جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

روش هاي مخفي كردن غبغب با گريم صورت

داشتن چانه زيبا، در زيبايي صورت تاثير بسزايي دارد. در اين مقالهاز دوره هاي آموزش آرايشگري الماس نشان (آموزش گريم ) سعي شده است با روش هاي آرايشي بتوانيم به پنهان كردن غبعب بپردازيم هر چند پوشاندن غبغب با آرايش كار آساني نمي باشد.

اولين راه براي اينكه توجه افراد را بر روي غبغب چانه كم كنيد آرايش چشم و گونه هايتان با رنگ هاي براق مي باشد. با زدن يك رژلب يا برق لب و برجسته كردن لب ها نگاه هاي اطرافيان را به سمت لب ها جذب كنيد.

روش هاي مخفي كردن غبغب با گريم صورت

براي چانه هاي كه  به نسبت چهره كوچك و عقب است، با زدن سايه روشن، آن را بزرگ تر جلوه مي دهيم.

براي چانه هاي كه  به نسبت چهره جلو هستند، با زدن سايه تيره آن را كوچك تر نشان مي دهيم.

اگر چانه شما صاف و بدون زاويه است روي حجم چانه سايه روشن بزنيد و زير لب از سايه تيره استفاده كنيد.

و اگر شما داراي غبغب چانه هستيد زير چانه را سايه تيره بزنيد، براي جذاب تر شدن چانه خود مي توانيد كمي سايه دودي زير چانه براي اينكه حالت سايه داشته باشد بزنيد.

اگر مي خواهيد غبغب تان را پنهان كنيد كافي است خط گردن خود را نشان دهيد پس براي اينكار خط گردن خود را روشن كنيد و پوشيدن لباس يقه باز براي مشخص بودن گردن و گلو راه خوبي مي باشد. همچنين زدن رنگ برنزه مات نه درخشان در اطراف خط گردن ظاهر خوشايندي ايجاد مي كند و غبغب تان ناپديد مي شود. با ايجاد سايه كمي تيره تر از پوستتان و زدن رژگونه و برنزه كننده مي توانيد تا حدودي غبغب را از نگاه ها پنهان كنيد.

بيشتر بخوانيد : آموزش پوست

 كانتورينگ گردن

براي نشان ندادن چروك هاي گردن و غبغب مي توانيد با كانتورينگ كردن گردن را باريك تر كنيد.

سفت كردن پوست با ماسك گليسيرين

غبغب ناشي از شل و ضعيف شدن عضله مي باشد، براي محكم شدن عضله مي توانيد  با تركيب يك قاشق غذاخوري گيليسرين به همراه يك قاشق مرباخوري نمك و چند قطره روغن نعناع به مدت ده دقيقه روي گردن و چانه بگذاريد و بعد با آب خنك شستشو دهيد. سه بار در هفته مي توانيد از ماسك گليسيرين استفاده كنيد.

نكته آخر: مدل بستن موهايتان مي باشد يك راه خوبي براي نمايش تيپ ظاهريتان مي باشد مي توانيد مدل مو اسبي، گوجه اي، پيچ فرانسوي را امتحان كنيد، داشتن موي بلند تا روي شانه و حداقل تا زير فك باعث پوشش غبغب مي شود، از مدل موي كوتاه دوري كنيد مخصوصاً مدل مويي كه  تا زير گوش و بالاي فك هستند، اينكار به نشان دادن غبغب كمك مي كند.

ما از طرف الماس نشان زيبايي دوچندان را براي شما آرزومنديم

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۵:۳۸ توسط:netware موضوع:

پاسخ به سوالات رايج درباره دستگاه لاغري

آيا دستگاه ايمن و تاييد شده است؟

بله دستگاه نامبرده كاملا ايمن و مورد تاييد وزارت بهداشت است. براي اطمينان از مورد تاييد بودن دستگاه به اين لينك مراجعه كنيد

آيا اين دستگاه چربي غبغب را كاهش مي دهد؟

اين دستگاه مي تواند انرژي را در نواحي خاصي مانند گلو و غبغب بدون آسيب به ساختارهاي مجاور متمركز كند. بنابراين كاهش و از بين بردن غبغب يكي از كاربردهاي دستگاه لاغري و پيكرتراشي نامبرده است به گونه اي كه نتايج پس از اتمام پروسه به خوبي قابل مشاهده است.

لاغري موضعي با اين روش نياز به چند جلسه دارد؟

به طور معمول براي حصول نتايج نياز به حداقل ۳ جلسه است. فاصله جلسات هر ۳ هفه يكبار است.

اين روش فقط براي افراد چاق است يا تنها براي افرادي كه عمل لاغري انجام داده اند؟

به دليل اينكه پس از عمل لاغري ممكن است با مشكل افتادگي پوست روبرو شويد اين روش براي افرادي كه عمل لاغري انجام داده اند مفيد است. اما افرادي كه چربي موضعي، سلوليت يا افتادگي پوست به هر دليلي دارند نيز مي توانند با اين دستگاه درمان شوند.

آيا براي شل شدن پوست صورت نيز اين دستگاه مناسب است؟

بله اين دستگاه پوست شل شده در اغلب نواحي بدن را سفت مي كند. پوست صورت نيز از اين قاعده مستثني نيست.

آيا درمان با اين دستگاه نياز به بيمارستان و بيهوشي دارد؟

خير لاغري موضعي با كمك دستگاه جديد ما به صورت سرپايي و در مطب انجام مي شود. هيچ بيهوشي ندارد و نيازي به بستري شدن نيز ندارد.

هزينه لاغري موضعي با دستگاه جديد چقدر است؟

به طور بسته به ميزان چربي ناحيه اي و يا هدف اصلي از درمان (سلوليت، سفتي پوست يا چربي سوزي) و تعداد جلسات هزينه متفاوت است. هزينه بر اساس ناحيه محاسبه مي شود. به عنوان مثال شكم و پهلو ۳ ناحيه در نظر گرفته مي شود و بازوها ۱ ناحيه و ران ها هم دو ناحيه. اما براي بيماران دكتر عنبرا تخفيف در نظر گرفته شده است.

بيشتر بخوانيد: انواع رژيم لاغري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۹:۰۷ توسط:netware موضوع:

لاغري سريع شكم وصورت

چاقي شكمي به علت افزايش چربي و وزن بدن به وجود مي آيد كه براي سلامتي مضر است و باعث بد فرمي بدن مي شود؛ پس براي لاغري سريع شكمي به روش موثر بايد به اين موارد توجه داشت:

مصرف نمك را كاهش دهيد زيرا حاوي سديم است كه براي بدن مضر است و اينكه كاهش مصرف نمك موجب دفع آب و همچنين لاغرتر شدن شكم، بدون ورزش مي شود.

به جاي استفاده از ماشين سعي كنيد از پياده روي براي انجام كارهايتان استفاده كنيد يا در صورت لزوم براي تردد در سطح شهر، از دوچرخه سواريبهره بگيريد تا بتوانيد كالري بيشتري بسوزانيد.

از حلقه لاغري استفاده كنيد، زيرا حلقه زدن، باعث آب شدن چربي شكم مي شود و با كالري سوزي بالا مي تواند سبب كاهش وزن شكم شود.

سالادتان را حتي الامكان بدون سس يا با روغن زيتون و سركه سيب ميل كنيد.

استفاده از پله را جايگزين  آسانسور يا پله برقي كنيد.

در صورت لزوم در رستوران غذا نخوريد، بلكه از غذاهاي خانگي استفاده كنيد زيرا رستوران‌ها از افزودني هاي غير طبيعي و مواد مضري چون نمك و قند در دوز بالا براي فروش بيشتر استفاده مي كنند.

لاغري سريع صورت

راه‌هاي زيادي براي لاغر كردن صورت وجود دارد؛ استفاده از انواع كرم ها براي لاغري صورت و خوردن قرص هاي لاغري يا روش هاي جراحي صورت با بوتاكس، مزوتراپي، آر اف RF و كربوكسي تراپي كه  در صورت نياز، بايد به متخصص پوست و زيبايي مراجعه كرد كه ما در اينجا به روش هاي موثر لاغري صورت اشاره مي كنيم:

به طور مرتب ورزش كنيد زيرا كاهش وزن، سبب لاغري صورت نيز مي شود.

ماساژ صورت نيز راهي آسان و موثر براي كاهش چاقي صورت است كه بايد درباره آن آموزش ببينيد و اصولي آن را انجام دهيد.

غرغره كردن راه موثري براي لاغر كردن صورت است كه به صورت روزانه مقداري آب گرم را در دهان بريزيد و بچرخانيد.

سعي كنيد زياد بخنديد زيرا يكي از ورزش‌هاي ماهيچه صورت، خنديدن است كه باعث لاغري صورت نيز مي شود.

تغيير مدل مو نيز راهي براي كاهش طبيعي چاقي صورت است.

جويدن آدامس بعد از غذا به صورت متعادل باعث لاغري حجم گونه‌ها مي شود.

صورت خود را بخار دهيد زيرا بخار باعث عرق كردن صورت مي‌شود و اين امر مي تواند باعث كاهش چربي‌هاي جمع شده در صورت شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۸:۱۶ توسط:netware موضوع:

اصلي ترين علت انجام عمل ترميم بيني چيست؟

جراحان بيني هرچند كه همگي پزشك هستند و دوره هاي مربوط به انجام عمل رينوپلاستي را گذرانده اند، اما همگي به يك اندازه تجربه يا مهارت ندارند. پيشتر ما در يك مقاله گفتيم پزشكاني كه عمل بيني انجام مي‌دهند كلا در يكي از ۳ دسته زير قرار مي گيرند:

جراحان جواني كه به تازگي دوره رزيدنتي خود را به اتمام رسانده اند و فاقد تجربه كافي هستند.

جراحاني كه در فيلدهاي ديگر تخصص دارند اما به صورت معدود عمل جراحي بيني نيز انجام مي دهند

و سرانجام جراحان رينوپلاستي حرفه اي كه علاوه بر داشتن مدرك تحصيلي و تخصص كافي، داراي تجربه چندين و چندين ساله هستند

قطعا تفاوت بسيار زيادي بين اين سه دسته جراح وجود دارد. گاهي اوقات دو دسته اول با كاهش تعرفه ها اقدام به جذب بيمار و انجام عمل مي كنند تا از اين طريق تجربه خود را بيشتر كنند و بتوانند تبديل به جراحاني قابل و حاذق شود (كه بيشتر آن ها دقيقا بعد از چند سال همين گونه نيز ميشوند).

اما متاسفانه تا اين اتفاق بي افتد و باتجربه شوند، ممكن است برخي از بيماران نگونبخت به چيزي كه در ذهنشان بود نرسند و نتيجه عملشان با شكست مواجه شود. اين بيماران نيازمند عمل ترميم بيني هستند. و بايد به دست جراح بيني باتجربه دوباره عمل شوند تا نتايج عمل قبلي اصلاح شود.

مشكلات مختلف ظاهري و يا عملكردي كه نيازمند عمل جراحي ترميمي بيني هستند

بسته به نوع عملي كه يك جراح ناوارد انجام داده است ممكن است دو دسته از مشكلات زير براي بيمار ايجاد شود:

مشكل ظاهري از لحاظ زيبايي شناختي و هارموني صورت

مشكل عملكردي براي مثال ايجاد مشكل تنفسي

در صورت بروز هر كدام از دو دسته مشكل بالا، بيمار نيازمند عمل ترميم بيني است. و بايد براي انجام اين عمل حتما به يك جراح بيني حرفه اي مراجعه كند.

بيشتر بخوانيد : هزينه جراحي بيني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۸:۰۹ توسط:netware موضوع:

اهميت استفاده از چسب بيني بعد از عمل جراحي رينوپلاستي

هرچند كه كليات انجام عمل جراحي بيني و مراقبت هاي بعد از آن يكي است، اما جزئيات آن در ميان جراحان و بيماران مختلف با هم متفاوت است. هر جراحي بر اساس مهارت خود و يا ترجيح بيمار از تكنيك هاي خاصي براي جراحي رينوپلاستي استفاده مي كند. اين نكته در خصوص چسب بيني نيز صادق است.

 اهميت چسب در عمل بيني

طي عمل جراحي زيبايي بيني معمولا ساختارهاي بيني از جمله پوست، غضروف، مخاط و استخوان دستكاري مي شوند. دستكاري و انجام برخي كارهاي ديگر بر روي اين ساختارها نيازمند تثبيت است. اگر تغييرات ايجاد شده مورد حمايت و پشتيباني چيزي يا ساختاري قرار نگيرند، چند روز بعد از عمل بيني فرم ناخوشايندي به خود مي گيرد.

اسپيلينت‌ بيني نقشي پررنگي در محافظت از بيني اصلاح شده شما دارد

اسپيلينت‌ يا همان گچ بيني نيز در كنار چسب به فيكس شدن نتيجه عمل كمك مي كند. از آنجا كه بيني پس از عمل پك مي شود (استفاده از تامپون حاوي پماد تتراسايكلين براي پيشگيري از بروز عفونت و خونريزي)، براي تثبيت بيشتر و محافظت از بيني، بايد نزديك ۵ تا ۷ روز مورد استفاده قرار بگيرد.

علاوه بر نقش محافظتي، گچ بيني ميتواند ورم بيني را كمتر كند. البته از بروز بيشتر ورم بيني جلوگيري مي كند. با اين حساب تا يك هفته بيني شما مي تواند از ضربه و  يا تغيير شكل در امان بماند.

استفاده مداوم از چسب بعد از برداشتن گچ بيني

اسپلينت تا ابد بر روي بيني شما قرار نخواهد گرفت و لاجرم پس از نهايتا ۱ هفته بايد برداشته شود. پس از برداشته شدن كچ بيني، وظيفه حمايت و حفاظت از بيني بيشتر برعهده چسب بيني است. از لحظه برداشتن كچ، شما بايد مدت زماني حدود دو يا ۳ ماه به صورت پيوشته از چسب براي محافظت و حفظ شكل جديد بيني استفاده كنيد.

تا كي و چه مدتي بايد به بيني عمل شده‌ام چسب بزنم؟

بيماران معمولا به يك اندازه از چسب و ساختارهاي محافظ استقبال نمي كنند. برخي از افراد ممكن است هيچ مشكلي با چسب زدن نداشته باشند و تا ماه ها به راحتي و بدون دردسر از آن استفاده كنند. در حالي كه بعضي بيماران ممكن است نتوانند بيشتر از چند هفته چسب را تحمل كنند

حساسيت به چسب رينوپلاستي

برخي از افراد ممكن است به چسب حساسيت داشته باشند. براي مثال ممكن است طي استفاده مكرر از چسب، پوستشان جوش بزند يا دچار التهاب شود. اگر فكر ميكنيد پوست شما ممكن است به اين چسب ها حساس باشد با جراح بيني خود صحبت كنيد.

بيشتر بخوانيد : هزينه عمل بيني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۷:۴۷ توسط:netware موضوع:

روش هاي غير جراحي براي لاغري سريع

افراد براي رسيدن به لاغري سريع  بدون جراحي بايد ابتدا برنامه ريزي داشته باشند و در صورت نرسيدن به وزن دلخواه، نبايد از اهداف خود دست بكشند بلكه بايد مصمم باشند تا به هدف خود دست يابند كه در اينجا به موارد مهم براي كاهش وزن اشاره مي كنيم :

از پروتئين، چربي‌هاي سالم و آجيل در رژيم غذايي خود استفاده كنيد.

آب كافي بنوشيد؛ زيرا علاوه بر پاكسازي بدن، باعث مي شود كالري بيشتري بسوزانيد و پوستي شاداب و تازه داشته باشيد.

نوشيدن كافئين بدون شكر و چاي سبز اسيدهاي چرب را آزاد مي كند و موجب افزايش سوخت كالري مي شود؛ در ضمن داراي خواص درماني نيز مي باشد.

از ظروف كوچك‌تر استفاده كنيد زيرا ظروف كوچك، ميزان غذاي مصرفي را كاهش مي‌دهند و باعث احساس زود سيري مي شوند.

يادداشت هاي غذايي را بر روي كاغذ بنويسيد و آن را بر جاهاي مختلفي بچسبانيد تا به شما متذكر شوند كه براي داشتن لاغري سريع بايد به اندازه غذا بخوريد.

از مواد ارگانيك و سالم استفاده كنيد؛ زيرا اين غذاها كامل هستند و موجب احساس زود سيري نيز مي شوند.

آرام غذا بخوريد و آن را خوب بجويد؛ زيرا ميزان اشتهاي شما را كاهش مي دهد كه اين امر به كاهش وزن كمك مي كند و فرآيند لاغري را سرعت مي بخشد.

هر دو هفته يكبار خود را وزن كنيد زيرا باعث كاهش وزن و ثابت نگه داشتن آن مي شود.

صبحانه اي با پروتئين بالا بخوريد زيرا گرايش به پرخوري را كاهش مي دهد و مدت زمان بيشتري احساس سيري مي كنيد.

از استرس دوري كنيد؛ زيرا استرس، بابيش از حد آزاد كردن انسولين، روند سوخت چربي  را متوقف مي كند و تمايل به مصرف شوري يا شيريني جات را افزايش مي دهد.

مصرف نوشيدني‌هاي شيرين را محدود يا كلاً از آن اجتناب كنيد تا بدن براي كسب انرژي از چربي هاي ذخيره شده استفاده كند.

وزنه و دمبل بخريد و هر روز ورزش كنيد زيرا با بلند كردن وزنه، كالري زيادي مي سوزانيد و اين امر از كند شدن متابوليسم بدن جلوگيري مي كند و سبب حفظ عضلات و توده هاي استخواني در زمان رژيم گرفتن مي شود.

به مصرف ادويه هاي تند بپردازيد، زيرا ادويه هاي تند داراي تركيبي از كپسايسين هستند كه سوخت و ساز بدن و چربي سوزيرا افزايش مي دهند.

در ضمن نبايد اين نكته را فراموش كرد كه صرفاً نبايد بر كاهش وزن تمركز كنيد، بلكه بايد غذايي مصرف كنيد كه باعث سلامتي، شادابي و خوش‌اندام‌تر شدن بدن شما بشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۱:۵۵ توسط:netware موضوع:

انواع سكه طلا

ضرابخانه‌ي بانك مركزي ايران، هر سال انواع سكه طلا را ضرب و از طريق بانك‌هاي عامل يا صرافي‌هاي مجاز به بازار عرضه مي‌كند. اين سكه‌ها به صورت خرد يا عمده و به قيمت روز خريد طلا  مي‌شوند. اين سكه‌ها شامل موارد زير است:

تمام سكه بهار آزادي (طرح قديم)، سال ضرب ۱۳۵۸ تا ۱۳۸۶ با عيار ۹۰۰ و وزن ۸.۱۳ گرمي

تمام سكه بهار آزادي (طرح جديد-امامي)، سال ضرب ۱۳۸۶ با عيار ۹۰۰ و وزن ۸.۱۳ گرمي

نيم سكه بهار آزادي (طرح قديم)، سال ضرب ۱۳۵۸ تا ۱۳۸۶ با عيار ۹۰۰ و وزن ۴.۰۷ گرمي

ربع سكه بهار آزادي (طرح قديم)، سال ضرب ۱۳۵۸ تا ۱۳۸۶ با عيار ۹۰۰ و وزن ۲.۰۳ گرمي

سكه يك گرمي بهار آزادي، سال ضرب ۱۳۹۰ به بعد با عيار ۹۰۰ و وزن ۱.۰۱ گرمي

بيشتر بخوانيد :                          

در بين انواع سكه‌هاي بهار آزادي، سكه‌ي يك گرمي از سال ۱۳۹۰ به بعد ضرب شده است. به همين دليل كمتر بين مردم شناخته شده. دليل اينكه بانك مركزي چنين سكه‌اي ضرب مي‌كند هم كاهش قدرت خريد مردم است. در سال‌هاي اخير بيشتر مردم براي هديه دادن به خريد سكه پارسيان روي آورده بودند. به همين خاطر، بانك مركزي تصميم گرفت تا سكه‌اي جديد ضرب كند كه عيار بيشتري نسبت به سكه پارسيان دارد (عيار سكه يك گرمي ۲۲ است در حالي كه عيار سكه‌ي پارسيان ۱۸ است.) تا به اين ترتيب، پاسخگوي نياز افرادي باشد كه خواهان سكه يك گرمي با قيمت مناسب‌ترو عيار بيشتر هستند.

بد نيست اشاره كنيم در قديم، يعني سال ۱۳۵۸ سكه‌ها پنج بهارآزادي نيز ضرب شدند كه ضرب آن‌ها محدود به همان سال است و پس از آن ديگر ضرب و وارد بازار نشدند.

از انواع سكه طلا بايد گفت كه دونيم بهار آزادي نيز بسيار ناياب است و در سال‌هاي كمي ضرب شده. حتي سكه‌هاي دونيم بهار آزادي سال ۱۳۸۷ از همه‌ي انواع سكه طلا كمياب‌تر است.

منبع : مجله طلا و جواهر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۲:۵۸ توسط:netware موضوع:

چطور از تغيير رنگ طلا سفيد جلوگيري كنيم؟

براي پيشگيري از از تغيير رنگ طلا سفيد بهترين و آسان‌ترين كار اين است كه حين انجام كارهايتان از آن ها استفاده نكنيد. مصنوعات طلاي سفيد به دليل داشتن روكش روديم، كمتر از ديگر مصنوعات طلا در برابر ضربه و ساييدگي مقاومت دارند. بنابراين در صورت كشيده شدن به سطوح يا ضربه ديدن، خيلي سريع روكششان از بين مي‌رود و رنگ خود را از دست مي‌دهند.

البته لازم نيست نگران باشيد. چون براي از بين بردن خطوخش‌هاي آن مي‌توانيد طلا سفيد را پوليش كنيد. اما حواستان باشد بيش از يكي يا دو بار در سال اين كار را انجام ندهيد؛ چون ممكن است با اين كار روكش روديم روي طلا سفيد با سرعت بيشتر و در زمان كوتاه‌تري از بين برود.

بيشتر بخوانيد : خريد گوشواره طلا

در صورت تغيير رنگ طلاي سفيد چه كنيم؟

واقعيت اين است كه تميز كردن طلا سفيد با نگهداري و مراقبت زياد هم ميسر نيست. چون علت زرد شدن طلا سفيد و كدر شدن آن از بين رفتن روكش روديوم آن به مرور زمان است. اما مي‌توانيد با آبكاري آن قطعه‌ي طلا را دوباره از نو درخشان و براق كنيد. براي اين كار كافي است آن را به يك طلاساز بدهيد تا طلا سفيد را با روديوم آبكاري كند.

البته آبكاري طلا سفيد با روديوم صرفاً به خاطر زيبايي و درخشش آن نيست. اين روكش باعث مي‌شود تا طلاي شما ضدحساسيت هم بشود. چون همانطور كه قبلاً هم گفتيم، يكي از فلزاتي كه در ساخت زيورآلات طلا سفيد استفاده مي‌شود نيكل است. بسياري از افراد هم به نيكل حساسيت دارند. چنانچه شما جز اين دسته از افراد هستيد، بهتر است به محض از بين رفتن روكش طلا سفيد، مجدد آن را با روديوم روكش كنيد. تا طلاي زرد پايه با پوست شما تماس مستقيم نداشته باشد و آلرژي ايجاد نكند.

پوليش كردن طلا و جواهرات روشي است كه به واسطه‌ي آن سطح طلاي سفيد صيقل داده مي‌شود و چنانچه خط و خشي داشته باشد برطرف مي‌شود. البته توجه داشته باشيد كه با هر بار پوليش كردن، يك لايه‌ي بسيار ظريف از سطح طلا تراشيده مي‌شود. خب، مي‌دانيم كه لايه سطحيِ طلاي سفيد همان روكش روديوم است كه وقتي طلا را پوليش مي‌كنيد، يعني روديوم را مي‌تراشيد. بنابراين، سفيدي طلا خيلي سريع‌تر از حالت عادي پاك مي‌شود و طلاي زرد از زير آن بيرون مي‌زند. بنابراين نبايد طلا را بيش از حد پوليش كنيد.

منبع : https://www.azadi.gold/

 

رفرنس

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۶:۴۷ توسط:netware موضوع:

ترفند كاهش زمان در آرايش كردن

بعضي وقت ها شما عزيزان بدليل نداشتن وقت كافي در آرايش دچار استرس مي شويد و صورت خود را بد آرايش مي كنيد اما مي توانيد بدون  استفاده از گذاشتن تمام وقتتان در روز آرايش كنيد و زيبا باشيد حتما مي پرسيد به چه صورت؟ در اين مقاله ما شما را با چند تا اصول آسان آشنا مي كنيم كه در وقت شما صرفجويي خواهد شد:

اولين ترفند: آرايش چشم

وقتي زمان زيادي براي آرايش چشم نداريم و در اين زمان كم آرايش چشم برايمان سخت مي شود مي توانيم از سايه هاي كرمي كه نياز به ابزار ندارند و با انگشت روي پلك و هم زير پلك پايين چشم از آن استفاده كنيم، قبل از زدن سايه چشم حتما از پرايمر استفاده كنيد در صورت نبود پرايمر از كانسيلر چون باعث درخشان شدن و دوام سايه مي شود. براي جلوگيري از پخش شدن سايه هاي معمولي از يك قاشق روي پلك تان كمك بگيريد.

براي زدن ريمل هم از يك كاغذ پشت پلك هايتان استفاده كنيد تا مواد ريمل به پشت پلك تان ماليده نشود اگر ريمل شما خشك شده بود مي توانيد از يك جايگزين خوب بنام وازلين و يك فرمژه مژه هاي خيره كننده درست كنيد با چرب كردن فرمژه با وازلين و زدن فرمژه آرايش ملايمي را براي چشم ها خلق مي كنيد و خاصيت تقويت كنندگي رشد هم براي مژه هاي شما خواهد داشت.

بيشتر بخوانيد :

دومين ترفند: آرايش ابرو

اگر ابروهاي تيره اي داريد مي توانيد از ريمل چشم هايتان براي ابرو استفاده كنيد و از هزينه كردن مواد آرايشي ابرو جلوگيري مي كنيد.

سومين ترفند: آرايش لب و گونه

براي داشتن رژلب با دوام كافي است پرايمر سايه ي چشم  را به لب هايتان بماليد و رژ لب را روي آن بزنيد، حتي مي توانيد از يك مرطوب كننده يا برق لب بجاي رژلب استفاده كنيد. براي آرايش گونه ها از همان رژلبي كه در دست داريد بدون استفاده از ابزار رژگونه با انگشتانتان مقدار كمي از آن را به گونه هايتان بزنيد و پخش كنيد.

چهارمين ترفند: كرم پوست

شما مي توانيد شب ها قبل از خواب از روغن نارگيل روي صورتتان استفاده كنيد تا پوست شاداب تري داشته باشيد، اما اگر باز هم با مايل به استفاده از كرم هستيد از يك كرم ضدآفتاب سبك روي صورت استفاده كنيد، اين رو فراموش نكنيد كه پوست شما به يك كرم ضدآفتاب روزانه نياز دارد.

پنجمين ترفند: ابزارآرايشي چندكاره

لوازم آرايشي هاي جديد اين امكان را به شما مي دهد، كه با استفاده از يك ابزار آرايشي و يك رنگ چندكاره مناسب صورت خود آرايش در كمترين زمان ممكن داشته باشيد اين استيك آرايشي را مي توانيد جايگزين رژلب و گونه و حتي سايه چشم خود كنيد.

ما از طرف آموزشگاه آرايشگري الماس نشان زيبايي دوچنئان را براي شما آرزومنديم.

رفرنس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۹:۳۷ توسط:netware موضوع:

بهترين فصل و بهترين روز براي انجام عمل جراحي بيني

اعمال جراحي به طور كلي در دو دسته اورژانسي و الكتيو (اختياري و انتخابي) قرار مي گيرند. عمل اورژانسي بايد در اسرع وقت صورت گيرد. و اگر انجام آن را به وقت ديگري موكول كنيد احتمالا با جان خود بازي كرده ايد. اما عمل انتخابي اينگونه نيست. مي‌توان براي آن برنامه ريزي كرد و هر موقع كه شرايط جور شد آن را انجام داد. عمل رينوپلاستي نيز به همين شكل است. يعني يك عمل كاملا الكتيو است و بايد گشت تا بهترين زمان ممكن براي انجام آن را پيدا كرد.

نظر جراحان بيني درباره زمان مناسب عمل بيني چيست؟

نمي توان در پاسخ به اين سوال از يك روز خاص در تقويم نام برد. انتخاب يك تايم و زمان مناسب براي انجام عمل رينوپلاستي به فاكتورهاي مختلفي بستگي دارد. هرچند كه بيشتر اعمال مربوط به بيني در فصل بهار و يا اواخر تابستان است اما در نقاط مختلف زمين به صورت همزمان آب و هوا و شرايط جوي مختلفي در جريان است. بهتر است در اين خصوص فقط به بررسي كشور خودمان بپردازيم.

۶ ماهه دوم سال در ايران

ما در كشورمان طي ۶ ماهه دوم سال فصول پاييز و زمستان را تجربه مي كنيم. شايد برخي از افراد پيش خود فكر كنند كه با توجه به سردي هوا، در اين دو فصل نميتوان و درست نيست كه به عمل جراحي بيني اقدام كرد. اما اين تصور لزوما درست نيست و حتي با وجود سرماي اين دو فصل، رينوپلاستي مي تواند طي ۶ ماهه دوم سال نيز انجام شود.

اگر شخصي بتواند به راحتي و بدون دردسر دوره نقاهت خود را با وجود سرماي هوا پشت سر بگذارد، هيچ مانعي وجود ندارد كه او بيني خود را عمل نكند. فرقي نمي كند كه چندمين بار است شخصي اقدام به رينوپلاستي مي كند، در هر صورت جراحان براي بيماراني كه مي توانند پاييز و زمستان را به خوبي تحمل كنند، اين عمل را انجام ميدهند.

۶ ماهه اول سال در ايران

وقتي بتوان در فصول سرد نيز عمل بيني انجام داد، يعني بايد متوجه شده باشيد كه تغييرات دمايي چندان در انتخاب زمان عمل بيني نقشي ندارد. اوايل بهار مي تواند يكي از موقعيت هاي خاص و البته مطلوب براي انجام اين عمل باشد.

در ۶ ماهه اول، ما فصول بهار و تابستان را تجربه مي كنيم. همانطور كه گفته شد بهار مي تواند گزينه خوبي براي عمل رينوپلاستي باشد. تابستان نيز با وجود گرماي شديد باز هم مشكلي براي بيني شما ايجاد نمي كند.

نكته: فصول سرد در مقايسه با فصل هاي گرم مزيت جالبي دارند. براي مثال ورم بيني مي تواند با وجود دماي پايين در فصل هاي سرد زودتر فروكش كند. برعكس در تابستان، ورم مي تواند بيشتر باشد. و اصولا جراح بيني توصيه ميكند كه تا چند روز خود را از تابش مستقيم نور شديد خورشيد در اين فصل دور نگه داريد.

بيشتر بخوانيد : هزينه عمل بيني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۳:۳۳ توسط:netware موضوع: