودروهاي هيونداي و كيا عمر طلاني دارد اما اين به معني مصونيت اين قطعه از فرسودگي و نابودي نيست. مانند هر دستگاه مكانيكي ديگري، خرابي واترپمپ ها نيز علائم هشداردهنده اي دارد كه مشخص ميكند آيا اين قطعه نياز به تعويض دارد يا نه. چنانچه خودرو شما هر كدام از علائم زير را داشته باشد بايد به فك تعويض واترپمپ آن باشيد و اين موقع ها  است كه پيدا كردن يك مركز حرفه اي خريد واترپمپ آوانته براي شما به يك مساله حياتي تبديل ميشود.

همچنين درمورد لوازم يدكي هيونداي سانتافه بيشتر بدانيد.

  1. نشت مايع خنك كننده در قسمت جلوي اتومبيل: واترپمپ از واشر و مهر و موم هاي متعددي تشكيل شده است كه مايع خنك كننده را در خود نگه مي دارد. اين قطعه از ماشين اطمينان حاصل مي كند كه جريان مداوم مايع خنك كننده از رادياتور به موتور منتقل مي شود. بعد از گذشت مدت زماني اين واشرها و مهر و موم ها كاملاً فرسوده و خشك شدن و ترك مي زنند يا به طور كلي مي شكنند. هنگامي كه اين اتفاق مي افتد، مايع خنك كننده از پمپ آب نشت مي كند و به زمين مي ريزد. اين اتفاق به طور معمول در قسمت جلوي اتومبيل شما و در مركز محل استقرار موتور است.
  2. شل شدن پولي واترپمپ و صدا دادن آن
  3. بلند شدن بخار از رادياتور
  4. گرم شدن بيش از حد موتور ماشين

واترپمپ را از كجا بخريم

اگر ماشين شما جزء محصولات كمپاني هاي كيا و هيونداي است ميتوانيد جهت تامين قطعات هيونداي و لوازم يدكي كيا به فروشگاه فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو مراجعه كنيد. ما تمام لوزام يدكي اين خودروها را با ضمانت و تاييد كيفيت در اختيار شما قرار خواهيم داد. چنانچه قصد تعويض واترپمپ آوانته را داريد نيز ميتوانيد با ما تماس بگيريد تا مرغوبترين و توصيه شده ترين آن را به شما ارائه دهيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۳:۰۶ توسط:netware موضوع:

نگاهي كوتاه به برندهاي جواهرات معروف در دنيا

در كنار برند BVLGARI كه جزو ۱۰ برند برتر طلا و جواهرات در دنياست، نام‌هاي ديگري نيز قرار دارند كه بد نيست در همين ابتداي مقاله به صورت خلاصه با آنها آشنا شويد, از هري وينستون گرفته تا كارتيه و پياژه.

۱- هري وينستون (Harry Winston) يه عنوان يكي از تاپ‌ترين برندهاي جواهرات در جهان، از سال ۱۹۳۲ ميلادي فعاليت خود را شروع كرد؛ و يكي از مدعيان بي‌چون و چراي جهان در حوزه توليد سنگ‌هاي الماس است.

۲- كارتيه (Cartier) كه جواهرات بسيار شيك و عطرهاي بي‌نظير دارد نيز در سال ۱۸۶۰ ميلادي تأسيس شد. زيورآلات اين برند فرانسوي براي تمامي سنين مناسب است. كارتيه به وفاداري به آرت‌دكو نيز شهرت دارد؛ مشخصه‌ي اين سبك به‌كارگيري اشكال هندسي دقيق و جسورانه و رنگ‌هاي روشن است و آميخته‌اي است از نوگرايي و طراحي‌هاي زينتي و گران‌بها.

۳- ون‌كليف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels) در سال ۱۸۹۶ توسط سالومون آرپلز و برادرزاده‌اش آلفرد ون‌كليف در پاريس تاسيس شد و براي استفاده از طراحي حيوانات، گل‌ها و طبيعت در كالاهاي لوكس خود مشهور است.

۴- بوچلاتي (Buccellati) يا بوچالتي نام يكي از شركت‌هاي لوكس ايتاليايي است كه به بي‌عيب و نقص بودن جواهراتش در دنيا شناخته مي‌شود.

۵- تيفاني اند كو (Tiffany & Co) در سال ۱۸۳۷ ميلادي تاسيس شد و در زمينه‌ي طراحي، ساخت و فروش طلا و جواهر فعاليت دارد.

۶- گراف (Graff) يك برند چند منظوره‌ي طلا و جواهرات بريتانيايي در لندن است. اين شركت توسط لورنس گراف در سال ۱۹۶۰ تاسيس شد و بيشتر با الماس‌هاي بزرگ شناخته مي‌شود.

۷- پياژه (Piaget) به خاطر طراحي و ساخت جواهراتي كه طراحي مدرن و سنتي را در هم مي‌آميزد شهرت دارد. معروف‌ترين طراحي اين برند هم طرح گل رزي است كه به امضاي پياژه در محصولات مختلف تبديل شده است.

۸- ميكي‌موتو (Mikimoto): در سال ۱۸۹۳ تاسيس شده است. اين كارآفرين ژاپني براي ايجاد اولين مرواريد كشت‌شده‌ي جهان شهرت و اعتبار پيدا كرده است.

۹- شوپارد (Chopard): در سال ۱۸۶۰ توسط در ژنو تاسيس شد. اين برند فقط از بهترين مواد براي ساخت جواهراتش استفاده مي‌كند و علاوه ‌بر ساخت جواهرات لوكس از سنگ‌هاي قيمتي نادر، ساعت‌هاي سوئيسي نيز توليد مي‌كند.

بيشتر بخوانيد :


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۹:۰۶ توسط:netware موضوع:

رزگلد طلايي به لطافت عشق

يكي از زيباترين رنگ‌ها براي خريد طلا، رزگلد است. صورتي ملايم و شيكي كه مي‌توان آن را با هر تيپ لباسي و هر رنگي ست كرد. اين رنگ از طلا همچنين با پوست‌هاي مختلف از روشن تا تيره تناسب كامل دارد و جلوه آن ملايم‌تر از طلاي زرد يا طلاي سفيد است.

به طور كلي براي شيك‌تر به نظر رسيدن خوب است گاهي از طلاهاي رزگلد استفاده كنيد. اين رنگ طلا از تركيب طلاي خالص و فلز مس به دست مي‌آيد. هر چه مقدار مس موجود در جواهر بيشتر باشد، قرمزي رزگلد بيشتر خواهد بود و برعكس. از آنجا كه مس فلز مستحكمي است، وجود آن در زيورآلات رزگلد باعث مي‌شود تا دوام زياد و عمر طولاني‌تري نسبت به طلاي زرد داشته باشند. به اين خاطر كه خلوص طلاي آنها كمتر است و همه مي‌دانيم كه طلا فلز نرمي است و به تنهايي قابل استفاده در صنعت جواهرسازي نيست.

در حال حاضر برترين برندهاي طلا و جواهر در سراسر جهان همچون كارتيه، پياژه، ديور و مونيكا وينادر، سعي مي‌كنند بيشترين زيورآلات توليدي‌شان به رنگ رزگلد باشد. طلاي صورتي يكي از محبوب‌ترين رنگ‌ها براي جواهرات و مصنوعات طلا بشمار مي‌رود و با يك گردش ساده در ميان فروشگاه‌هاي طلا و جواهر مي‌توانيد به‌راحتي به اين باور برسيد كه رزگلد همه جا هست.

بيشتر بخوانيد : طلاي كودك

براي افرادي كه پوست سرد دارند رنگ‌هاي سرد جواهرات مثل نقره، پلاتين و طلاي سفيد مناسب است و براي كساني كه پوست گرم دارند، طلا زرد و رزگلد مناسب است. اما به طور كلي، رزگلد روي اكثر پوست‌ها جلوه زيبايي دارد. يعني شما چه پوست روشن داشته باشيد و چه تيره مي‌توانيد با ست كردن جواهرات رزگلد تيپي شيك براي خود بسازيد. پس در انتخاب آن شك به دل خود راه ندهيد.

در ضمن، رزگلد يك رنگ گرم و رمانتيك است. به همين خاطر براي مناسب‌هاي احساسي همچون جشن‌هاي عروسي و نامزدي يا قرارهاي عاشقانه گزينه بسيار مناسب‌تري نسبت به طلاي سفيد و طلاي زرد به شمار مي‌آيد.

يكي از ويژگي‌هاي طلاي رزگلد كه آن را به يكي از زيباترين رنگ‌ها بدل كرده است، اين است كه قابليت ست شدن و هماهنگي با تمامي رنگ‌‌ها را دارد. جواهرات رزگلد را مي‌توانيد بدون هيچ‌گونه نگراني در كنار جواهرات طلا و يا نقره خود به كار ببريد و از زيبايي آن لذت ببريد.

منبع : طلافروشي اينترنتي آزادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۱:۰۴ توسط:netware موضوع:

دندانپزشكي در بارداري

همه ما مي‌دانيم كه بارداري دوره اي بسيار خطرناك است كه نيازمند مراقبت هاي بسياري است. اما گاهي اوقات ممكن است مادر باردار براي سلامت دهان و دندان هايش اتفاقي بيوفتد. در اين شرايط بايد چه كاري انجام دهد. امروز مي‌خواهيم در اين مقاله به برسي كشيدن دندان و استفاده از فلورايد در دوران بارداري صحبت كنيم. با ما همراه باشيد.

مراجعه به دندانپزشكي در بارداري

بله، نه تنها مي‌توانيد در دوران بارداري به دندانپزشك مراجعه كنيد بلكه اين يك عمل ضروري است. پوسيدگي دندان، بيماري لثه و ساير مشكلات بهداشت دهان و دندان مسائلي هستند كه بايد سريعاً به آنها رسيدگي شود. تغييرات هورموني، تغييرات رژيم غذايي، ابتلا به ژنژيونت بارداري و هوس‌هايي بارداري مي‌توانند سلامت دهان شما را در معرض خطر بيشتري قرار دهند. بعلاوه برخي از مشكلات دنداني مي‌تواند روي نوزاد در حال رشد تأثير بگذارد. تحقيقات نشان داده است كه از هر 100 تولد زودرس، 18 مورد مي‌تواند به خاطر عفونت شديد لثه در مادر باشد.

كشيدن دندان در بارداري

كشيدن دندان، آخرين چاره براي دندانپزشكان است و در صورت امكان همواره تلاش مي‌كنند از كشيدن دندان خودداري كنند. اما اگر دندان شما در اثر پوسيدگي يا كرم خوردگي بيش از حد آسيب ديده باشد به طوري كه نتوان آن را ترميم كرد، مي‌تواند سلامت دهان شما را در معرض خطر قرار دهد و بايد كشيده شود. نگران نباشيد امكان كشيدن دندان در بارداري در دندانپزشكي بارداري نيز وجود دارد. اما دندانپزشك ممكن است سه ماهه‌ي دوم بارداري را به عنوان زمان ايده آل براي اين كار توصيه كند زيرا در انجام اين روش درماني بايد از عكسبرداري استفاده شود.

فوايد دهانشويه چيست؟

محلول هاي حاوي مواد شوينده دهان و دندان فوايد بسيار زيادي دارند و ما مهم ترين فوايد موجود را در ادامه بررسي كرده ايم.

مي توانند تعداد باكتري هاي موجود در دهان را كاهش دهد

باكتري هاي فعال در جريان عفونت هاي لثه مي توانند در هنگام ورود به جريان خون در خانم هاي باردار، عوارض خاصي در بارداري ايجاد كنند و شما مي توانيد با شستشوي منظم و استفاده از دهانشويه در دوران بارداري، اين خطر را كاهش دهيد.

به سفيدتر شدن دندان ها كمك مي كنند

دهانشويه اي كه حاوي پراكسيد كارباميد يا پراكسيد هيدروژن باشد مي تواند تاثير سفيد كنندگي روي دندان داشته باشد. چنانچه دندان هاي شما به صورت جزئي دچار تغيير رنگ شده اند و يا روزانه به دليل پلاك، كمي زرد مي شوند، انتخاب اين دهان شويه ها مي تواند به سفيد شدن دندان هايتان كمك كند. اما اين روش به هيچ عنوان جايگزين مناسبي براي بليچينگ دندان ها نيست.

بوي بد دهان را كاهش مي دهد

سخن آخر

به طور كلي بايد بدانيد كه، شما به عنوان يك مادر وظيفه داريد قبل از انجام هر كاري براي سلامت خود و جنين داخل شكمتان حتما با يك متخصص و يا يك مشاور كه در زمينه دندانپزشكي و يا هر كار ديگري تخصص دارد صحبت كنيد تا وي بهترين راهكار را پيش پاي شما قرار دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۸:۳۰ توسط:netware موضوع:

قيمت ايمپلنت دندان ۱۴۰۰

قيمت ايمپلنت دندان در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل تغيير چنداني نكرده است، اگر به دنبال اين هستيد كه كاشت دندان خود را بصورت ايمپلنت انجام دهيد مي توانيد از خدمات دندانپزشكي ما بهره مند شويد قيمت ايمپلنت دندان در سال ۱۴۰۰ در كلينيك دندانپزشكي سيمادنت بسيار مناسب است و به بهره گيري از پرسنل و كادر متخصص ايمپلنت دندان با بهترين كيفيت ممكن كاشته مي شود و رضايت شما را به دنبال خواهد داشت.

قيمت دندان مصنوعي با پايه ايمپلنت

ممكن است برخي از افراد بي دندان باشند و توصيه دندانپزشك اين است كه اين افراد روش دندان مصنوعي با پايه ايمپلنت را انجام دهند، اين افراد براي پر كردن جاي خالي دندانها از دندان هاي مصنوعي ساده استفاده مي كنند كه داراي مشكلاتي از جمله: پايين آمدن قدرت جويدن و حرف زدن، تحليل لثه ها، و حتي در بعضي افراد ايجاد درد و زخم در لثه ها اما شما مي توانيد با دندان مصنوعي با پايه ايمپلنت تمام اين مشكلات را حل نماييد و مانند قبل به راحتي حرف بزنيد و در جويدن غذا هم مشكلي نخواهيد داشت. اين نوع درمان كه اوردنچر هم نام دارد نصبت به بقيه ايمپلنت ها به صرفه ترمي باشد.

قيمت دندان مصنوعي با پايه ايمپلنت(اوردنچر) هم مانند بقيه روش هاي ايمپلنت بستگي به عوامل مختلفي دارد، براي مثال تعداد پايه ايمپلنت و جنس دست دندان ها از عوامل موثر بر هزينه هستند.

بيشتر بخوانيد : هزينه ارتودنسي

عوامل موثر در قيمت ايمپلنت دندان ۱۴۰۰

عوامل مختلفي در تعيين قيمت ايمپلنت دندان در سال ۱۴۰۰ موثر هستند يكي از اين عوامل نوع ايمپلنت است، از آنجا كه انواع مختلفي از ايمپلنت هاي دندان وجود دارد و توسط برندها و شركت هاي مختلفي توليد مي شود لذا قيمت ايمپلنت دندان نيز متفاوت خواهد بود. يكي ديگر از موارد تاثيرگذار در قيمت ايمپلنت دندان در سال ۱۴۰۰ استفاده از ليزر است در صورتي كه از ليزر براي ايمپلنت استفاده شود در اين صورت هزينه ها نسبت به روش معمولي بيشتر خواهد بود. عواملي ديگر مانند استخوان هاي فك كه ممكن است نيازمند اقدامات ديگري نيز پيش از ايمپلنت باشد نيز در تعيين قيمت نهايي موثر هستند. از عوامل موثر ديگر مي توان به موارد زير اشاره كرد.

عوامل موثر بر قيمت كاشت دندان

  • كشورسازنده ايمپلنت
  • جنس ايمپلنت و نوع متريال
  • دندانپزشك متخصص ايمپلنت دندان

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۳:۵۷ توسط:netware موضوع:

اصالت قطعات خودرو

متاسفانه امروزه افراد سودجو در بازار خودرو بسيار زياد شده اند و قطعات بدلي به جاي قطعات اصلي در بازار بسيار زياد شده اند. امروز در اين مقاله قصد داريم تا به شما بگوييم چگونه تشخيص دهيد كه يك قطعه براي خودروي شما اصل است يا نه. اصالت قطعات اتوموبيل به خصوص خودرو هاي كره اي مثل كيا و هيونداي از اهميت بالايي برخوردارند.

تشخيص اصالت قطعات كيا

تشخيص اصلي بودن قطعات خودرو كيا نياز به تخصص و آشنايي كامل با لوازم يدكي كيا مورد نظر دارد.امروزه تشخيص اصلي و فرعي بودن يك قطعه يا لوازم يدكي خودرو كار ساده اي نيست،‌ چرا كه به دليل قيمت‌هاي بالا اجناس و فراواني لوازم تقلبي، فروشنده ها با همان قيمت بالا اقدام به فروش اجناس تقلبي مي‌كنند و شما كه خريدار آن جنس هستيد،‌ چون در حال پرداخت مبلغ بالايي بابت آن هستيد، به تقلبي يا اصل بودن آن جنس شك نمي‌كنيد.

رنگ و كيفيت بسته بندي

معمولا از رنگ بسته بندي، مي‌توان متوجه اصلي يا فرع بودن آن قطعه شويد و از خريد قطعات اصلي كيا نسبتا مطمئن شويد.براي مثال مي‌توانيد قبل از خريد يك قطعه، نام آن را در گوگل سرچ كرده و تصاوير نسخه اصلي آن را مشاهده كنيد و اگر قطعه‌اي كه در حال خريد آن هستيد، هم ‌رنگ هماني كه در سايت رسمي محصول است بود، مي‌توانيد مقداري به اصل بودن آن اطمينان كنيد.همين‌طور در بعضي موارد، رنگ‌ها يكي هستند، اما كيفيت رنگي كه روي محصولات تقلبي استفاده شده است، بسيار پايين است و از روي ظاهر بسته‌بندي محصول، مشخص مي‌شود كه آن محصول تقلبي است.پس فقط كافيست كمي دقت كنيد.

كيفيت بسته بندي در خريد قطعات اصلي كيا بسيار تاثير گذار است.در واقع بسته‌بندي محصولات تقلبي معمولا داراي كيفيت پاييني مي باشند و از پلمپ‌هاي استاندارد استفاده نكرده‌اند.همان‌طور كه در بالاتر هم گفته شد، نوع رنگ و رنگ‌بندي بسته‌بندي محصولات، در اكثر موارد نشان دهنده اصل يا فرع بودن آن محصول مي‌باشد.محصولات اصلي معمولا از كارتن‌هاي بسيار محكم و مشماهاي محافظ يا همان حباب‌دار استفاده مي‌كنند. از روي اين نكات مي‌توانيد به اصل بودن يك محصول اطمينان حاصل كنيد. (البته تا مقداري اطمينان كنيد.)

همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر راجع به شيشه شوي مناسب براي هيونداي سانتافه بر روي لينك كليك كنيد.

نوشته هاي روي جعبه و سخن آخر

خريد قطعات اصلي كيا يا هر خودرو ديگري، همان‌طور كه در اين مطلب متوجه آن شديد، بسيار كار دشواري است و به آساني نمي‌توان اصل يا فرع بودن يك قطعه را تشخيص داد.يكي ديگر از راه‌هايي كه مي‌توان اصلي يا فرعي بودن يك قطعه را تشخيص داد، نوع نوشته‌هايي است كه روي خود محصول نوشته شده است.براي خريد قطعات اصلي كيا بايد توجه كنيد كه نوشته‌هاي روي محصول، به صورت حك شده باشد.در واقع در كارخانه‌هاي توليدي اصلي، نوشته‌ها را با دستگاه به صورت حك شده روي محصول مي‌نويسند و به هيچ عنوان اشتباه املائي يا گرامري در آنها وجود ندارد.

به طور كلي بهترين كار براي خريد لوازم يدكي اصل و با كيفيت خريد لوازم يدكي از فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو است. فروشگاه هاي زيادي براي خريد اين قطعات وجود دارند اما پيشنهاد ما بهترين راه براي خريد استتا پشيماني در آينده وجود نداشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۴:۰۵ توسط:netware موضوع:

راهنماي استفاده از طلا و جواهرات رزگلد

در زير ۷ ترفند براي خريد طلاي رزگلد و ست كردن آن را برايتان نوشته‌ايم و اميدواريم مورد توجهتان قرار بگيرد.

۱- ست كردن جواهرات رزگلد با رنگ پوست

رزگلد براي پوست‌هاي روشن و رنگ‌پريده گزينه بسيار مناسبي است زيرا قرمزي موجود در آن، گرماي زيبايي در صورت فرد ايجاد مي‌كند. اما به طور كلي، اين رنگ طلا براي رنگ پوست بيشتر افراد قابل ست كردن است زيرا زيبايي و جذابيت اين طلاي رنگي غير قابل انكار است.

۲- ست كردن طلاي رزگلد با رنگ لباس

بايد بدانيد كه قرمزي ملايم موجود در طلا و جواهرات رزگلد با لباس‌هاي به رنگ پوست بدن انسان، بژ و خاكستري مايل به قهوه‌اي بيشترين تناسب را دارد. يعني براي داشتن يك استايل بسيار شيك و پرجلوه توصيه مي‌كنيم سراغ لباس‌هايي به رنگ‌هاي كرم و بژ برويد. لباس با رنگ‌هاي خنثي مانند سفيد، سياه، خاكستري، كرم و سرمه‌اي نيز با طلاي رزگلد تركيب جذابي مي‌سازند.

۳- استفاده از جواهرات رزگلد در مراسم رسمي

در مناسب‌هاي رسمي و قرارهاي كاري و تجاري توصيه ما اين است لباس‌هاي كلاسيك و رسمي به رنگ‌هاي خاكستري، زغالي يا سفيد بپوشيد و آنها را با طلاي رزگلد ست كنيد. اين تركيب كاملا شيك و باكلاس است.

بيشتر بخوانيد: خريد اينترنتي طلا

۴- ست كردن طلاي رزگلد و طلاي زرد

طلاي رزگلد همچنين با طلاي زرد نيز تركيب فوق‌العاده‌اي مي‌سازد. به جاي استفاده از زيورآلاتي به رنگ سفيد و طلايي، اين بار از تركيب رزگلد و طلايي استفاده كنيد و ببينيد كه چقدر زيباست. مثلا يك گردنبند بلند طلايي و يك چوكر به رنگ رزگلد استفاده كنيد.

۵- استفاده از طلاي رزگلد در كنار فيروزه

طلاي رزگلد با رنگ‌هاي مرجاني و فيروزه‌اي نيز بسيار شيك و شاد به نظر خواهد رسيد. بنابراين اگر مي‌خواهيد بيشتر بدرخشيد و ظاهري متفاوت داشته باشيد از لباس‌هاي فيروزه‌اي رنگ در كنار طلاي رزگلد استفاده كنيد. يا از طلاهاي رزگلد با نگين فيروزه استفاده كنيد.

۶- ست كردن جواهرات رزگلد با ديگر اكسسوري‌ها

تيپ خود را فقط به زيورآلات و جواهرات رزگلد محدود نكنيد. بهتر است كيف دستي يا كفش خود را از اين رنگ تركيبي زيبا انتخاب كنيد تا حسابي خاص و متفاوت به نظر برسيد. يا مثلاً ساعت رزگلد يك قطعه مناسب در كنار دستبند طلاي رزگلد است. يا مثلاً مي‌توانيد رنگ‌هاي مسي و طلاي زرد را به دستبند رزگلد اضافه كنيد. امروزه بيشتر طراحان طلا و جواهر سعي مي‌كنند در ساخت انواع ساعت يا ديگر مصنوعات طلايي از رزگلد استفاده كنند. پس اكسسوري‌هاي زيادي متناسب با طلاي رزگلد پيدا مي‌كنيد. اين رنگ حتي در ديگر صنايع و شركت‌هاي مد و فشن هم كاربرد فراواني دارد. به‌طور مثال مي‌توان به كمپاني اپل اشاره كرد كه در سال‌هاي اخير رنگ رزگلد را به خط توليد ساعت‌هاي هوشمند يا آيفون‌هاي خود افزوده است.

۷- ست كردن طلاي رزگلد با رنگ مو

ترفند آخر ما مناسب افرادي است كه شهامت ايجاد تغييرات بزرگ در شكل و ظاهر خود را دارند. شما مي‌توانيد موهايتان را به رنگ رزگلد تغيير داده و همزمان هم از يك گردنبند به اين رنگ استفاده كنيد تا كاملا ست و جذاب به نظر برسيد. البته رنگ موهاي شرابي، قرمز و صورتي هم با اين طلاي رنگي تناسب كامل دارند.

منبع : طلافروشي آنلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۵۱ توسط:netware موضوع:

ليفت و لمينت مژه

مژه‌هايي پرپشت و بلند، آرزوي هر خانمي است، آرزويي كه براي تحققش راه هاي مختلفي را تست مي كنند و در صورت گرفتن نتيجه مطلوب، آن را به ديگران توصيه مي كنند. در ادامه با دوره هاي اموزش آرايشگري الماس نشان همراه باشيد تا شما را در اين باره راهنمايي كنيم

در بين توصيه افرادي كه به زيبايي مدنظر خود رسيده بودند، دو مورد ليفت و لمينت مژه، راهكارهاي موثرتر و ماندگارتر براي زيبا و خوش حالت كردن مژه‌هاي شما به چشم مي خورد.

دو راهكاري كه مژه هاي شما، اين عناصر مهم در زيبايي صورت و چشمان تان را بلند تر، خوش فرم تر و ضخيم تر و جلوه اي جذاب را از شما در خاطر ديگران ثبت مي كند.

به زبان بسيار ساده بايد بگوييم، ليفت مژه، به معناي بالا كشيدن مژه هاست كه حالت فر و زيبايي رو به مژه ها مي دهد؛ مطابق كاري كه فرمژه انجام مي دهد با تفاوت اينكه در اينجا يك فرمژه دائمي خواهيد داشت. در اين روش چون مژه از پايه فر مي شود باعث مي شود مژه ها بلندتر شوند.

لمينت مژه، هم كشيدن يك روكش بوسيله كراتين (يك چسب بي رنگ طبيعي) يا ژلاتين به روي مژه هاست، كه همان كار ريمل را براي مژه ها انجام مي دهد و باعث نمايش جلوه اي ضخيم و مشكي تر از آنها مي گردد.

بايد توجه داشته باشيد، اگر قصد لمينت مژه داريد، ليفت مژه بايد قبل از لمينت مژه انجام شود تا مواد لمينت به خوبي جذب مژه ها شوند.

بيشتر بخوانيد :

لمينت هم با ژلاتين و هم با كراتين قابل اجراست. البته استفاده از ژلاتين دوام كمتري دارد. اغلب توصيه مي شود از لمينيت كراتين استفاده كنيد. تركيب دارويي آن هم براي هر مويي به كار مي رود. لمينت كراتين يك لايه متراكم هواي فشرده در برابر آسيب ها ايجاد مي كند. با توجه به محتواي پروتئيني آن، روغن و ويتامين ها، مزاياي بسياري براي مژه ها دارد كه باعث درخشش، صاف بودن، حجم گرفتن، سرعت رشد و افزايش رنگ مي شود. ضمنا در صورتي كه توانايي انجام اين كار را داشته باشيد، لمينت مژه در خانه هم امكان پذير است.

البته ذكر اين نكته مهم است كه اين روش براي زنان باردار و مادران شيرده خطرناك و ممنوع است.

در هر دو حالت ميزان ماندگاري ليفت و لمينت مژه ها  و دوام چيزي حدودا ۲ الي ۳ ماه خواهد بود اما در كل اين موضوع به خصوصيات فيزيكي هر خانم بستگي دارد.

معمولا كساني به سراغ ليفت مژه مي روند كه:

 مژه هاي صافي دارند و ميخواهند آنها را فر (حالت دار) كنند.

افرادي كه چشم هاي پف دار و سنگين دارند.

 افرادي كه دوست ندارند هر روز از ريمل استفاده كنند.

براي همين براي افرادي كه داراي مژه هاي كوتاهي مي باشند، اين روش مناسب نيست. همچنين به خانم هايي كه پوستي حساس دارند يا داراي بيماري اگزما هستند، توصيه موكد مي شود تا از اين روش اجتناب كنند.

چند نوع ليفت مختلف مژه در بين آرايشگران و سالن هاي زيبايي وجود دارد كه از بين آنها ليفت مژه كراتين، ليفت دريم و ليفت بالابردن طول و حجم، سه مدل معروف تر هستند.

تفاوت ليفت و لمينت در چيست؟

در واقع ليفت مژه پيش نيازي براي لمينت مژه خواهد بود؛ همانطور كه پيشتر هم گفته شد، اين دو روش تقريبا با يكديگر يكسان هستند با اين تفاوت كه در لمينت از رنگدانه هايي براي رنگ كردن ابروها نيز استفاده مي شود كه نقش ريمل را براي شما بازي خواهند كرد و منجر به ضخامت بيشتري خواهند شد كه اين افزايش ضخامت به سليقه شما انجام مي شود. اين در حاليست كه در ليفت تنها مژه هاي شما حالت دار خواهند شد و مرحله رنگ آميزي در آنها وجود نخواهد داشت. اما همانطور كه گفته شد براي انجام لمينت مژه حتما بايد ليفت ابتدا انجام گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۰:۱۶ توسط:netware موضوع: