جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چرا بليچينگ دندان در مطب دندانپزشك ارزانترين روش سفيد شدن دندان ها است؟

دلايل زيادي داريم كه چرا بليچينگ دندان بسيار كم هزينه تر از روش هاي ديگر براي سفيد كردن دندان ها است. البته ذكر اين نكته لازم است كه منظور از هزينه و ارزان بودن، صرفا پول نيست. ما زمان و ساير عوامل ديگر را نيز مد نظر داريم. به طور كلي دست كم 4 دليل براي اينكه چرا بليچينگ دندان ارازن ترين روش سفيد كردن دندان است وجود دارد كه در ادامه توضيح داده شده اند.

1. در كوتاه ترين  زمان ممكن انجام مي شود

روش هاي سفيد كردن دندان (سنتي و خانگي) همگي در دراز مدت منجر به سفيد شدن جزئي دندان ها مي شود. هيچ روش خانگي با يك بار استفاده نمي تواند سفيد شدن دندان هايتان را تضمين كند اما با روش بليچينگ و كمتر از 1 ساعت مي توانيد بالاي 1 سال دندان هايتان را سفيد و درخشان كنيد. اين موضوع هم در زمان شما صرفه جويي مي كند و هم در هزينه.

روش هاي دندانپزشكي ديگر مانند لمينت و ونير كامپوزيت با اينكه مي توانند لايه هايي از جنس سراميك و كامپوزيت سفيد را روي دندان ها بكشند اما متاسفانه در چند جلسه و با هزينه بيشتر انجام مي شوند.

2. نسبت به روش هاي ترميم هاي زيبايي بسيار ارزان تر است

روش هاي ترميم دندانپزشكي اغلب منجر به سفيد به نظر رسيدن دندان ها مي شود. مثلا ما لمينت دندان و ونير كامپوزيت را داريم كه نماي لبخند ما را سفيد و درخشان مي كنند. اما هزينه اي كه قرار است براي اصلاح طرح لبخند با لمينت و ونير كامپوزيت پرداخت كنيد خيلي بيشتر از هزينه بليچينگ دندان در مطب و يا حتي در خانه است.

دندانپزشكان توصيه مي كنند كه اگر انتظارات شما از سفيد بودن دندان ها منطقي باشد و فقط بخواهيد چند پرده دندان ها را سفيد كنيد، بهترين روش قطعا بليچينگ دندان ها است. اما اگر دوست داريد دندان ها بيش از حد سفيد شوند بايد بدانيد كه بليچينگ جوابگو نيست و بايد به فكر روش هاي ديگر مثل لمينت دندان و ونير كامپوزيت باشيد. در نظر داشته باشيد كه هزينه لمينت دندان تقريبا 2 برابر هزينه بليچينگ دندان است.

3. ماندگاري بالايي دارد

اغلب روش هاي سفيد كردن دندان ها موقتي هستند و حتي اگر دندان ها را سفيد كنند ماندگاري بالايي ندارد. همين باعث مي شود كه شما هزينه زيادي بپردازيد تا بتوانيد با اين روش ها دندان ها را سفيد كرده و سفيد نگاه داريد.

اما زماني كه بليچينگ مي كنيد يك بار هزينه اي پرداخت مي كنيد و تا چند ماه يا حتي براي چند سال دندان هايتان سفيد خواهد ماند. اين باعث صرفه جويي در هزينه هاي  شما خواهد شد.

4. كيفيت سلامت دهان و دندان را افزايش مي دهد

زماني كه دندان ها بليچينگ مي شود به دليل اينكه در يك چشم بر هم زدن سفيد مي شوند و نتايج آن نيز دست كم براي چند ماه ادامه دارد، افراد تصميم مي گيرند كه براي سفيد ماندن دندان ها بيشتر تلاش كنند. آن ها بيشتر مسواك مي زنند، هر غذايي نمي خورند و خلاصه حواسشان بر روي بيشتر شدن مدت زمان بليچينگ دندان متمركز است. همين باعث مي شود بهداشت دهان و دندان و درنتيجه سلامت آن بالاتر برود.

هر زمان كه بهداشت دهان و دندان بيشتر رعايت شود در درازمدت دندان ها سالمتر خواهند بود براي مثال كمتر دچار پوسيدگي مي شوند و اين يعني كاهش هزينه هاي ترميم و درمان دندانپزشكي.

5. هيچ آسيبي به دندان ها نمي رساند

روش‌هاي زيادي وجود دارد كه منجر به سفيد شدن دندان ها مي شود اما اغلب اين روش ها اصولي نيست و مي تواند منجر به آسيب دائمي به دندان ها شود. مثلا شستشوي مكرر دندان ها با جوش شيرين يكي از روش هاي خانگي سفيد كردن دندان ها است. اما اگر اينكار به درستي انجام نشود يا مكررا انجام شود مي تواند به ميناي دندان آسيب بزند.

ترميم ميناي دندان با روش‌هاي دندانپزشكي نيز هزينه زيادي در بر دارد و درنتيجه اينكار هيچ سودي براي شما نخواهد داشت. اما بليچينگ دندان با روش دندانپزشكي مي تواند نتايج موثر داشته باشد و هيچ آسيبي به آن ها وارد نمي كند.

بيشتر بخوانيد: ايمپلنت دندان

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۷:۵۴ توسط:netware موضوع:

وقت خريد طلا رسيد؟

در تابستان امسال ، بازار طلا سرمايه‌گذاران را سر پا نگه داشته است و آخرين قيمت فلز گرانبها پس از افت كوتاه‌مدت به وارد سطح ۱۷۰۰ دلار در هر اونس در اوايل هفته، افزايش يافته است.

تحركات سريع ۱۰۰ دلاري براي فضاي فلزات گرانبها بسيار ناپايدار است، زيرا با توجه به برخي ناهنجاري‌هاي اقتصادي در زمينه داده‌ها، علاقه مجدد مشاهده مي‌شود.

ميلمن خاطرنشان كرد: قيمت طلا زير ۱۸۰۰ دلار در هر اونس يك نقطه شروع عالي براي خريداران است و اين فلز گرانبها را از نظر فني بسيار جذاب مي‌كند.

ميلمن مي گويد: «اين نقطه قيمت بسيار جذابي براي ورود طلا پس از عقب‌نشيني كمي است. اين باعث تشويق ما مي‌شود. در عرض چند ساعت، طلا به بالاي ۱۷۰۰ دلار بازگشت. اگر ما هفته آينده به بالاي ۱۸۰۰ دلار برسيم، شوكه نمي‌شوم. من اكنون بيشتر صعودي ارزيابي مي‌كنم.»

بيشتر بخوانيد : راهنماي جامع خريد طلا

كارشناس فلزات گرانبها افزود: يكي ديگر از نشانه‌هاي مثبت طلا، تقاضاي فيزيكي در آسياست.

او گفت: برخي نشانه‌هاي بسيار صعودي در سمت تقاضا وجود دارد. ما شاهد هستيم كه طلا و جواهر طلا و سكه طلا در جهت درستي در هند روند رو به رشدي دارد. اين امر مي‌تواند تقاضاي بيشتر براي معامله را برانگيزد.

منبع : https://www.asby.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۳:۲۶ توسط:netware موضوع:

ليفت مژه چيست؟

مژه ها يكي از اجزاي مهم صورت هستند و به طور مستقيم روي زيبايي خانم ها تاثير ميگذارند. هرچه مژه ها بلند، ضخيم و فر باشند، ظاهرا زيبايي يك شخص هم بيشتر ميشود.  اما همه مژه هاي بلند، ضخيم و زيبايي ندارند. چاره اين افراد براي زيبايي بيشتر انجام كارهايي مثل كاشت مژه مصنوعي، اكستنش مژه يا استفاده از مژه هاي مصنوعي است. علاوه بر اين چند روش، ليفت و لمينت مژه نيز ميتواند به زيبايي و حفظ ظلاهر مژه ها كمك كند. ما در اين مقاله قصد داريم به شما اين دو روش زيبايي مژه را آموزش دهيم. با ما همراه باشيد تا آموزش ليفت مژه و آموزش لمينت مژه را به صورت مرحله به مرحله مرور كنيم.

ليفت در واقع يك كلمه انگلسي به معني بالا كشيدن است. وقتي ميگوييم ميخواهيم ليفت مژه انجام دهيم يعني ميخواهيم مژه ها را كمي بالاتر بياوريم و يك حالت فرمانند و بلندي به آن ها بدهيم. ما به جاي اينكه با فرمژه اينكار را انجام دهيم با كمك يك سري سرم و مواد خاص اينكار را ترتيب ميدهيم.

بيشتر بخوانيد : آموزش اكستنشن مو

لمينت مژه چيست؟

بعد از اينكه مژه ها را بالا برديم، با كمك يكسري مواد ديگر كه عموما كراتين و يا ژلاتين هستند، به پررنگ تر شدن و ضخيم تر شدن مژه ها كمك ميكنيم. ليفت و ليمنت را معمولا با هم انجام ميدهند. براي همين ما قصد داريم آموزش ليفت و لمينت مو را با هم در اين مقاله مطرح كنيم.

فوايد ليفت و لمينت مژه؟

  • كمك به بهود سلامت و ظاهر مژه ها
  • بلندتر شدن آن ها
  • مژه ها قوي تر ميشوند
  • افزايش انعطاف پذيري
  • حدود ۲ ماه ماندگار است و در اين مدت شما نيازي به هيچ فرم مژه اي نياز نداريد.
  • رنگ شدن مژه و افزايش جذابيت آن ها
  • باز شدن چشم ها و بهبود ديد

و ….

مواد و لوازم مورد نياز براي ليفت و لمينت مژه

  • بيگودي يا پد سيليكوني
  • سرم شستشو دهنده مژه
  • سرم لمينت
  • رنگ مژه
  • كراتين
  • براش كوچك

دوره تخصصي آموزش لمينت مژه و ليفت آن

اگر فكر ميكنيد اين آموزش آرايشگري  براي شما كافي نيست حق داريد! زيرا اين آموزش تنها مصرف خانگي دارد و فقط با ابتدايي ترين مواد انجام ميشود. اگر ميخواهيد اينكار را به صورت تخصصي انجام دهيد و حتي در كنار آن كسب درآمد كنيد، ميتوانيد در دوره آموزش ليفت و اكستنشن مژه الماس نشان ثبت نام كنيد. شما بعد از گذران اين دوره زير نظر بهترين مدرسان كشور، ميتواند مدرك حرفه اي دريافت كنيد و هرجاي دنيا كه خواستيد با آن كار كنيد و پول در بياوريد. براي اينكه در اين ورد اطلاعات بيشتري بدست بياوريد روي اين لينك و براي تماس با ما از طريق شمارهاي تماس درج شده در سايت اقدام كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۱:۵۹ توسط:netware موضوع:

طلاي سفيد آلرژي زا تر است يا طلاي زرد

ميزان حساسيت‌زايي طلاي سفيد بيشتر از طلاي زرد است. به اين دليل كه طلاي سفيد در واقع همان طلاي زردي است كه روي آن يك لايه روديوم كشيده شده است. ممكن است طلاي زردي كه در زير كار شده، عيار كمي داشته باشد و در نتيجه ميزان نيكل موجود در آن قطعه زياد خواهد بود و دوباره شاهد قرمزي و خارش خواهيد بود.

نكاتي كه افراد داراي حساسيت به طلا بايد بدانند

در موارد نادري ممكن است حتي وقتي طلاي عاري از نيكل يا طلا با عيار بالا مي‌خريد هم باز به آن حساسيت بدهيد.

اگر انگشتر خود را تغيير سايز داده باشيد، ممكن است تعميركار جواهر از فلزي كه حاوي نيكل است در بزرگ‌ كردن انگشتر استفاده كرده باشد. در نتيجه انگشتر بعد از تعمير، حساسيت ايجاد خواهد كرد.

قبل از استفاده‌ي زيورآلاتي كه به آن حساسيت داريد بايد پوست دست خود را كاملاً خشك كنيد چراكه نبود رطوبت و آلودگي روي سطح پوست باعث كاهش تاثيرات آلرژي‌زا مي‌شود.

از خريد طلا با عيار ۱۰ يا ۱۴ به شدت پرهيز كنيد تا پوستتان قرمز و دچار خارش نشود.

از خريد طلاي روكش شده (آبكاري) پرهيز كنيد. اغلب روكش‌هاي طلا حاوي نيكل هستند و مي‌توانند حساسيت ايجاد كنند.

طلاي سفيد نخريد. يكي ديگر از توصيه‌ها اين است كه به هيچ عنوان سراغ طلاي سفيد نرويد. طلاي سفيد در واقع همان طلاي زرد است كه روي آن يك لايه روديوم كشيده شده. ممكن است طلاي زردِ زير كار، عيار كمي داشته باشد و در نتيجه ميزان نيكل موجود در آن قطعه زياد خواهد بود و دوباره شاهد قرمزي و خارش خواهيد بود.

جواهرات هايبو آلرژيك جواهراتي هستند كه ضد حساسيتند و با مواد مرغوبي ساخته شده‌اند به همين خاطر قطعاً قيمت قابل توجهي هم نسبت به زيورآلات و جواهرات ديگر دارند؛ همچنين اغلب اين نوع زيورآلات را در بين محصولات برند و به نام مي‌توانيد مشاهده كنيد. اگر روي جعبه يا كاور جواهري عبارت Hypo-allergeic حك شده بود، مطمئن باشيد اين محصول از حساسيت كمتري نسبت به ديگر جواهرات برخوردار است و كمتر به پوست حساس شما آسيب مي‌رساند.

منبع : https://www.asby.ir/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۲:۳۵ توسط:netware موضوع:

همه چيز در مورد حساسيت به طلا

طلاي خالص بسيار نرم است و نمي‌توان با آن جواهر و مصنوعات زينتي ساخت. به همين خاطر طلا را با فلزهاي ديگري مثل مس، نقره و نيكل تركيب مي‌كنند تا استحكام بيشتري پيدا كند. همچنين همه زيورآلات طلا براي اينكه درخشان و براق شوند با يك لايه طلا يا روديوم آبكاري مي‌شوند. ديگر فلزهاي موجود در طلا با اكسيژن هوا، سولفور و رطوبت وارد واكنش شيميايي مي‌شوند و اين باعث مي‌شود تا طلا بعد از مدتي سياه و كدر شود. همچنين باعث ايجاد آلرژي پوستي هم مي‌شود. در ادامه با طلا فروشي اينترنتي آزادي گلد همراه باشيد تا شما را با عوامل و علائم حساسيت به طلا آشنا كنيم.

عوامل حساسيت زا چيست؟

نيكل يك فلز مقاوم، چكش‌خوار، نسبتا كمياب، براق با ساختار بلورين و مكعبي‌شكل به رنگ سفيد و نقره‌اي است. اين فلز از گروه آهن‌ها است كه سخت و قابل انعطاف است، هادي جريان الكتريسيته و يكي از عوامل حساسيت‌زاست.

يكي ديگر از فلزاتي كه در صنعت طلاسازي از آن استفاده مي شود فلز كادميوم است. اين فلز داراي خاصيت سمي است و براي انسان، خطرات زيادي به همراه دارد. از اين رو آن را با تركيبات ديگر، مورد استفاده قرار مي‌دهند. البته استفاده از فلز كادميوم در ساخت زيورآلات، بسيار نادر است؛ اما اگر در تهيه آنها، از اين فلز استفاده شده باشد ممكن است بعد از استفاده، متوجه حساسيت‌هاي پوستي شويد. كادميوم بيشتر در ساخت بدليجات به كار برده مي‌شود.

اكثر ما فكر مي‌كنيم كه كه امكان ندارد طلا آلرژي‌زا باشند و حساسيتي روي پوست ما ايجاد كند اما بايد بدانيد كه طلا هم تا حدودي مي‌تواند حساسيت‌زا باشد. اما احتمال اين اتفاق خيلي كم است و بيشتر هم در طلاهاي با عيار پائين مشاهده مي‌شود. چون در اين طلاجات از مس و نيكل بيشتري استفاده شده است. در نتيجه احتمال بروز حساسيت‌هاي پوستي بيشتر خواهد بود. مس و نيكل فلزاتي هستند كه به سرعت در جاي مرطوب و خيس، اكسيد مي‌شوند. بنابراين اگر حساسيت پوستي داريد، احتمال دارد در تماس با اين فلزها علاوه بر سياه شدن پوست، شاهد خارش و سوزش پوست هم باشيد.

بيشتر بخوانيد : خريد گوشواره طلا

علائم حساسيت به طلا چيست؟

نشانه‌هاي حساسيت به نيكل موجود در طلا اغلب پس از ۱۲ تا ۴۸ ساعت پس از استفاده از طلا خود را نشان مي‌دهد. از جمله مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • خارش
  • قرمز شدن پوست
  • التهاب يا تاول زدن پوست
  • پينه بستن

همچنين ايجاد حالتي مانند سوختگي روي پوست از جمله نشانه‌هاي يك پوست حساس در برابر زيورآلات و طلاجات است. شايع‌ترين نواحي ايجاد واكنش‌هاي آلرژيك به زيورآلات، لاله گوش (استفاده از گوشواره)، انگشتان (استفاده از انگشتر طلا و حلقه)، دور گردن (استفاده از گردنبند) است.

پمفوليكس يك نوع درماتيت دست تاول دار است كه در افرادي كه سابقه آلرژي به جواهرات دارند شايع است و ناشي از تماس با منابع ديگر نيكل مثل سكه يا كليد است. واكنش به جواهرات هميشه ناشي از آلرژي به فلز خاص نيست.

توجه داشته باشيد كه اگر اين نشانه‌ها درمان نشوند ممكن است پراكنده شوند و به ديگر نقاط بدن هم سرايت كنند. عرق كردن بدن باعث پخش شدن دانه و محل خارش در پوست مي‌شود.

منبع : آزادي گلد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۶:۱۲ توسط:netware موضوع:

نكاتي كه در مورد تميز كردن طلا و جواهر بايد بدانيد

طلا با گذشت زمان در كنار محصولاتي مانند عطر، مواد بهداشتي و همچنين عرق بدن، درخشش خود را از دست مي‌دهد. استفاده‌ي مداوم از قطعات طلا ( انگشتر طلا ، گوشواره طلا و....) هم باعث كدر شدن و سايش آنها مي‌شود. بنابراين لازم است حتما هر چند وقت يك بار تميز شود تا دوباره درخشش خود را به دست بياورد.

اينكه برخي از طلاها سياه مي‌شوند به خاطر وجود فلزات ديگر است. به جز طلاي خالص موجود در جواهرات، بقيه آلياژها با اكسيژن هوا، سولفور و رطوبت وارد واكنش شيميايي مي‌شوند و اين باعث مي‌شود تا طلاي شما بعد از مدتي سياه و كدر شود. طلاي ۲۴ عيار كه همان طلاي خالص است، بسيار نرم است و نمي‌توان به راحتي از آن مصنوعات ساخت. به همين خاطر، طلاي ۲۴ عيار را با فلزات ارزشمند ديگري همچون مس و نقره تركيب مي‌كنند تا به سفتي موردنظر برسد تا بتوان از آن جواهر يا هر مصنوعي از جنس طلا ساخت.

يعني در واقع سياه شدن و كدر شدن مصنوعات طلا به خاطر اين نيست كه طلاي آنها اصل نيست، بلكه به خاطر وجود مقدار زيادي فلزات ديگر غير از طلا در آنهاست. هر چه عيار طلايي كه مي‌خريد بالاتر باشد، امكان سياه شدن آن كمتر خواهد بود. اگر فلز مس به كار رفته در ساخت طلا، كيفيت پاييني داشته باشد يا درصد مس بيشتر از نقره باشد، احتمال اينكه طلا سياه شود زياد است. اين امر در فصل‌هاي گرم سال بيشتر مشاهده مي‌شود. چون بدن انسان عرق مي‌كند و نمك موجود در آن با مس موجود در طلا واكنش نشان مي‌دهد و رد سياه يا سبز از خود بر جا مي‌گذارد.

بيشتربخوانيد : راهنماي خريد طلا

زيورآلات طلا به راحتي گرد و خاك را به خود جذب مي‌كنند. به همين دليل، اگر به طور مرتب از زيورآلات خود استفاده نمي‌كنيد، بهتر است آن‌ها را در يك جعبه در بسته نگهداري كنيد تا خاك نگيرند.

كلر درون آب استخرهاي شنا از دشمنان اصلي طلا و جواهر شماست. بنابراين براي حفظ درخشندگي طلا بهتر است هنگام شنا طلاهاي خود را در بياوريد.

با استفاده از يك خمير دندان و مسواك هم مي‌توانيد به راحتي زيورآلات خود را براق كنيد و از درخشندگي آن لذت ببريد. كمي خميردندان روي طلا بريزيد. با مسواك بسيار نرم روي آن بكشيد. سپس طلا را زير آب بشوئيد و با دستمال بدون پرز خشك كنيد.

پس از استفاده از طلاهايتان، آن‌ها را در يك كيسه‌ي نرم و ضد لك و يا كيف جواهرات خود قرار دهيد و در جاي خشك و بدون رطوبت نگه‌داريد.

– خوب است بدانيد كه از فروشگاه‌هاي طلا و جواهر مي‌توانيد محلول مخصوص شست‌وشوي جواهرات گران‌قيمت را خريداري كنيد.

منبع : https://www.asby.ir/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۱:۰۰ توسط:netware موضوع:

روشهاي تميز كردن طلا

شستشوي طلا در خانه به راحتي و با چند روش خيلي راحت انجام مي شود. شايد تميز كردن برخي از آنها مانند دستبند طلا ساده تر و راحتتر از مثلا يك انگشتر با نگين هاي ريز باشد. در اين مقاله  شما را با 4 روش خيلي ساده آشنا خواهيم كرد كه با ساده ترين وسايلي كه هر شخصي در خانه ي خود دارد انجام مي شود. با ما همراه باشيد.

1- استفاده از مايع ظرفشويي

در اين روش يك پياله كوچك  را از آب پر كنيد و چند قطره مايع ظرفشويي را در آن بريزيد و به هم بزنيد تا خوب مخلوط شوند.

استفاده از آب شهري براي تميز كردن طلا بلا مانع است اما شما مي توانيد از آب كربناته نيز استفاده كنيد. كربنات موجود در اين آب، چربي را بهتر از بين مي برد. همچنين بايد توجه داشته باشيد كه در استفاده از آب جوش احتياط كنيد چرا كه طلا هايي كه سنگ و جواهرات ظريف دارند ممكن است آسيب ببينند.

در مرحله بعد براي برق انداختن طلا ي خود آن را در محلول آب و مايع ظرفشويي قرار دهيد. 15 دقيقه كافيست تا اين محلول چربي ها و كثيفي هاي طلاي شما را از بين ببرد.

براي نتيجه گيري بهتر بعد از بيرون آوردن طلاي خود از  اين محلول از يك مسواك استفاده كنيد. مسواك را روي تمامي سطح طلاي خود بكشيد و تما درز هاي آن را با مسواك تميز كنيد.

حالا وقت آن رسيده كه طلاي خود را زير شير آب بشوئيد. طلاهاي ساده را با آب گرم و طلاهايي كه داراي سنگ ها ي قيمتي هستند را با آب ولرم رو به سرد شستشو دهيد ، چراكه ممكن است جواهر زير آب گرم بشكند.

پس از شستشوي طلا آن را با يك  حوله ي نرم خشك كنيد.

به همين راحتي بعد از انجام اين چند كار مشاهده خواهيد كرد كه طلاي شما همانند روز اول درخشش و جلاي  كافي را پيدا خواهد كرد.

بيشتر بخوانيد :

خريد انگشتر طلا

2- استفاده از جوش شيرين

يكي از موارد بسيار رايجي كه در تميز كردن طلا كاربرد دارد جوش شيرين است. اين ماده ي قوي حتما در خانه ي همه شما موجود است و به راحتي مي توانيد از آن بهره بگيريد.

براي تميز كردن طلا مقداري جوش شيرين را با مقداري مايع ظرفشويي مخلوط كنيد. از مخلوط شدن اين دو ماده خميري حاصل مي شود كه مي توانيد مقداري از آن را با مسواكي برداشته و بر روي طلاي خود بزنيد و با مسواك نرم به خوبي طلا را تميز كنيد. بعد از آن كه به خوبي تمام قسمت هاي طلاي خود را تميز كرديد آن را در زير آب ولرم شستشو دهيد و سپس با يك حوله ي نرم به خوبي خشك كنيد. مشاهده خواهيد كرد كه طلاي شما همانند روزهاي اوليه ي استفاده ي شما درخشان و براق شده است.

3- تميز كردن طلاهايي كه چسب دارند

براي تميز كردن طلاهايي كه نگين آنها با استفاده از چسب بر روي آنها قرار گرفته است نمي توانيد از آب استفاده كنيد چرا كه آب باعث از بين رفتن خاصيت چسب و سپس افتادن نگين مي شود.

در اين مواقع براي برق انداختن طلا مي توانيد چند قطره مايع ظرفشويي را در يك پياله آب بريزيد و يك دستمال يا حوله ي نرم را آغشته به اين محلول كنيد و سپس بر روي طلاي خود بكشيد تا تميز شود.

بعد از آن حوله را به آب ولرم آغشته كرده و دوباره بر روي طلاي خود بكشيد. مشاهده خواهيد كرد كه طلاي شما همانند روز اولش درخشان خواهد شد.

منبع : https://www.azadi.gold/

 

رفرنس : https://www.azadi.gold/shop/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۱:۲۱ توسط:netware موضوع:

مراقبت شبانه پوست

آموزش پوست كه هر شب بايد تكرار شود به ترتيب شامل:

۱_ استفاده ازپاك كننده پوست به نام شير پاك كن

۲- تونرToner: به معناي متعادل كننده چربي پوست است.

۳- مرحله سوم رژيم شبانه شما ژل الفاهيدروكسي اسيد ۱۵ درصد

مرحله ي چهارم مراقبت پوستي شبانه شما شامل يكي از موارد زير است:

۴- درمان ضد جوش يا ضد اكنه در صورتي كه پوست شما داراي جوش هاي ريز زيرپوستي يا جوش هاي درشت است.

۵- كرم هاي روشن كننده در صورتي كه پوست شما داراي لك و يا كك مك مي شود.

بيشتر بخوانيد : آموزش گريم

سرم ضدچروك

توجه: اگر پوست شما همزمان جوش و لك دارد مي توانيد هر دو كرم را با هم يا به صورت يك شب در ميان استفاده كنيد

رژيم روزانه پوست كه هر روز صبح پس از برخاستن از خواب انجام مي شود :

پس از شستشوي صورت با اب ولرم

۱_ استفاده از cleanser

۲- استفاده از Toner

۳- استفاده از مرطوب كننده يا moisturizer

۴- استفاده از ضدافتاب با spfحداقل ۳۰

لازم به تذكر است كه افرادي كه پوست چرب دارند بايد همواره از محصولاتoil free استفاده كنند

۵- در نهايت اگر مايل به استفاده از محصولات ارايشي هستيد مي توانيد در اين مرحله استفاده كنيد

به طور كلي پوستهاي داراي جوش زيرپوستي بهتره تا حد امكان كرم پودر و پن كك كمتري استفاده كنند

ما از طرف آموزشگاه آرايشگري الماس نشان زيبايي دو چندان را براي شما آرزومنديم

رفرنس : دوره هاي آموزش آرايشگري الماس نشان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۵:۳۷ توسط:netware موضوع:

لمينت دندان چيست؟

پيش از آنكه درباره لمينت‌ و يا كامپوزيت‌ها چيزي بگوييم، بهتر است شما را با ونيرها آشنا كنيم. ونير دندان يا (Dental veneers) در دندانپزشكي ترميمي و زيبايي، لايه‌‌اي نازك از جنس  پرسلن يا كامپوزيت است كه براي رفع نقايص ظاهري چون بد رنگي يا بد فرمي دندان‌ها استفاده مي شوند.

به ونيرهايي كه از جنس پرسلن باشند، در اصطلاح  لمينت سراميكي و به ونيرهايي كه مواد تشكيل دهنده آن‌ها از كامپوزيت باشد، لمينت كامپوزيتي يا ونير كامپوزيت اطلاق مي شود. اما آنچه كه در اصطلاح عوام در نامگذاري انواع ونيرها جا افتاده است، با عنوان لمينت دندان و كامپوزيت دندان شناخته مي‌شود.

لمينت دندان  روكش‌هايي از جنس سراميك هستند كه براي اصلاح طرح لبخند به كار مي‌روند. اگر دندان‌هاي زردي داريد يا به صورت صاف و يكدست در كنار هم قرار نگرفته‌اند مي‌توانيد با كمك لمينت هاي سراميكي لبخدتان را زيباتر كنيد. لمينت دندان را مي‌توانيد همرنگ دندان‌هاي خود تا رنگ‌ روشن و خيلي سفيدتر از دندان خود انتخاب كنيد.

ونير كامپوزيت نيز همانند لمينت‌ها، لايه‌هايي هستند كه بر روي دندان قرار مي‌گيرد. مزيت بزرگ ونيركامپوزيت ها اين است كه هيچ نيازي به قالب گيري يا تراش دندان‌ها ندارد. همچنين از نظر قيمت ، ونيرهاي كامپوزيتي اقتصادي‌تر هستند.

هزينه لمينت دندان؛ قيمت يك لبخند زيبا چقدر است؟!

همان‌طور كه ابتداي مطلب نيز ذكر كرديم  هزينه لمينت دندان  به عوامل متعددي بستگي دارد. مهم‌ترين عاملي كه هزينه لمينت را مشخص مي‌كند، نوع آن است. با توجه به تفاوت‌هايي كه ميان لمينت سراميكي و لمينت كامپوزيتي وجود دارد، قيمت كامپوزيت دندان مناسبتر از لمينت هاي سراميكي است. هزينه لمينت‌هاي دنداني بسته به عوامل متعددي چون كشور سازنده متغير است. با اين حال قيمت هر واحد لمينت كامپوزيتي (ونير كامپوزيت) از 400 هزار تومان تا 1800000 هزار تومان است. قيمت هر واحد لمينت سراميكي نيز از 1500000 هزار تومان تا 4000000 ميليون تومان متغير است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۵:۲۶ توسط:netware موضوع:

لمينت دندان چيست؟

پيش از آنكه درباره لمينت‌ و يا كامپوزيت‌ها چيزي بگوييم، بهتر است شما را با ونيرها آشنا كنيم. ونير دندان يا (Dental veneers) در دندانپزشكي ترميمي و زيبايي، لايه‌‌اي نازك از جنس  پرسلن يا كامپوزيت است كه براي رفع نقايص ظاهري چون بد رنگي يا بد فرمي دندان‌ها استفاده مي شوند.

به ونيرهايي كه از جنس پرسلن باشند، در اصطلاح  لمينت سراميكي و به ونيرهايي كه مواد تشكيل دهنده آن‌ها از كامپوزيت باشد، لمينت كامپوزيتي يا ونير كامپوزيت اطلاق مي شود. اما آنچه كه در اصطلاح عوام در نامگذاري انواع ونيرها جا افتاده است، با عنوان لمينت دندان و كامپوزيت دندان شناخته مي‌شود.

لمينت دندان  روكش‌هايي از جنس سراميك هستند كه براي اصلاح طرح لبخند به كار مي‌روند. اگر دندان‌هاي زردي داريد يا به صورت صاف و يكدست در كنار هم قرار نگرفته‌اند مي‌توانيد با كمك لمينت هاي سراميكي لبخدتان را زيباتر كنيد. لمينت دندان را مي‌توانيد همرنگ دندان‌هاي خود تا رنگ‌ روشن و خيلي سفيدتر از دندان خود انتخاب كنيد.

ونير كامپوزيت نيز همانند لمينت‌ها، لايه‌هايي هستند كه بر روي دندان قرار مي‌گيرد. مزيت بزرگ ونيركامپوزيت ها اين است كه هيچ نيازي به قالب گيري يا تراش دندان‌ها ندارد. همچنين از نظر قيمت ، ونيرهاي كامپوزيتي اقتصادي‌تر هستند.

هزينه لمينت دندان؛ قيمت يك لبخند زيبا چقدر است؟!

همان‌طور كه ابتداي مطلب نيز ذكر كرديم  هزينه لمينت دندان  به عوامل متعددي بستگي دارد. مهم‌ترين عاملي كه هزينه لمينت را مشخص مي‌كند، نوع آن است. با توجه به تفاوت‌هايي كه ميان لمينت سراميكي و لمينت كامپوزيتي وجود دارد، قيمت كامپوزيت دندان مناسبتر از لمينت هاي سراميكي است. هزينه لمينت‌هاي دنداني بسته به عوامل متعددي چون كشور سازنده متغير است. با اين حال قيمت هر واحد لمينت كامپوزيتي (ونير كامپوزيت) از 400 هزار تومان تا 1800000 هزار تومان است. قيمت هر واحد لمينت سراميكي نيز از 1500000 هزار تومان تا 4000000 ميليون تومان متغير است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۴:۲۴ توسط:netware موضوع: